Co do atutu z umiejętnością jazdy konnej to po zainstalowaniu patcha jest on dawany za darmo na pierwszym poziomie.
Kilka rad w sprawie modów - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
co zrobic żeby Aribeth w nwn hotu zapytała czy nas kocha i znajaca imiona nam też powiedziała że to nasza prawdziwa miłośc
Użytkownik Morion dnia piątek, 2 lipca 2010, 23:08 napisał
Gram teraz na 1.69. Wiem, że można zrobić jakoś konia w dodatkach, ale nie mam zielonego pojęcia jak. A że chciałbym postacią zagrać w podstawowego neverka na koniu, zanim zacznę grę chciałbym zrobić przedmiot summonujący konia, na którym mógłbym jeździć.
Chce także zrobić coś podobnego. Pamiętacie ten przedmiot z HOTU przyzywający sprzedawcę? Chciałbym coś podobnego wzywającego npc, któremu nadałbym dialogi, i jeśli by się dało jakieś rozwiązanie które by sprawiło, że po przejściu do innej kampanii nie trzeba od nowa poznawać postaci, ale dane jakby zapisały się w postaci. (jak historie towarzyszy, ale nie między rozdziałami a kampaniami.) (a pewnie i tak to nie możliwe xD)
Czy dałoby się dodać atut dający wierzchowca paladynowi? do przedmiotu?
i właściwie jak zrobić, by koń był normalny, a wygląd po wejściu jeźdźca się zmieniał? O ile już uda się go wezwać przedmiotem
Chce także zrobić coś podobnego. Pamiętacie ten przedmiot z HOTU przyzywający sprzedawcę? Chciałbym coś podobnego wzywającego npc, któremu nadałbym dialogi, i jeśli by się dało jakieś rozwiązanie które by sprawiło, że po przejściu do innej kampanii nie trzeba od nowa poznawać postaci, ale dane jakby zapisały się w postaci. (jak historie towarzyszy, ale nie między rozdziałami a kampaniami.) (a pewnie i tak to nie możliwe xD)
Czy dałoby się dodać atut dający wierzchowca paladynowi? do przedmiotu?
i właściwie jak zrobić, by koń był normalny, a wygląd po wejściu jeźdźca się zmieniał? O ile już uda się go wezwać przedmiotem
Wiem upłynęło już sporo czasu,a ja na ten przykład jestem tutaj nowiuteńki jak noworodek po porodzie i ten problem może już stracił ważność bytu.Ale jak już żem zaczął,to i skończyć muszę.Na temat sklepikarza nie powiem nic,bo już "Lionel" w miarę dokładnie to opisał,a natomiast jeśli chodzi o drugi problemik pewnie,że można.Wystarczy wygenerować przedmiot dać mu Unikalna moc i napisać skrypt,aha jeszcze umieścić go w zdarzeniach modułu.A z tym koniem to już w ogóle nie wiem o co tu kaman,jaki wg Ciebie jest koń normalny?,to co zamienia Ci się w osła,albo kucyka?Na koniec trzeba powiedzieć,że w tym edytorze można naprawdę wszystko zrobić nawet RTSa,tylko wystarczy na d... wysiedzieć.
Gram teraz na 1.69. Wiem, że można zrobić jakoś konia w dodatkach, ale nie mam zielonego pojęcia jak. A że chciałbym postacią zagrać w podstawowego neverka na koniu, zanim zacznę grę chciałbym zrobić przedmiot summonujący konia, na którym mógłbym jeździć.
Chce także zrobić coś podobnego. Pamiętacie ten przedmiot z HOTU przyzywający sprzedawcę? Chciałbym coś podobnego wzywającego npc, któremu nadałbym dialogi, i jeśli by się dało jakieś rozwiązanie które by sprawiło, że po przejściu do innej kampanii nie trzeba od nowa poznawać postaci, ale dane jakby zapisały się w postaci. (jak historie towarzyszy, ale nie między rozdziałami a kampaniami.) (a pewnie i tak to nie możliwe xD)
Czy dałoby się dodać atut dający wierzchowca paladynowi? do przedmiotu?
i właściwie jak zrobić, by koń był normalny, a wygląd po wejściu jeźdźca się zmieniał? O ile już uda się go wezwać przedmiotem
Chce także zrobić coś podobnego. Pamiętacie ten przedmiot z HOTU przyzywający sprzedawcę? Chciałbym coś podobnego wzywającego npc, któremu nadałbym dialogi, i jeśli by się dało jakieś rozwiązanie które by sprawiło, że po przejściu do innej kampanii nie trzeba od nowa poznawać postaci, ale dane jakby zapisały się w postaci. (jak historie towarzyszy, ale nie między rozdziałami a kampaniami.) (a pewnie i tak to nie możliwe xD)
Czy dałoby się dodać atut dający wierzchowca paladynowi? do przedmiotu?
i właściwie jak zrobić, by koń był normalny, a wygląd po wejściu jeźdźca się zmieniał? O ile już uda się go wezwać przedmiotem