„Diablo III” jakiego nie znamy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Wiktul,
Brzydkie, owszem. A ta pogłoska swego czasu była bardzo głośna. Pamiętam falę spekulacji na temat tego, czego dotyczy ogłoszenie na stronie głównej Blizzarda o naborze grafików, programistów itp. do nowego projektu. Już wtedy wszyscy skakali, że wreszcie, że nareszcie trzeci Diabeł a tutaj... Jakiś Starcraft II
Strażnik,
Ależ to k... brzydkie...
Frey,
Pomijając, że jak na grę z 2005 roku to grafika nie prezentuje się jakoś powalająco. Wygląda jak diablo 2 z nowymi teksturami i skórką. Dobrze, że tego nie wydali.
Medivh,
A dla mnie właśnie jakoś za mało mhroczne te grafiki. W obu Diabełkach wyczuwało się to przytłaczające zuo panoszące się po świecie. A tutaj bez rewelacji.
Lionel,
Jakaś mało diablowa ta grafika, chociaż widać, że chcieli w tej wersji wprowadzić ruchomą kamerę.
Tokar,

Blizzard znany jest ze swej nieustępliwości i chorobliwej perfekcji w aspekcie produkcji gier komputerowych. Jeżeli coś nie spełnia wyśrubowanych standardów i nie rokuje żadnej nadziei, automatycznie ląduje do śmietnika, wypełnionego niespełnionymi oraz popapranymi ideami. Taki los spotkał ambitny „StarCraft: Ghost” i nie ominął dumnego „Warcraft Adventures: Lord of the Clans” – to oczywiście dwa najgłośniejsze przypadki, większość szalonych konceptów ginie na poziomie debaty, zanim opuści salę konferencyjną w Irvine.

diablo 3, 2005diablo 3, 2005diablo 3, 2005

Jednym z nich jest z pewnością projekt pochodzący z 2005 roku, czyli wcześniejsza wersja nadchodzącego króla hack'n'slash – „Diablo III”. Tamten koncept został anulowany i swojego czasu krążyły pogłoski (wypuszczone przez byłych pracowników firmy) o tym, że miał się skupiać na epickiej batalii pomiędzy piekłem a niebem. Generalnie każdy już zapomniałby czym się tak podniecaliśmy sześć lat temu, gdyby nie serwis Kotaku i paczka screenów serwujących nam mały powrót do przeszłości.

diablo 3, 2005diablo 3, 2005diablo 3, 2005

Obrazki prezentują nam jedną klasę postaci (łudząco przypominającą paladyna) oraz trzy unikalne lokacje – Keep, Angelic Lands i Heaven. Wygląda to całkiem klimatycznie i gołym okiem możemy zaobserwować, że Blizzard nosił się z zamiarem przygotowania znacznie mroczniejszej kolorystyki. Czy nastąpiła zmiana na lepsze? To już oceńcie sami.

Wczytywanie...