Dziś można napisać już coś więcej. Póki co poznaliśmy niemal wszystkie klasy, znamy także przelicznik osiągnięć z jednyki w ramach "dwójki". Podoba mi się to, że osiągnięcia nie przepadają, choć prawdę mówić trudno oceniać otrzymane przedmioty na tym etapie. Wiadomo, że będą raczej dodatkiem, upiększaczem, który po krotkim czasie... wyrzucimy, bo wątpię, by dało się je sprzedawać.
Fajnie, że lochy otrzymają swój tryb fabularny, ale boję się, że będzie on przygotowany na jedno kopyto - zabij dredgów, uwolnij kogoś tam, zabij głównego złego. Ciekawe, czy ktoś pokusi się o scenariusz z uwięzieniem naszej postaci i walki o wyzwolenie, czy też o jakieś lochy np. pod wodą, gdzie będziemy zmuszeni szukać miejsc z tlenem.
Jako że nie grałem w GW1, a byłem tylko obserwatorem, to powiem, co widzi moje laickie oko.
Profesje: Jak na razie wiemy tylko o 3, wiec nie ma się co rozpisywać. Muszę stwierdzić, że Łowca/Ranger jest nieco pokrzywdzony, bo posiada wyłącznie 2 specjalne umiejętności w przeciwieństwie do Elementalisty (4) i Wojownika (5). Poza tym na pewno jeszcze wprowadzą klasę będącą przeciwwagą dla dość odpałowego Wojownika, trzeba tylko poczekać. Coś tak czuję, że nie wprowadzą nowych klas tylko przetransportują te z pierwszej odsłony.
Rasy: Dobrze, że wprowadzono wreszcie kilka ras, a nie tylko jedną, jak to miało miejsce w GW1. Już mi się podoba Charr (z kocią głową oczywiście) i Norn. Natomiast Asura wygląd makabrycznie. Na concept artach wyglądają całkiem nieźle, ale w grze to jakaś mutacja. Ta szyja, te oczy... potwór!
Poziom: Zwiększenie pułapu do 80 poziomu jest dla mnie przesadą i to ogromną. To nie jest WoW, żeby być pro. Jeżeli już zwiększyć to właśnie do 30, dzięki temu nie ma poczucia, że wciąż dążymy do celu, a i rozgrywka wydaje mi się przyjemniejsza.
Komnata Chwały: Jeżeli miałoby to jakiś związek z GW2, to proszę bardzo. Możecie odblokowywać sobie unikalne przedmioty, tylko nie takie megastyczne, gdyż np. dla mnie, osoby, która nie posiadała pierwszej części, byłoby to straszne oszustwo. Z jakiego powodu miałbym być słabszy od postaci, które istniały w GW1?
Polonizacja: Mam nadzieję, ze do niej dojdzie w GW2, bo podobał mi się pomysł, że wreszcie był profesjonalny tytuł MMO po polsku.
Na naszym serwisie wrzucamy info o drugiej części gry, która właśnie powstaje. Jak waszym zdaniem powinno wyglądać GW 2?
Już wprowadzono wiele zmian, chociażby wywalając herosów. Jak dla mnie nadal brak klasy postaci, która stanowiłaby przeciwwagę dla wojownika, bo póki co nie mamy za dużego wyboru. Nie wspomnę nawet o patronie, którego pewnie (oby tylko póki co) nie uświadczymy.
Ciekawie prezentuje się także podwyższenie liczby poziomów, choć według mnie powinno być ich być maksymalnie 30, by faktycznie grind ograniczyć a zarazem dać szansę na rozwój postaci.
Miło także, jakby zdobywane w Komnacie tytuły miały już ustalone bonusy w drugiej części gry. Pewnie jednak skończy się na początkowej broni, aby wyrównać szanse.