[Hellgate: London] Zapowiedź Hellgate: London - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Dany,

Hellgate: London to nowa gra akcji z elementami RPG, w której będziemy obserwować wydarzenia zarówno z perspektywy pierwszej (FPP), jak i trzeciej osoby (TPP). Nie sposób pominąć faktu, że Hellgate: London przygotowuje nie byle kto. Otóż szeregi utworzonego w 2003 roku zespołu Flagship Studios zasilają ludzie pracujący wcześniej w Blizzard North, a jego założycielem i szefem jest Bill Roper, jeden z głównych autorów i producentów serii Diablo.

Fabuła

Fabuła Hellgate: London przeniesie nas jakieś 25 lat w przyszłość. Świat, jaki do tej pory znaliśmy, uległ destrukcji, bowiem na Ziemię zstąpiła demoniczna inwazja istot z piekła rodem. Wybuchła wojna, która przyniosła niemal całkowitą zagładę ludzkości. Nieliczni ludzie przetrwali gdzieś w podziemiach Londynu, przygotowując się do rewanżu. Wśród nich znaleźli się m.in. przedstawiciele Templariuszy – tajemniczego towarzystwa, które wieki temu przewidziało nieuniknione nadejście apokalipsy. Posłużyli się o­ni specjalnymi rytuałami, aby połączyć możliwości futurystycznych technologii z mocą starożytnych przedmiotów, i w ten sposób powstała potężna broń i zbroje niezbędne do walki z przeważającymi liczebnie siłami pochodzącymi nie z tego świata.

Rozgrywka

Będzie to mieszanka średniowiecznego miasta i nowoczesnej metropolii. Rozgrywka, mimo zwartej historii związanej z walką ludzkości o przetrwanie, będzie miała nieliniowy przebieg, i rozwój wydarzeń w ogromnej mierze będzie zależał od gracza. Piekło na ziemi będziemy mogli zwiedzać przez blisko pięćdziesiąt poziomów. Podobnie jak w serii Diablo, wszystkie lokacje będą generowane losowo. Będzie występowało także dużo znanych miejsc Londyńskich, które będą się znajdować w zgodnych z rzeczywistością miejscach. Część questów będzie przymusowa w celu przejścia gry, natomiast reszta zależy od naszych chęci.

Mechanika

Także system rozwoju postaci jest bardzo podobny do Diablo. Na samym początku zabawy będziemy musieli wybrać klasę naszego bohatera (do tej pory ujawniono tylko Templariusza). Postacie będą cechować się właściwymi sobie specjalizacjami – od siłowego rozwiązywania problemów poprzez walkę z dystansu po korzystanie z czarów lub umiejętności skradania się w mroku. Nasz bohater wraz z wykonywaniem kolejnych zadań i zabijaniem kolejnych potworów, będzie zyskiwał punkty doświadczenia, które będziemy mogli rozdzielić na rozwój zdolności z trzech dziedzin: atak (posługiwanie się bronią i czarami ofensywnymi), obrona (aury defensywne) oraz ruchy combo, które umożliwią skuteczniejsze łączenie dwóch pierwszych dziedzin i zadawanie zabójczych uderzeń krytycznych.

Ekwipunek

Każda broń ma własne, specyficzne i unikalne statystyki. Nasz arsenał będzie liczył około setki typów broni palnej i białej, będzie można również trzymać w rękach dwie bronie jednocześnie. Pośród ujawnionych do tej pory, znajdują się m.in. Vulcan Bolter (miotacz kul ognia), Zeus Rifle (powala wiązką elektryczną nawet kilku przeciwników jednocześnie), Peacemaker Pistol (strzela pociskami odbijającymi się od ścian), Tempest Gun (seria błyskawic) oraz Harp (emituje dźwięki obezwładniające wroga). Oczywiście nie zabraknie przeróżnych mieczy, toporów, pałek, w tym także ich dwuręcznych wersji, a ponadto niektóre rodzaje broni będą wyposażone w odpowiednie sloty na relikwie poszerzające ich funkcjonowanie o dodatkowe możliwości. Przez cały czas będziemy nosić przy sobie ekwipunek, do którego wrzucimy wszystkie niezbędne przedmioty.

Multiplayer

W Hellgate: London będzie multiplayer, rozwiązany w podobnym stylu co Battle.net. W każdej potyczce będzie mogło uczestniczyć prawdopodobnie maksymalnie od 16 do 32 graczy jednocześnie (ostateczna liczba zostanie podana później). Do rozgrywania mniejszych turniejów poza Internetem będzie można skorzystać również z sieci lokalnej.

Przeciwnicy

Na pewno pojawi się możliwość niszczenia otoczenia, wykorzystywania go przeciwko wrogom i dość realistycznego rozwalania ich samych na części pierwsze. Słowo należy się też piekielnym hordom. Niezwykle pomysłowo wykonani przeciwnicy zostaną podzieleni na cztery główne gatunki: bestie (głównie mutanty), nieumarli (zombie i szkielety), widma (duchy) i demony (trudne do określenia). Przedstawicieli każdego z nich możecie podziwiać na zdjęciach z gry. Chyba sami przyznacie, że śliczna jest ta wesoła menażeria.

Wczytywanie...