"BattleForge" – wyniki konkursu - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Nazin,

Właśnie zakończyliśmy nasz konkurs, w którym do wygrania były trzy kody promocyjne pozwalające na ściągnięcie gry BattleForge ze strony eastore.pl, ufundowane przez firmę Electronic Arts Polska. Zadanie polegało na stworzeniu własnej karty go gry. Wśród wybranych prac wybraliśmy trzy, które naszym zdaniem bezsprzecznie na nagrodę zasługują. Zwycięzcami zostali: Zdzisław C. z Tarnowskich Gór, Michał S. z Gdyni oraz Paweł L. z Lubawy. Gratulujemy i zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach! Wszystkie prace można podziwiać w rozwinięciu newsa.

Palikot

Autor: Zdzisław C.

karta

Moc: Ogień
Orby: 1
Energia: 110
Typ: Creature (Beast Dominator)
Ładunki: 1
Rzadkość: R
Edycja: Twilight
Rodzaj Broni: XL
Rozmiar: XL
Atak: 1200
Obrona: 850

Provocation – co kadencję prowokuje wybranego przeciwnika do ataku. Wróg jest tak rozwścieczony bezpodstawnymi insynuacjami Palikota, że atakuje go niezależnie od swojej orientacji politycznej. W przypadku wrogów należących do PISu, zdolność ta może obejmować także grupy jednostek.

Accusation of Alcoholism – każda zraniona jednostka, która wykazuje ślady osłabienia i chwiejny krok, może zostać przez Palikota oskarzona o alkoholizm. W skutek tego przechodzi na 60 sekund w stan kwarantanny. Jeśli w tym czasie nie doprowadzi siebie do porządku (czyli całkowitego wyleczenia), zostanie natychmiast pozbawiona immunitetu.

Erotic Gadget – ten potężny artefakt zwabia w pobliże Palikota wszystkie wrogie jednostki płci żeńskiej. Jednostki te będą przez 60 sekund podążać za posiadaczem tego niezwykle atrakcyjnego artefaktu, przy czym nie mogą go wtedy atakować. Jeśli erotyczna aura zwabi większą ilość przeciwniczek, wtedy niezależnie od przynależności partyjnej zaczną rywalizować o jego względy.

Lord Rangramorth, z mocy Cienia

Autor: Michał S.

Karta ta na pewno spodoba się fanom Faerun Game [przyp. red]

Lord Rangramorth jest niewysokim mrocznym krasnoludem, dążącym do objęcia kontroli nad każdym, kto wejdzie w zasięg jego wzroku. Jego upór i wyrachowana złośliwość czynią z niego bardzo wytrzymałą jednostkę, jednak nie atakującą w konwencjonalny sposób. L. Rangramorth posiada dwie specjalne zdolności, każdą z nich można wykorzystać raz, w dowolnym momencie rozgrywki, np. w odpowiedzi na zagranie przeciwnika.

No, because so! – Ta zdolność pozwala zignorować dowolną inną moc/zaklęcie/atak/zasadę specjalną/próbę oszustwa/regulaminowe zagranie, bez podawania przyczyn. Należy jedynie pamiętać, by bezczelnie patrzeć oponentowi w oczy i uśmiechać się z wyższością.

Ban attack! – Ta zdolność pozwala wygnać z gry dowolną inną kartę. Karta ta NIGDY nie może wrócić do gry (właściciel powinien ją podrzeć, żeby go nie kusiło). Wygnania można dokonać również na ślepo, wybierając zakrytą kartę z talii, lub z ręki przeciwnika. Jeżeli przeciwnik posiada kilka takich kart, zostają one zbanowane wspólnie, za multi. Do końca rozgrywki gracz musi radzić sobie ze zmniejszoną talią.

Po wykorzystaniu obu mocy L. Rangramortha, jego karta pozostaje w grze, szydząc z przeciwnika i swoją wytrzymałością robiąc za piorunochron dla pozostałych kart gracza cienia.

Flame Sorcerers

Autor: Paweł L.

karta

Mrowie potomków rodu Adama para się magią ognia, jednak w porównaniu do innych istot idzie im to co najwyżej miernie. Byle demon, czy bestia mieszkająca w sferze ognia pokona w szrankach większość magów tego żywiołu. A ludzie nie lubią przegrywać. By zdobyć mistrzostwo w tym żywiole, adepci są gotowi poświęcić o wiele więcej, niż czas spędzony nad książkami. Oddają się płomieniom. Przeznaczają resztę swojego życia, by stać się jednością z ogniem. Stają się Flame Sorcererami. Gdy tylko zostanie dokończony rytuał przemiany, w głowie pozostaje im tylko jedna myśl... ‘...spalić..’.

Nie pomyślcie sobie tylko, że po tym całym rytuale chłopaki wariują i tyle – nie dostając nic w zamian. O, nie. Otrzymują umiejętność lewitacji oraz, co ważniejsze, niemalże całkowitą władzę nad żywiołem ognia. Kule, ściany, tworzenie żywiołaków, robienie z innych ‘żywych pochodni’, czy wreszcie sprowadzenie na ziemię wielkich meteorytów – cały ten wachlarz czarów daje im w prezencie od... no właśnie, kogo? Zresztą – czy to ważne? Grunt, że działa, a ci pokręceni czarodzieje, którzy zgodzili się na przemianę, stają się maszynkami zabijania. (choć w sumie, to powinienem powiedzieć – maszynkami do barbeque). Zawsze są gotowi, by podgrzać atmosferę i dać komuś popalić /lub ewentualnie dać ognia Skylordowi, gdy ten będzie tak łaskawy i zechce zapalić fajkę.

Fireball – Co 2 sekundy strzela kula ognia zadajaca 100 obrazen wszystkim wrogom w promieniu 5 metrow wokol celu, do maksymalnych 160 obrażeń.

Meteor Strike – Aktywuj, aby sprowadzić za ziemię meteoryt zadający 300 obrażeń wszystkim wrogom w promieniu 15 metrów od celu do maksymalnych 1200 obrażeń. Działa tylko na cele naziemne. Odnawialne co 30 sekund.

Upgrade I
  • Lifepoints +25
  • Fireball +10 dmg, +20 max dmg
  • Meteor Strike – 5sec cooldown

Upgrade II
  • Lifepoints +25
  • Fireball +10 dmg, +20 max dmg
  • Meteor Strike – 5sec cooldown
Wczytywanie...