Ożywieńcy - martwiaki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Dwie Twarze,
Martwiaki wbrew pozorom są takie kochane i milusie... W wielu aspektach. Liche? Silne bydlaki lecz ich magia może nagwizdać przy odporności lub ochronie, choć czasem zdarzają się i tacy co lubią wojaczkę. Ja sam preferuję Wampiry (moje ulubione) te to dopiero mogą napsuć krwi
Zeal,
zawsze mnie martwiaki inspirowały nigdy nie lubiłem walczyć z liszami( ID2, Bg2) a co do warhammera i nekro którego można tam stworzyć to akurat jest to bardzo przemyślane nie wiem jak wy ale w d&d bodajże 3 edycji była możliwość grania białym nekromantą( palec śmierci miał ale summonów nie robił)
Gość_PS*,
Ps.
dusza wola i ciało to znaczy:
wola : czy istota może decydować sama za siebie i za innych
ciało : czy ma ciało (wszyscy oprócz duchów TAK)
Dusza : czy zabrała dusze do krainy zmarłych czy nie zaznała jeszcze spokoju
Gość_Nekromata, demonog lisz czy jak*,
Ja tu mam Moją propozycję z mojego (własnoręcznego!)spisu nieumarłych:

I : SZKIELETY

Są to ożywione przez nekromantów szkielety
zmarłych w boju wojowników. Każdy nekromanta
wie że szkielety dzielą się ogólnie na 3
Rodzaje : Pomniejsze, Zwykłe, i Większe.
Czym się one od siebie różnią? Otóż
Pomniejsze szkielety to wersja "okrojona"
pozbawiona między innymi trzech żeber,
części kręgosłupa, dwóch palców u rąk
(środkowego i małego)...
Zwykłe zbudowane są normalnie więc co tu
się rozpisywać,
Większe szkielety natomiast mają "dodane"
kilka "części ciała" np. dodatkowe 4 - 6
żeber, 2 - 4 palców u rąk (czasami nawet
drugi kciuk...) I inne "bajery" jak na
przykład kostne wyrostki na ramionach,
"szpony" dwa ostre (kościane oczywiście)
kolce wyrastające z nadgarstków itp.
Szkielety mają również dość "zaawansowaną"
strukturę społeczną. Na samej jej górze
stoi nekromanta "ojciec rodziny", niżej
szkielet który przyzwał szkieleta będącego
Pośrednio nad nami itd. Dzielą się one z
grubsza na : Pana cienia (najwyżej),
szkieleta władcę (przyzwanego przez pana
cienia) szkieleta maga (Przyzwanego z kolei
przez władcę) i "mięso armatnie" czyli
Kościeje (najwyżej) szkielety łucznicy i
najniżej ze wszystkich szkielety wojownicy.
Oczywiście rodzaj (pomniejszy, normalny i
większy) ma wpływ na miejsce w hierarchii.


Pomniejszy szkielet wojownik
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

szkielet wojownik
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Większy szkielet wojownik
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Pomniejszy szkielet łucznik
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Szkielet łucznik
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Większy szkielet łucznik
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Pomniejszy kościej
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Kościej
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Większy kościej
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Pomniejszy szkielet mag bojowy
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Szkielet mag bojowy
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Większy szkielet mag bojowy
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : Brak

Pomniejszy szkielet mag przyzwań
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : część
Umiejętności :
Przyzywa Pomniejszy szkielet wojownik
Przyzywa Pomniejszy szkielet łucznik

Szkielet mag przyzwań
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : część
Umiejętności :
Przyzywa Szkielet wojownik
Przyzywa Szkielet łucznik

Większy szkielet mag przyzwań
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : część
Umiejętności :
Przyzywa Większy szkielet wojownik
Przyzywa Większy szkielet łucznik

Pomniejszy szkielet władca
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : część
Umiejętności :
Przyzywa Pomniejszy szkielet mag przyzwań
Przyzywa Pomniejszy szkielet wojownik
Przyzywa Pomniejszy szkielet łucznik
Przyzywa Pomniejszy kościej

Szkielet władca
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : część
Umiejętności :
Przyzywa Szkielet mag przyzwań
Przyzywa Szkielet wojownik
Przyzywa Szkielet łucznik
Przyzywa Kościej

Większy szkielet włądca
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : część
Umiejętności :
Przyzywa Większy szkielet mag przyzwań
Przyzywa Większy szkielet wojownik
Przyzywa Większy szkielet łucznik
Przyzywa Większy kościej

