Problem z instalacją - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Fodro,
Też mam ten sam problem z tą głupią sagą. I jak tu teraz sobie spokojnie pograć. Przecież nie będę jakoś kombinował tylko z tego powodu, że saga nie umie nagrywać płyt...
Bhaal998,
Jak uruchamiam instalację z instalatora w płycie wszystko się zacina jak normalnie z menu to tylko instalator. Co do tego Deamona to mógłby mi to wytłumaczyć jak się go używa? Tu albo na prv bo jestem w tym zielony

[Dodano po 22 godzinach]

Ok już BG zainstalowałem wykorzystałem 1 sposób wrzuciłem grę na pulpit i z setup zainstalowałem po ok 3 godzinach się włączyło i się zainstalowało. BG II włączyło się dobrze i praktycznie od razu. Dzięki za pomoc wszystkim
Courun Yauntyrr,
Co rozumiesz przez "wszystko zawiesza"? Cały komputer czy tylko instalator? Rozwiązania szukałem dla ciebie, oto rezultaty:

Cytat

Możesz spróbować przerzucić zawartość płyty na dysk i wtedy z niego zainstalować, czasem działa


Cytat

włączyłem tryb awaryjny i zainstalowałem z obrazu płyty na Daemon Tools


Cytat

możesz przerzucić pliki Baldura z jednego komputera na drugi (...) Omijasz niekompatybilności instalatora. 2/ Skopiowanie jest dużo szybsze niż instalowanie. 3/ Nie martwisz się, że przez stary napęd/porysowane płytki gra się źle skopiuje 4/ Można mieć kilka działających wersji tej samej gry w komputerze z różnymi modami lub bez. Trzeba tylko pamiętać o wpisaniu prawdziwej lokalizacji gry (tzw. ścieżki dostępu) w pliku baldur.ini w folderze gry, jeśli litera dysku lub nazwa folderu różni się od lokalizacji tej pierwotnie zainstalowanej. Wrzucasz skrót z BGmain.exe na pulpit i masz komfort jak przy grze zainstalowanej. Jedynie uruchomiony Baldur.exe (np. z opcji autostartu) rzuca się , że gra niby niezainstalowana, bo nie ma niepotrzebnych do działania gry kilku śmieci w rejestrze Windy.


Niesprawdzone sposoby, jedyny sprawdzony to ten:

Cytat