„Game Informer target="_blank" rel="nofollow noopener noreferrer">Game Informer” zdecydowanie nie przestaje nas rozpieszczać i kolejnymi smakowitymi materiałami, delikatnie głaszcze nasze wyrafinowane podniebienia. Tym razem mamy szansę poznać tajniki pracy utalentowanych artystów koncepcyjnych z Bethesda Softworks, gdyż jak wiadomo scenografia i kostiumy rodzą się najpierw w umyśle grafików. Zanim jednak ich wizja zostanie przeniesiona przez programistów do wirtualnego świata, który będziemy mieli okazję zwiedzić, całość musi zostać wpierw przeniesiona na papier i zaakceptowana przez krytyczne oczy developerów.
Jak zmienił się styl serii „The Elder Scrolls” od czasów „Obliviona”? Na jakie elementy zwracano szczególną uwagę? Jak wygląda trudna i mozolna praca artysty koncepcyjnego? Na te i na wiele innych pytań odpowie nam Matt Carofano, dyrektor artystyczny Bethesdy.
Plik wideo nie jest już dostępny.
Bardzo frapujący materiał, szczególnie cieszy niezwykła dbałość o detale, którą możemy zaobserwować na powyższym filmiku. Wygląda na to, że jeżeli chodzi o ten aspekt, to o świat „Skyrim” możemy być spokojni.