Pan cienia
Ciało : Tak
Dusza : Część
Wola : tak
Umiejętności :
Przyzywa Pomniejszy szkielet wojownik
Przyzywa Pomniejszy szkielet łucznik
Przyzywa Pomniejszy Kościej
Przyzywa Pomniejszy szkielet mag bojowy
Przyzywa Pomniejszy szkielet mag przyzwań
Przyzywa Pomniejszy szkielet władca
Przyzywa Szkielet wojownik
Przyzywa Szkielet łucznik
Przyzywa Kościej
Przyzywa Szkielet mag bojowy
Przyzywa Szkielet mag przyzwań
Przyzywa Szkielet władca
Przyzywa Większy szkielet wojownik
Przyzywa Większy szkielet łucznik
Przyzywa Większy kościej
Przyzywa Większy szkielet mag bojowy
Przyzywa Większy szkielet mag przyzwań
Przyzywa Większy szkielet władca

trochę tego duuuużo...

Co o tym myślicie:)
Gość_Rychu*,
Nieumarly jest dobry jak nie zyje tak to moga byc z nimi problemy
Seturius,
ja ci dam na stos zaraz przyzwe demona albo wszkrzesze pare szkieletów to zobaczysz (i w ten oto romantyczny sposób updał mit dobrego demonologa albo nekromanty a już w następnym odcinku...)
Baka,
No bo demonolog i nekromanta to chaos, a chaos tylko na stos
Seturius,
Dlaczego nekromanta wszystkim kojarzy się ze złem. Może niektórzy studiowali długi czas śmierć po to żeby nieść dobro (naciągane ale nie niemożliwe) tak samo jest z demonologami, wspomnisz demonolog to cię na stos.
Baka,
Dla miłośników trupków polecam film Evil Dead 3: Army of darknes.
Poza tym świetnym źródłem fajnych ożywieńców są Stare dobre Kryształy Czasu.
Poza tym armiom trupów zawsze towarzyszy Nekromanta który je przyzwał a ten w większości systemów jest traktowany strasznie powierzchownie. Wyjątkim jest Warhammer gdzie grając nekromantą mamy do "wyboru" całą gamę "wielce intersujących" chorób zawodowych, bez których Nekromanta jest tylko złym magiem.
Norticus_Noctum,
Armi ciemności nigdy nie należy lkceważyć. Umarli nie znają strachu zmęczenia i nie zaprzeczają wydawanym im rozkazom i zawsze je wykonują dopuki mogą.
~Szkielety-są nieugięte niezmordowane i zawsze jest ich pełno. W systemach są słabe
Łaku,
Nieumarli- są niezwykle potęzni, pozbawieni wad istot ciepłych, czujących. Ale... mają tyle samo wad ile zalet. Wiekszość bogów uznaje nieumarłych za coś sprzecznego z naturą i koleją rzeczy więc kapłani i paladyni znajdują umiłowanie w niszczeniu tych bytów. Robią to bardzo skutecznie- jest wiele czarów i przedmiotów które działają na nieumarłych rozpierdająco.

Co do nekromantów z kilkoma liczami to chyba lekka przesada- w końcu prawie każdy nekromanta jako szczyt swojej kariery bierze przemiane w lisza. Na miejscu takiego nie otaczałbym się innymi istotami tego rodzaju choćy z względu na mozliwość zdary i przewyższenia moca.
Finkregh,
Osobiście nie lubię walczyć z lichami - nie lubie ich czarów. A tym bardziej potężnych nekromantów z parunastoma lichami - od takiej ciżby wiać!!!
Gość_Aventya*,
Zdecydowanie najtrudniej pokonać licze lub lisze (różnie się je określa w systemach lub grach). Np w Baldur's Gate II można takiego martwiaka pokonac tylko wojownikiem z berserkiem. W dodatku Licze maja do dyspozyji kilka czarów typu necro, które skutecznie utrudniają walkę.
Lord_Patos,
W różnych systemach oraz krainach prawie zawsze można je spotkać.
Chodzi mi tu oczywiści o trupiaki ożywione magią typu :zombie , szkielety , licze , mroczni łowcy , szkielety zwierząt , smoków itp
Piszcie jakich jeszcze znacie oraz co o nich sądzicie.
Jeśli chodzi o zombie i szkielety to gdzie niegdzie są to poprostu chwiejące się słabeusze a gdzie indziej potężni przeciwnicy(w Gothicu) których nawet doświadczony wojownik powinien się bać.
Wczytywanie...