Spróbuję odpowiedzieć Tobie na te pytania:
Ad1 Może być to błąd w grze ,ale tu niestety Tobie raczej nie pomogę bo sam ani razu nie budowałem świątyni w Warowni.
Ad2 Zrobiłeś z Khelgara mnicha chociaż ja zostawiłbym go jako wojownika, ale trudno gusta są różne a o gustach się nie dyskutuje.
Rozwijając go jako mnicha proponowałbym tak
-jako cechy rozwijaj mu mądrość-od niej zależy u mnichów KP
-atuty: uniki,mobilność,ulubiona broń walka bez broni,atak z doskoku i inne, które podniosą umiejętności w walce np.ulepszona ulubiona broń -walka bez broni,mocna budowa,krytyczne trafienie -walka bez broni
Szkoda, że postanowiłeś rozwijać go jako mnicha ,bo w czasie akcji III rozdziału dostajesz fajny młot dla niego.
Ad3.
Musisz udać się do lasu Zmierzchu wejść do jaskiń goblinów i udać się tam do pomieszczenia wraz z Grobnarem tam gdzie znajdował się klejnot. W tym samym miejscu jest sadzawka i po podejściu do niej bliżej Grobnar powie że jest ona interesująca i weźmie z niej próbkę a to będzie fiolka z świecącym płynem
Pozdrawiam
Ad1 Może być to błąd w grze ,ale tu niestety Tobie raczej nie pomogę bo sam ani razu nie budowałem świątyni w Warowni.
Ad2 Zrobiłeś z Khelgara mnicha chociaż ja zostawiłbym go jako wojownika, ale trudno gusta są różne a o gustach się nie dyskutuje.
Rozwijając go jako mnicha proponowałbym tak
-jako cechy rozwijaj mu mądrość-od niej zależy u mnichów KP
-atuty: uniki,mobilność,ulubiona broń walka bez broni,atak z doskoku i inne, które podniosą umiejętności w walce np.ulepszona ulubiona broń -walka bez broni,mocna budowa,krytyczne trafienie -walka bez broni
Szkoda, że postanowiłeś rozwijać go jako mnicha ,bo w czasie akcji III rozdziału dostajesz fajny młot dla niego.
Ad3.
Musisz udać się do lasu Zmierzchu wejść do jaskiń goblinów i udać się tam do pomieszczenia wraz z Grobnarem tam gdzie znajdował się klejnot. W tym samym miejscu jest sadzawka i po podejściu do niej bliżej Grobnar powie że jest ona interesująca i weźmie z niej próbkę a to będzie fiolka z świecącym płynem
Pozdrawiam