Ja radzę wysłać jednego z golemów do Wyroczni i chronić bramy a wojska niech stoją tak żeby blokowały dojście do Wyroczni ważne, żeby mieć dobrą broń(np. miecz dwuręczny) i zbroję(np. zbroja ze skóry czerwonego smoka). Dodatkowo, jeśli nie było wykonane zadanie o tej córce która chciała zabić własna matkę Ród Canthar(czy jakoś tak) sprzeciwi się i będzie walczył po stronie Valsharessy
Wojna o Lith My'athar - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
no a jak a przy okazji zagladaj tu jeszcze to sobie popiszemy i wymienimy zdania na temat NWN-a napisz ile masz lat ![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
To nie temat od tego.
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
To nie temat od tego.
No tak kody i wszystko jasne
wiem tylko że jak grałem to do ochrony wyroczni wysłałem devę Lavoreę (czy jakoś tak) i golemy z wyspy tych, że golemów
Oczywiście sam trzymałem się blisko wyroczni.
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
![](/view/images/emoticons/default/smile.gif)
a kody DebugMode 1 ipo sprawie daj Wyroczni większą kondycję
SetCON 250
i już
SetCON 250
i już
To niech ktoś zamknie, a ostatnim jego postem będzie opinia, że Tenser jest absolutnie najlepszym czarem czarownika w całym NwN. Jest tak dobry, że aż w NwN2 musieli go osłabić, żeby nie można było rozwalać wszystkich i wszystkiego
To powodzenia w piekle.
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
Ok, dzięki za pomoc
Już mam trzeci rozdział. Podczas wojny obrałem trochę inną taktykę - w większości punkty proponowane przez Wiktula. Przede wszystkim raz na jakiś czas rzucałem Przemianę Tensera, a na dziewiątym poziomie tylko Zawodzenie Banshee - chyba jeden z moich ulubionych czarów
Bardzo pomocne okazały się również zwoje - dwa Plugawe Uwiądy, jeszcze jedno Zawodzenie Banshee, Dziwa (chociaż są zdecydowanie słabsze niż Zawodzenie)... Jako że przy finalnym starciu z Valsharessą miałem już wszystkie czary "odnowione" jak po odpoczynku zabicie jej było bułką z masłem - Plugawe Uwiądy, Epicki Czar Wielkie Zniszczenie, Tęczowe Kolory + cała masa zaklęć ochronnych i ulepszających wystarczyło.
Temat można chyba zamknąć![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Temat można chyba zamknąć
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Odpoczynek nie jest możliwy, przynajmniej mnie się nie udało znaleźć odpowiedniego miejsca a szukałem dość usilnie.
Oj, ręki ani głowy nie stawię, bo dość dawno nie grałem, ale jestem przekonany, że nie. Powinieneś mieć chyba autosave z przejścia od obronionej bramy do samego miasta, ale tu już nie jestem przekonany. Odpoczynek byłby zbyt łatwy w kontekście konieczności pospiesznego ratowania Wyroczni ![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
Ok, dzięki za rady
Zaraz jeszcze raz spróbuję wygrać ze zmianą postaci, a jak nie dam rady to wczytam save'a z początku bitwy i spróbuję rzucać jak najmniej czarów na poprzednich etapach stosując się potem do Twoich rad
Jeszcze jedno pytanie. Czy da się chociaż raz gdzieś odpocząć od początku bitwy?
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Zatem moja rada. Po pierwsze - nasuwaj zatrzymanie czasu, kiedy tylko znajdziesz się w centrum zabawy. Następnie molestuj co i kogo się da Uwiądem, Zapalającą Chmurą, Kolorami, Stożkiem i Nawałnicą. Na pewno sam dobrze wiesz, że jeśli rzucisz wszystkie te obszarówki w ciągu pięciu tur, to nikt nie będzie miał tam już kręgosłupa. A jeśli jednak ktoś taki się znajdzie albo wypstrykasz się z amunicji, to dobij resztę ręcznie Tenserem. Widmowego Zabójcę sobie odpuść, już w Luskanie prawie wszystko miało zbyt wysokie SW, żeby się po tym choćby zachłysnąć. Miecz Mordekainena jest dobry, ale cholerycznie krótko trwa i nie wiem jak się sprawdzi w tej bitwie, więc szkoda czasu na rzucanie tego czaru, lepiej rzucaj któryś z ofensywnych.
Mądrość u czarownika nie ma związku z niczym, im mocniejsze te czary tym mniej ich masz i nic się na to nie poradzi.
