Druid max level + 1 lvl mnicha w miarę na początku, najlepiej człowiek lub któraś z ras z bonusem do zręczności
Co nam to daje:
Potężne czary druidzkie
Odporności na trucizny i niektóre czary (atuty klasowe druida)
POLIMORFIA !!!!! (walczą BEZ BRONI a więc mają zastosowanie bonusy od mnicha - grad ciosów, atut kopnięcie z obrotu i inne takie)
Przywołanie zwierzątka - ja tam lubię szczurka
![](/view/images/emoticons/default/smile.gif)
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
albo panterę
![](/view/images/emoticons/default/smile.gif)
ewentualnie pająk - straszna cienizna ale super wygląda
Podczas podwyższania cech ładujemy w mądrość
Modyfikator mądrości dodaje się nam do KP
![](/view/images/emoticons/default/tongue.gif)
(zdolność mnicha)
level mnicha daje dostęp do lepszych broni strzeleckich - kusze
Takiego druida uzbrajamy w cokolwiek co daje przyspieszenie (a sporo takich przedmiotów z adnotacją "tylko dla mnich" więc na nas pasuje:D )
Inne przedmioty - poprawiające zręczność, ewentualnie mądrość
Przydadzą się 3 pasy, zmieniane w zależności od potrzeb: większy pas szermierza, łucznika zapaśnika
walczymy 2 kamami, ewentualnie kama + sztylet (1 dodatkowy atak, obecność kamy traktowana jest tak jak atak bez broni, a więc bez dużego ujemnego modyfikatora na ataki bronią w 1 ręce)
Umiejętności - olewamy klasowe parowanie
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
są lepsze umięjętności
![](/view/images/emoticons/default/wink.gif)
Punkty z mnicha dajemy w upadanie oczywiście, ładujemy w koncentrację czaroznawstwo i zrozumienie zwierząt przede wszystkim
Już na 2 poziomie (kiedy dodamy level mnicha nasza postać będzie w stanie oddać 3 ataki - 1 kamą, jeszcze raz kamą od gradu ciosów i raz drugą bronią), a od 5 lvl druida będzie już sieczka (polimorfia w niedzwiedzia i huuulaj dusza - oczywiście z aktywnym gradem ciosów)
Atrybuty
Siła - olewamy - przy polimorfii i tak przejmiemy siłę zwierzaka, spokojnie można dać z modyfikatorem ujemnym, jakby co to magicznie zwiększamy - druid ma czar do zwiększania siły w swoim arsenale) - jedynym problemem udźwig
Zręczność - zaczynamy z 2-3
Mądrość - jak zręczność
Inteligencja - ja zacząlem z mod +2 dla umiejętności
Charyzma mod. -1
Kondycja z mod +2
Najważniejsze jest to że podczas polimorfii przejmujemy atrybuty po zwierzaczku - wszystkie oprócz mądrości, dlatego najlepiej rozwijać mądrość podczas awansu - w końcu daje nam to dodatkowe KP
ATUTY
Przyda się - ulubiona broń kama i/lub bez broni
No to tyle ode mnie
mam teraz lvl 21 druida i 1 mnicha i zadaję 8 ataków (5 wyjściowych, 1 od kamy w drugiej ręce, 1 od przyspieszenia, 1 od gradu ciosów - pierwszy z szansą ttraf +27 - chyba nie najgorzej), mogę się zmieniac w bardzo silne żywiołąki i np w smoka i balora (czar 9 lev)