[The Elder Scrolls V: Skyrim] „Skyrim” i malowidła nordyckie - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tokar,

Game Informer target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">Game Informer” zdecydowanie nie przestaje nas rozpieszczać i kolejnymi smakowitymi materiałami, delikatnie głaszcze nasze wyrafinowane podniebienia. Tym razem mamy szansę poznać tajniki pracy utalentowanych artystów koncepcyjnych z Bethesda Softworks, gdyż jak wiadomo scenografia i kostiumy rodzą się najpierw w umyśle grafików. Zanim jednak ich wizja zostanie przeniesiona przez programistów do wirtualnego świata, który będziemy mieli okazję zwiedzić, całość musi zostać wpierw przeniesiona na papier i zaakceptowana przez krytyczne oczy developerów.

Jak zmienił się styl serii „The Elder Scrolls” od czasów „Obliviona”? Na jakie elementy zwracano szczególną uwagę? Jak wygląda trudna i mozolna praca artysty koncepcyjnego? Na te i na wiele innych pytań odpowie nam Matt Carofano, dyrektor artystyczny Bethesdy.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Bardzo frapujący materiał, szczególnie cieszy niezwykła dbałość o detale, którą możemy zaobserwować na powyższym filmiku. Wygląda na to, że jeżeli chodzi o ten aspekt, to o świat „Skyrim” możemy być spokojni.

Wczytywanie...