Mądrość u czarownika nie ma związku z niczym, im mocniejsze te czary tym mniej ich masz i nic się na to nie poradzi.
Nawet jeśli się gdzieś tam kręci, to jak widać i tak niewiele daje skoro Wyrocznia ginie ![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Co do czarów to spis tych co sobie wybrałem (poziomy 4-9 jako że raczej z czarów z niższych poziomów nie korzystam - pomijając ognistą kulę, zobaczenie niewidzialnego i siłę byka
):
IV: Lodowa Nawałnica, Widmowy Zabójca, Kamienna Skóra, Ulepszona Niewidzialność
V: Stożek Zimna, Kwasowa Opoka Mestila, Rozdzielająca Dłoń Bigby'ego, Unieruchomienie potwora
VI: Przemiana Tensera, Klosz Niewrażliwości, Większe Rozproszenie
VII: Tęczowe Kolory, Miecz Mordenkainena, Tarcza Cieni
VIII: Plugawy Uwiąd, Przeczucie, Zapalająca Chmura
IX: Zmiana postaci, Zatrzymanie Czasu, Zawodzenie Banshee
Wiem, że niewiele ten spis da, ale co tam
Aha, i największy problem polega na tym, że większość czarów rzuciłem w poprzednich etapach bitwy... A jakoś nie chce mi się wczytywać stanu gry z początku bitwy
Kurde, że nie zostawiłem sobie stanu gry sprzed bitwy ![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Mam jeszcze pytanie. Czy większa mądrość pozwala na wybranie większej ilości czarów u czarownika czy nie?
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Co do czarów to spis tych co sobie wybrałem (poziomy 4-9 jako że raczej z czarów z niższych poziomów nie korzystam - pomijając ognistą kulę, zobaczenie niewidzialnego i siłę byka
![](/view/images/emoticons/default/smile.gif)
IV: Lodowa Nawałnica, Widmowy Zabójca, Kamienna Skóra, Ulepszona Niewidzialność
V: Stożek Zimna, Kwasowa Opoka Mestila, Rozdzielająca Dłoń Bigby'ego, Unieruchomienie potwora
VI: Przemiana Tensera, Klosz Niewrażliwości, Większe Rozproszenie
VII: Tęczowe Kolory, Miecz Mordenkainena, Tarcza Cieni
VIII: Plugawy Uwiąd, Przeczucie, Zapalająca Chmura
IX: Zmiana postaci, Zatrzymanie Czasu, Zawodzenie Banshee
Wiem, że niewiele ten spis da, ale co tam
![](/view/images/emoticons/default/smile.gif)
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Mam jeszcze pytanie. Czy większa mądrość pozwala na wybranie większej ilości czarów u czarownika czy nie?
To faktycznie źle, że nie wziąłeś tego czaru, ale już po herbacie. Masz chociaż w takim razie Bramę? Albo Zatrzymanie Czasu? Władca Baalorów powinien dać radę obronić Wyrocznię. Ewentualnie ze dwa razy przyzwany. I powinna tam się kręcić Deva uwolniona u Vixthry, ona chyba nie była taka cienka.
Zamęczam Was dzisiaj ![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Nie daję rady wygrać tej wojny. Najlepsze czary wykorzystałem na poprzednich etapach wojny, teraz jestem w centrum Lith. Rzucam na siebie garść czarów wzmacniających itp. i zamieniam się w Balora (czarownik lvl 25). Wszystko siepię równo i rozdaję strach na lewo i prawo, ale i tak szybko drowy zabijają tą hadrę, Wyrocznię. Mogła by się debilka gdzieś schować a nie stoi w centrum miasta i ginie na dwa razy...
Jak ją ochronić?
Żałuję, że nie wziąłem czaru epickiego przyzwanie czerwonego smoka... Teraz poziomu już nigdzie nie wbiję. I szlag mnie trafia. Jakieś porady?
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Nie daję rady wygrać tej wojny. Najlepsze czary wykorzystałem na poprzednich etapach wojny, teraz jestem w centrum Lith. Rzucam na siebie garść czarów wzmacniających itp. i zamieniam się w Balora (czarownik lvl 25). Wszystko siepię równo i rozdaję strach na lewo i prawo, ale i tak szybko drowy zabijają tą hadrę, Wyrocznię. Mogła by się debilka gdzieś schować a nie stoi w centrum miasta i ginie na dwa razy...
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)