W zeszłym tygodniu serwis MMORPG.com opublikował trzecią i ostatnią część rozmowy z Davidem Cookiem, członkiem zespołu Cryptic Studios. Jeśli chcesz dowiedzieć jak się skończyła rozmowa, czytaj dalej...
Pierwsze pytanie w trzeciej części wywiadu dotyczyło nowych archetypów i zestawów zdolności, jakie pojawią się w City of Villains. A będzie ich pięć – Brute, Stalker, Corruptor, Dominator i Mastermind. Pierwszy zadaje coraz większe obrażenia w miarę trwania walki, drugi atakuje z ukrycia, trzeci jest tym silniejszy im bardziej osłabiony jest wróg, czwarty koncentruje się na kontrolowaniu przeciwników zaś piąty zwiększa siłę wspierających go stworzeń.
W dalszym fragmencie rozmowy Cook wyjaśnia jak tłumaczona jest obecność w City of Villains pomocników. Otóż złoczyńcy często mają swoich podwładnych, których trenują na przyszłych partnerów w zbrodni. I tak samo jak bohaterowie, łotrzy pomagają sobie w kłopotach – tyle że trochę inaczej wygląda ich motywacja. Najczęściej chodzi po prostu o zademonstrowanie innemu złoczyńcy swojej wyższości.
A jaką część gry David uważa za najbardziej obiecującą? Oczywiście stwierdza, że takich jest wiele – walki pomiędzy bohaterami a łotrami, nowe misje, nowe archetypy. Poza tym jako projektant już teraz myśli jak wprowadzone w City of Villains nowości można jeszcze bardziej rozszerzyć i usprawnić w przyszłości.
Na tym właściwie kończy się trzecia część wywiadu, przeprowadzonego przez serwis MMORPG.com. Pozostała jeszcze tylko jedna wypowiedź, za to chyba najlepiej podsumowująca wszystko czym jest City of Villains.
"Spójrzmy prawdzie w oczy – czynienie zła jest o wiele zabawniejsze" – David Cook, Cryptic Studios.