Nowy patch do Dragon Age: Początek - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_japytam*,
a czy wtedy musz zaczac grac od nnowa czy bann mi sie pojawi
Gość_Sebo250*,
Ja pobrałem patch wczoraj z oficjalnej i wszystko smiga, najważniejsze chyba to poprawa lvl-scaling przeciwników
Taramelion,
A czego używasz? Nod32 niczego nie wykrywa.
Gość_adams*,
no właśnie ściągałem ze strony bioware....potem z gram.pl i gamezilla...i jest to samo...ale zaryzykowałem bez skanowania i zainstalowało się ok...być może antyvir potraktował jakiś składnik jako trojana...dziwne...
Strażnik,
Nic mi nie wykrywa. Pobrałem go ze stronki BioWare. Widać ściągałeś z jakichś dziwnych źródeł...
Gość_adams*,
czy komuś jeszcze w tym patchu wykrywa trojana? bo już z dwóch źródeł ściągałem i jest ten sam wirus...
eimyr,

Dragon Age: Początek

Studio BioWare opublikowało nowy patch do swojego najnowszego tytułu, Dragon Age: Początek. Przeznaczony jest dla posiadaczy PeCetowej wersji gry. Łatka wprowadza nieco drobnych zmian ułatwiających rozgrywkę, oraz poprawia kilka błędów. Wszystkich chętnych zapraszamy do ściągnięcia patcha ze strony BioWare, którego pełną specyfikację w języku polskim można przeczytać w rozwinięciu tego newsa.

Szczegóły łatki:

Wiele z poprawek wpływających na rozgrywkę, zbalansowanie i fabułę zostało już umieszczonych w wersjach na konsole Dragon Age: Początek na konsole Playstation 3 i Xbox 360.

Nie ma potrzeby ściągania łatek poprzedzających Patch 1.02, ponieważ zawiera on w sobie wszystkie poprzednie zmiany. Ściągnięcie tego uaktualnienia zapewni wszystkie poprawki dostępne w dniu jego wydania.

Zbalansowanie

  • Sztylety będą zadawać 0.5 punktów dodatkowych obrażeń za każdy następny punkt w zręczności oraz 0.5 za punkt w sile, tak jak było to początkowo planowane. Pozwoli to zwiększyć obrażenia postaciom nastawionym na rozwijanie zręczności.
  • Podczas walki mana oraz wytrzymałość będą poprawnie regenerować się szybciej, jeśli są bliskie wyczerpania. Zapewni to możliwość używania umiejętności w późniejszych fazach przedłużających się starć.
  • Podczas podróży tempo regeneracji many i wytrzymałości będzie większe proporcjonalnie do poziomu postaci, co skróci odpoczynek pomiędzy kolejnymi walkami.
  • Czary: Pole Siłowe, Miażdżące Więzienie, Stożek Zimna oraz Zamieć, będą teraz miały krótszy czas trwania albo dłuższy cooldown. Ograniczy to możliwość ciągłego ogłuszania przeciwnika poprzez powtarzanie jednego czaru.
  • Czas odnawiania się niektórych niskopoziomowych umiejętności podtrzymywanych zostanie skrócony. Oznacza to, że gracze nie będą musieli długo czekać, jeśli przypadkowo je wyłączą.
  • Niektóre walki nie były właściwie dostosowane do postaci, co skutkowało nadmiernie trudnymi starciami. Teraz skalowanie ich poziomu trudności będzie takie, jak zaplanowano.
  • Przedmioty leczące i pieniądze można będzie zbierać z pokonanych wrogów wtedy, gdy jest to adekwatne, co zmniejszy bałagan w ekwipunku postaci.

Rozgrywka

  • W rzadkich przypadkach zwłoki pokonanych wrogów mogły zostać zaznaczone, mimo że nie zawierały żadnych łupów. Zostanie to naprawione.
  • Członkowie drużyny, których zachowanie zostało ustawione jako defensywne, nie będą już przestawać atakować po użyciu czaru albo umiejętności.
  • Wezwanie do boju nie będzie już dłużej powtarzało swojego dźwięku, jeśli jest aktywne podczas rozmowy.
  • Wezwanie do boju nie będzie już dłużej deaktywowane podczas rozmowy albo przechodzenia między obszarami.
  • W rzadkich przypadkach gra mogła nie być w stanie ustalić, czy postać ma wystarczająco dużo many albo wytrzymałości, aby użyć pewnych umiejętności. Zostanie to naprawione.
  • Szemrząca Tarcza będzie deaktywowała się, gdy postać straci swoje zasoby many.

Dotyczące wyłącznie wersji PC

  • Kontrolowanie przywołanej istoty (jak zwierzaki łowcy) podczas pewnych konkretnych przejść między obszarami nie będzie kończyć się jego dziwnym zachowaniem.
  • Tworzenie postaci w module nie tworzyło osobnego folderu z danymi zapisów gry. Mogło to prowadzić do utraty zapisów z głównej kampanii. Nie będzie się to więcej zdarzało.
  • W pewnych przypadkach symbol klasy nie pokrywał się ze stanem faktycznym dla postaci importowanych z dostępnego do ściągnięcia Kreatora Postaci. Nie będzie się to więcej zdarzało.
  • Menu Opcji będzie zawierać ustawienie, które pozwoli automatycznie ściągnąć wcześniej zakupione dodatki, które nie zostały zainstalowane.
  • Po zainstalowaniu dodatkowej zawartości gra będzie teraz zawsze przypominać o konieczności restartu.
  • Ikony niektórych dostępnych do ściągnięcia, promocyjnych przedmiotów nie były obecne, zostanie to naprawione.
  • Opcja ładowania zrzutów ekranu czasem przestawała działać. Było to spowodowane błędem pamięci, który został naprawiony. Ta poprawka dotyczy tylko klienta gry i nie obejmuje innych błędów, które zostały zaobserwowane na serwerach.

UWAGA! DALSZA CZĘŚĆ MOŻE ZAWIERAĆ SZCZEGÓŁY ZAKOŃCZENIA CZĘŚCI LUB CAŁOŚCI FABUŁY GRY!

Fabuła

  • Promocyjne przedmioty dostępne do ściągnięcia pozostają w ekwipunku gracza, kiedy jego zwykła zawartość zostaje usunięta pod koniec rozpoczęcia gry jako krasnoludzki szlachcic.
  • Powtarzanie rozmowy z Duncanem po zebraniu fiolek w Głuszy Korcari nie będzie skutkowało otrzymywaniem dodatkowego doświadczenia.
  • Wątek Leliany będzie mógł być zakończony, jeśli gracz znacznie zwiększył jej uznanie (poprzez podarunki) zanim z nią porozmawiał.
  • Podczas oblężenia Redcliffe przeciwnicy nie będą już dłużej pojawiać się w miejscach, gdzie byłoby to wbrew fabule.
  • Bann Teagan nie będzie już znikał, gdy ma być dostępny podczas zadania Urna Świętych Prochów.
Wczytywanie...