Zmiennokształtny - wykorzystanie 2 lvli - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Morion,
nie ma sensu, zmienny na formach nie ma bonusów z ataku. Zmienny ma atuty premiowe ułatwiające uzyskanie 30 wisdoma, zdobycie form bez poświęcania zwykłych atutów. popróbuje różne konfiguracje. Akurat magia kapłana mi się nawet podoba jako przygotowanie do walki i ułatwienie normalnej rozgrywki (łatwo mi sprawdzać z dodatkiem na 40 lvl , grać oczywiście będę od 1)

1-5 Druid (By mieć dziki kształt, czujność i zaklęcia 3 poziomowe na zmiennego.)
1 Wszystkie Atrybuty 10, tylko Kondycja 14, Mądrość 18; Atuty: Szczęście Bohatera, Wężowa Krew

3 Czujność
4 +1 Mądrość

6-15 Zmiennokształtny
6 Walka na oślep
8 +1 Mądrość
9 Mocna Budowa
12 +1 Mądrość, Wielka Wytrwałość
15 Żelazna Wola

16-20 Kapłan(Pozwoli mi nosić ciężkie zbroje, da trochę zaklęć dobrych, myślałem nad warkiem, ale on tyle, co ma premiowe atuty, ale z nich nic przydatnego, HP dużo więcej na nim nie zyskam, premie do ataku jego są zbędne po przemianach)
16 +1 Mądrość, ) Sfery: Wiedza, i cokolwiek innego, zwierzęta dadzą mi do zręczności co jak rzucę chyba zostanie mi na formie, jeszcze nie sprawdzałem, innym sferom jeszcze się nie przyjrzałem)
18 Błyskawiczny Refleks

21-38 Zmiennokształtny(A z tyle, bo da mi to 6 dodatkowych atutów, Premiowe Warka atuty nie pozwolą mi brać form ani rzeczy do obrony jak refleks, siłę woli i wytrwałość, co mam na zwykłych tutaj atutach)
21 Pancerna Skóra
23 Postać Nieumarłego (Na premiowym atucie Zmiennokształtnego)
24 +1 Mądrość, Epicki Refleks
26 Wielka mądrość I (Na premiowym atucie Zmiennokształtnego)
27 Epickie umiejętności Bojowe
28 +1 Mądrość
29 Postać Sferowa (Na premiowym atucie Zmiennokształtnego)
30 Epicka Siła Woli
32 +1 Mądrość, Postać Konstruktu
33 Epicka Wytrwałość
35 Wielka Mądrość II (Na premiowym atucie Zmiennokształtnego)
36 +1 Mądrość, Wielka Mądrość III
38 Smocza postać (Na premiowym atucie Zmiennokształtnego)

39-40 Druid/Kapłan (Druid mniej spelli dziennie, ale da do Dzikiego Kształtu - tak dla jaj, bo nie wiem po co, Kapłan więcej spelli obecnie jednak nie kojarzę nic z 4 poziomowych zaklęć kapłana, co by lepsze było od zaklęć druida)
39 Epicka Reputacja
40 +1 Atrybut, nie wiem jaki, może kondycja, żeby ładna była cyfra czyli 15, nic modyfikatora nie zwiększy to nigdzie.


Umiejętności
Czaroznawstwo, Leczenie i Perswazja, każde na około 40, Wycena na około 20, Zwierzęta na około 30, bo lubię.

Dyscypliny nie daje, bo mówię, ja walczyć tylko w formach będę, broń dawać mi będzie tylko dodatkowe bonusy,

Wyjaśni mi ktoś jak dokładnie czaroznawstwo w walce działa, jak mi jakiś zaklinacz rzuci jakąś ognistą kulę np?
Krix,
A nie lepiej dać 17 poziomów na zmiennokształtnego a później jak będziesz spełniał wymagania wisa i co tam było potrzebne do zmiany w smoka czy coś innego to wziąć dodatkowy poziom zmiennokształtnego bądź druida (z tego co pamiętam do tych atutów nie był wymagany 30 poziom druida czy zmiennokształtnego a określona wartość wisdoma i poziom jako taki) a zapas poziomów w kleryka? Choć ja bym z kleryka zrezygnował i dał jakąś waleczną dla lepszego ataku i hp.
Morion,
Dzięki, ale wytrącenia broni się nie boję, bo zamierzam walczyć tylko w formach, więc mi nie potrzebna akurat dyscyplina (broń by jakieś bonusy z jej efektu mieć po przemianie). jakbym skończył zmiennego na 17 poziomie, to jak to jest z atutami jego epickimi? Smocza forma i inne? Druid i kapłan może nie przejmują się armorami za bardzo, ale do form zmiennego dochodzi z nich KP sprawdzałem. Planowałem dać w kondycję (więcej HP, jedyny z fizycznych atrybutów mający -pośredni - wpływ po przemianach) i mądrość punkty na początku, by HP mieć i na koniec 30 mądrości razem z kilkoma atutami na mądrość (nie wiem tylko na co przeznaczyć punkt atrybutu z 40 lvlu, atut smoczej formy na 38 poziomie na koniec brać z tych chyba premiowych atutów zmiennokształtnego, lepiej coś na budowę wziąć na 39 wg mnie).


