Nowy patch do Dragon Age: Początek - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Studio BioWare opublikowało nowy patch do swojego najnowszego tytułu, Dragon Age: Początek. Przeznaczony jest dla posiadaczy PeCetowej wersji gry. Łatka wprowadza nieco drobnych zmian ułatwiających rozgrywkę, oraz poprawia kilka błędów. Wszystkich chętnych zapraszamy do ściągnięcia patcha ze strony BioWare, którego pełną specyfikację w języku polskim można przeczytać w rozwinięciu tego newsa.
Szczegóły łatki:
Wiele z poprawek wpływających na rozgrywkę, zbalansowanie i fabułę zostało już umieszczonych w wersjach na konsole Dragon Age: Początek na konsole Playstation 3 i Xbox 360.
Nie ma potrzeby ściągania łatek poprzedzających Patch 1.02, ponieważ zawiera on w sobie wszystkie poprzednie zmiany. Ściągnięcie tego uaktualnienia zapewni wszystkie poprawki dostępne w dniu jego wydania.
Zbalansowanie
- Sztylety będą zadawać 0.5 punktów dodatkowych obrażeń za każdy następny punkt w zręczności oraz 0.5 za punkt w sile, tak jak było to początkowo planowane. Pozwoli to zwiększyć obrażenia postaciom nastawionym na rozwijanie zręczności.
- Podczas walki mana oraz wytrzymałość będą poprawnie regenerować się szybciej, jeśli są bliskie wyczerpania. Zapewni to możliwość używania umiejętności w późniejszych fazach przedłużających się starć.
- Podczas podróży tempo regeneracji many i wytrzymałości będzie większe proporcjonalnie do poziomu postaci, co skróci odpoczynek pomiędzy kolejnymi walkami.
- Czary: Pole Siłowe, Miażdżące Więzienie, Stożek Zimna oraz Zamieć, będą teraz miały krótszy czas trwania albo dłuższy cooldown. Ograniczy to możliwość ciągłego ogłuszania przeciwnika poprzez powtarzanie jednego czaru.
- Czas odnawiania się niektórych niskopoziomowych umiejętności podtrzymywanych zostanie skrócony. Oznacza to, że gracze nie będą musieli długo czekać, jeśli przypadkowo je wyłączą.
- Niektóre walki nie były właściwie dostosowane do postaci, co skutkowało nadmiernie trudnymi starciami. Teraz skalowanie ich poziomu trudności będzie takie, jak zaplanowano.
- Przedmioty leczące i pieniądze można będzie zbierać z pokonanych wrogów wtedy, gdy jest to adekwatne, co zmniejszy bałagan w ekwipunku postaci.
Rozgrywka
- W rzadkich przypadkach zwłoki pokonanych wrogów mogły zostać zaznaczone, mimo że nie zawierały żadnych łupów. Zostanie to naprawione.
- Członkowie drużyny, których zachowanie zostało ustawione jako defensywne, nie będą już przestawać atakować po użyciu czaru albo umiejętności.
- Wezwanie do boju nie będzie już dłużej powtarzało swojego dźwięku, jeśli jest aktywne podczas rozmowy.
- Wezwanie do boju nie będzie już dłużej deaktywowane podczas rozmowy albo przechodzenia między obszarami.
- W rzadkich przypadkach gra mogła nie być w stanie ustalić, czy postać ma wystarczająco dużo many albo wytrzymałości, aby użyć pewnych umiejętności. Zostanie to naprawione.
- Szemrząca Tarcza będzie deaktywowała się, gdy postać straci swoje zasoby many.
Dotyczące wyłącznie wersji PC
- Kontrolowanie przywołanej istoty (jak zwierzaki łowcy) podczas pewnych konkretnych przejść między obszarami nie będzie kończyć się jego dziwnym zachowaniem.
- Tworzenie postaci w module nie tworzyło osobnego folderu z danymi zapisów gry. Mogło to prowadzić do utraty zapisów z głównej kampanii. Nie będzie się to więcej zdarzało.
- W pewnych przypadkach symbol klasy nie pokrywał się ze stanem faktycznym dla postaci importowanych z dostępnego do ściągnięcia Kreatora Postaci. Nie będzie się to więcej zdarzało.
- Menu Opcji będzie zawierać ustawienie, które pozwoli automatycznie ściągnąć wcześniej zakupione dodatki, które nie zostały zainstalowane.
- Po zainstalowaniu dodatkowej zawartości gra będzie teraz zawsze przypominać o konieczności restartu.
- Ikony niektórych dostępnych do ściągnięcia, promocyjnych przedmiotów nie były obecne, zostanie to naprawione.
- Opcja ładowania zrzutów ekranu czasem przestawała działać. Było to spowodowane błędem pamięci, który został naprawiony. Ta poprawka dotyczy tylko klienta gry i nie obejmuje innych błędów, które zostały zaobserwowane na serwerach.
UWAGA! DALSZA CZĘŚĆ MOŻE ZAWIERAĆ SZCZEGÓŁY ZAKOŃCZENIA CZĘŚCI LUB CAŁOŚCI FABUŁY GRY!
Fabuła
- Promocyjne przedmioty dostępne do ściągnięcia pozostają w ekwipunku gracza, kiedy jego zwykła zawartość zostaje usunięta pod koniec rozpoczęcia gry jako krasnoludzki szlachcic.
- Powtarzanie rozmowy z Duncanem po zebraniu fiolek w Głuszy Korcari nie będzie skutkowało otrzymywaniem dodatkowego doświadczenia.
- Wątek Leliany będzie mógł być zakończony, jeśli gracz znacznie zwiększył jej uznanie (poprzez podarunki) zanim z nią porozmawiał.
- Podczas oblężenia Redcliffe przeciwnicy nie będą już dłużej pojawiać się w miejscach, gdzie byłoby to wbrew fabule.
- Bann Teagan nie będzie już znikał, gdy ma być dostępny podczas zadania Urna Świętych Prochów.