Nie jestem żadnym znawcą ale możesz tak zrobić.Żeby fabuła sie ciągnęła powinieneś zrobić podział na wybór bóstwa,jak wybierasz drogę Innosa to mogę się przyłączyć do tego obozu lub tamtego.Nie zapomnij o oddawanie hołdu do danego boga(jak nie oddaje należnego szacunku i nie modli się do niego to należy się kara,np odejmowanie punktów życiowych).Też trzeba się liczyć z tym że kiedy dołączysz się do obozu który ma patrona jako Innos to obozy negatywnie nastawione do Innosa nie chcą ci pomóc(gadać z tobą).Nie zapomnij o plusach,dzięki tej drodze mogę mieć np najlepszy miecz.Początkowe questy muszą być jakieś banalne za max 250 exp.Quest 1 odnaleźć ocalałych rozbitków.Szukasz po resztkach łodzi jakieś broni(pałka) i ruszasz na poszukiwania.Kierujesz się śladami i odnajdujesz przerażonego pirata i wyciągasz z niego że połowa załogi utonęła a o reszcie nic nie wie(200 exp).Quest 2 odprowadzić pirata do najbliższej chaty.Pirat prosi cię żebyś mu pomógł odnaleźć jego rodzinną chatkę.Na drodze staną ci ścierwojady(lv 2).Po krótkiej przechadzce pirat wskazuje na 1 chatę i oznajmia że to jego.Przed domem stoi gospodyni i rozczula się nad mężem(pirat).Pirat podziękuje ci za pomoc i proponuje żebyś u niego został(ty się zgadasz )(250 exp).Zanim jednak opuścisz chatę to należy przygotować miksturki na podróż.W ramach wdzięczności pirat może je przygotować(Wspomniał że był na statku alchemikiem).I tu mamy 1 nauczyciela który może pomóc ci w alchemii i w sile lub zręczności.3 quest Dostanie się do karczmy.Pirat mówił że mamy się udać do karczmy -Sokole Oko- w której mamy poszukać Ithana(dawnego z piratów).Pirat mówi że ten młody był bardzo zżyty z innymi piratami,i aby on wie gdzie mogą przebywać.Ale tu mamy kłopot,ponieważ karczma jest w mieście a strażnicy raczej nie wpuszczą pirata do miasta.I tu musimy podjąć wybór co do dołączenia się do obozu.1 obóz Rebelianci-oddają cześć Innosowi ale jednak sprzeciwiają się królowi.Atakują karawany,chronią rolników od płacenia wysokiego podatku i chcą przejąć miasto.Ich obóz znajduje się w górach obok miasta.4 Quest przyłączenie się do Rebeliantów.Ich główny dowódca(Redzil) powierzył ci abyś rozwikłał problem farmera który skarży się na ścierwojady(lv 5).Idziemy do farmera(farma znajduje się obok obozu).Idziemy do farmera i mówi nam że te ptaszyska zjadają jego rzepy.Więc idziemy na pole i załatwiamy je(powinno ich być 4).Wracamy do farmera i w ramach wdzięczności daje nam 200 sztuk złota.Mówimy o tym Redzilowi i dostajemy od niego Dobry miecz i 100 sztuk złota(350 exp).Na razie tyle, jeszcze coś wymyśle.
Projekt modu Gothic: Mrok - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Tak to prawda działam jak na razie sam.Nie zamierzam się także Porównywać z Poziomkami czy innymi grupami.Co do tego co przedstawiłem to oczywiście mam dalszą rozwiniętą cześć tylko początek taki niemrawy i sztampowy.Dokładniejsze dane projektu przedstawię wkrótce.
Z tego co rozumiem działasz sam. Patrząc na inne ambitne plany typu Czas Zapłaty (gdzie jest większa grupa), to odnoszę wrażenie, że przed tobą naprawdę ciężkie zadanie, jeżeli uda ci się jednak stworzyć ciekawego moda, z chęcią zagram.
Jeżeli chcesz uzyskać jakąś pomoc, czy coś w tym stylu, warto by było gdybyś przedstawił jakieś konkrety, to co powiedziałeś dotychczas, to pomysł który można wykombinować w ciągu paru minut, bez namacalnego dowodu, że rzeczywiście myślisz o tym na poważnie, ciężko będzie ci znaleźć kogoś do roboty.
Jeżeli chcesz uzyskać jakąś pomoc, czy coś w tym stylu, warto by było gdybyś przedstawił jakieś konkrety, to co powiedziałeś dotychczas, to pomysł który można wykombinować w ciągu paru minut, bez namacalnego dowodu, że rzeczywiście myślisz o tym na poważnie, ciężko będzie ci znaleźć kogoś do roboty.
[font=\"Century Gothic\"][/font] Gothic: Mrok
Witam.Chciałbym zaprezentować mój wstępny projekt moda do Gothica o nazwie "Mrok".
Oto fabula:
Podczas podroży przez morze nasz bohater ląduje za burtą swego okrętu.Budzi się na plaży i ku swojemu zaskoczeniu nic niepamiętna.Postanawia dowiedzieć się kim jest,co się stało i gdzie się znajduje.Podczas eksploracji świat natrafia na ludzi którzy coś wspominają o jego przyjaciołach na tonącym statku.Postanawia ich odnaleźć.
Resztę fabuły (tę część epicką...)na razie nie ujawnię.W modzie będzie 3-5 "obozów",nowy świat,nowe tekstury oraz bestie.Mam w planach też inne rzeczy lecz nie chce rozbudzać nadziei gdyby projekt trafił do kosza.Jak na razie przygotowuje materiały do prac.
Można pisać propozycje questów,lokacji czy też tego co powinna zawierać ta modyfikacja a czego brakło w oryginalnym Gothicu.Szczególnie proszę o propozycje od Pań gdyż przewiduje wątek miłosny,który będzie ważny.Proszę pisać.
Witam.Chciałbym zaprezentować mój wstępny projekt moda do Gothica o nazwie "Mrok".
Oto fabula:
Podczas podroży przez morze nasz bohater ląduje za burtą swego okrętu.Budzi się na plaży i ku swojemu zaskoczeniu nic niepamiętna.Postanawia dowiedzieć się kim jest,co się stało i gdzie się znajduje.Podczas eksploracji świat natrafia na ludzi którzy coś wspominają o jego przyjaciołach na tonącym statku.Postanawia ich odnaleźć.
Resztę fabuły (tę część epicką...)na razie nie ujawnię.W modzie będzie 3-5 "obozów",nowy świat,nowe tekstury oraz bestie.Mam w planach też inne rzeczy lecz nie chce rozbudzać nadziei gdyby projekt trafił do kosza.Jak na razie przygotowuje materiały do prac.
Można pisać propozycje questów,lokacji czy też tego co powinna zawierać ta modyfikacja a czego brakło w oryginalnym Gothicu.Szczególnie proszę o propozycje od Pań gdyż przewiduje wątek miłosny,który będzie ważny.Proszę pisać.