Wiem, że noobowskie to, ale pierwszy raz gram zmiennym (zawsze wojownik na dwa miecze), natomiast gram na singlu, a npc nigdy nie są wymagające, więc chce sobie pozwolić na samego shiftera

jako, że magii używać chce tylko jako dodatkowe bonusy, wzmocnienia przed walką itp, to atuty do 20 lvla wybrałem takie, na wyższe dopiero chce się zastanowić

na pierwszy lvl 2 (człowiek) auty jakieś tylko na pierwszy lvl, na wzmocnienie jakichś rzutów obronnych, reszta to czujność, wymagany oczywiście na zmiennego, potem walka na oślep, jeden z moich ulubionych atutów, mocna budowa (uznałem że formy zmiennego jak i druida najlepiej w HP podładować), i trzy atuty na rzuty obronne, wielka wytrwałość, żelazna wola, błyskawiczny refleks. Na uniki nic nie brałem, bo z kapłana nosić mogę ciężkie które dają max 2 premię ze zręczności do KP, co z przedmiotów uzyskam w końcu. na dalsze lvle to w sumie jest ładując 30 lvli zmiennego 7 normalnych atutów i 6 premiowych, premiowe planowałem dać na formy i wielką mądrość dobijając właśnie do 30, plus jeden ze zwykłych na tą mądrość, resztę budowa, lub co tam jeszcze wśród epickich atutów znajdę ciekawego, nie mogę sobie teraz przypomnieć co tam dla zmiennego dostępne (w ulubioną broń i TK nie daję bo wspominałem, jedynie w formach chce walczyć, sprawdzałem już, to też żadnych bonusów po przemianie nie daje.)
Lionel,
Nie wiem po co aż 30 poziomów Zmiennokształtnego, jak specjalne dla niego atuty i formy otrzymujesz tylko do 17 poziomu. Domena Zwierzęta za bardzo silna też nie jest, jeżeli masz zamiar brać klasy druidyczne lub kapłańskie. Bardziej sugerowałbym domenę Zniszczenia (czy Destrukcji, nie pamiętam dokładnej nazwy), gdyż daje szansę na zranienie konstruktów, a takiego Żelaznego Golema trudno pokonać.
A teraz co do reszty klas. Druid oraz Kapłan nie muszą przejmować się noszonym pancerzem, ale Kapłan posiada liczne czary leczące, natomiast Druid atakujące, ale jak już podkreśliłeś, nie chcesz mieć zaklęć (mam na myśli atakujących), więc skupiłbym się głównie na Kapłanie, by mieć dużą pulę czarów leczących.
Oczywiście należy rozdać punkty umiejętności w Perswazję, to podstawa. Zrozumienie Zwierząt bym sobie odpuścił, może i klimatyczne, ale nie wiele się ich spotyka i są słabe. Można w Leczenie, jeżeli nie zainwestujesz w zaklęcia leczące. Spostrzegawczość też nie jest dobrym pomysłem, bo Kapłan posiada zaklęcie Prawdzie Widzenie. Warto dać kilkanaście punktów w Czaroznawstwo, by zyskać wyższe rzuty przeciwko czarom, oraz Dyscyplinę by nie dać się powalić i wytrącić broni. Do tego dodałbym Koncentrację, jeżeli zdecydujesz się na jakieś czary w walce, Wycenę, by nie tracić pieniędzy, oraz Przeszukiwanie, by ujrzeć pułapki.

Takie jest moje zdanie.
Morion,
Tworzę postać zmiennokształtnego na same formy, nie daje mu nic w magię (postać na singla, zwisa mi, czy wg kogoś nie wyrobi przeciw zaklinaczowi itp, nie proszę o określenie, czy taka postać jest do dupy czy nie, to temat, czy taka postać będzie lepsza z taką, czy inną klasą)

30 lvli zmiennego, 5 lvli druida, 3 lvle Kapłana, kapłan daje mi ciężkie zbroje, dałem aż do 3 lvla, bo dzięki temu mam kołatkę i identyfikację przedmiotów (sfery wiedza i zwierzęta) i zastanawiam się, czy ostatnie 2 lvle dać na druida, 7 lvl druida i będę miał 4 poziom jego zaklęć, czy dać na kapłana, by na 5 poziomie mieć dostęp do jego zaklęć 3 poziomowych.

W jakie umiejętności inwestować?
Myślałem, by dać spostrzegawczość, moje ulubione zrozumienie zwierząt, leczenie, ukrywanie i perswazje.
Wczytywanie...