To nie temat o AoC.
Nie szkodzi, Cou.
Na blogu ArenyNet pojawił się wpis dotyczący tworzenia cut-scenek w zapowiadanym na przyszły rok Guild Wars 2.
James Boer we wspomnianym wpisie prezentuje sposób tworzenia renderowanych przez silnik gry scenek. W Guild Wars 2 twórcy mają zrezygnować z wykorzystywania serwera gry, zaś potrzebne do odtworzenia filmiku materiały mają zostać chwilę wcześniej przesłane na nasz komputer, by to właśnie on zarządzał całym procesem.
Boer podkreśla raz jeszcze wagę wyborów gracza w trakcie misji. Może się okazać, iż scenka dla każdego z członków drużyny rozpoczyna się tak samo, ale kończy w zupełnie inny sposób. Możliwe jest zatem pominięcie pewnych dialogów, przez co nasza postać co prawda będzie obecna w czasie scenki, lecz w części wydarzeń może nie uczestniczyć, lub też uczestniczyć, ale w zupełnie inny sposób.
Wpis o Cinematics Toolbox znajdziecie pod tym adresem.