Mars - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Medivh,
Gra do sklepów powinna trafić w 2010 roku, ale planów wydania w Polsce obecnie brak. W międzyczasie pojawiły się trzy nowe screeny:

http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03740.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03741.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03742.jpg

Pojawił się także wywiad, niestety na francuskiej stronie, więc nie rozumiem ani słówka Ale jak ktoś jest biegły, to proszę bardzo: http://www.rpgfrance.com/?page_id=5199

[Dodano po 3 dniach]

I kolejne screeny z tej produkcji.

http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03751.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03750.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03749.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03748.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03747.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03746.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03745.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03744.jpg
http://gexe.pl/gfx/gallery/427/03743.jpg
Lavo,
Z pierwszego akapitu, te ich "innowacyjne połączenia" przynoszą mi na myśl konsolową grę pod tytułem "God of war" (który moim zdaniem był bardzo fajny). Też teoretycznie rozwijało się postać, zyskując coraz ciekawsze kombosy, mnóstwo wrogów na drodze, ciekawa historyjka i bossowie których rozwalało się odpowiednią sekwencją przycisków na padzie. Więc nie ma w tym nic innowacyjnego (Albo źle coś zrozumiałem)xD
Ale cóż, "God of War" był bardzo fajną grą, więc nie widzą przeciwwskazań, żeby i "Mars" taką był... O ile czegoś po drodze nie schrzanią.

Chociaż muszę przyznać, że z tym światłem słonecznym, to ciekawy motyw i rzeczywiście dość oryginalny pomysł.
Wiktul,
Wygląda ciekawie i zachęcająco. Dziwne, że o tym nie słyszałem. Wiesz czy i kiedy to będzie w naszych sklepach?
Medivh,

Ostatnio szperając w zakamarkach internetu natknąłem się na nowego RPG'a, zatytułowanego Mars. Postanowiłem poświęcić chwilkę i przetłumaczyć dla was informacje dostępne o tej grze na oficjalnej stronie.

Wprowadzenie

Mars chce odświeżyć gatunek RPG bardziej intuicyjnymi, szybszymi i satysfakcjonującymi fazami akcji, jednocześnie nie pozbywając się jego głównych cech. Naszym pomysłem na grę jest mieszanina dwóch gatunków – Beat'em all Action (gra akcji, w której głównym celem jest zabicie wszystkich przeciwników) oraz RPG. Połączymy więc rozwój postaci, kolekcjonowanie ekwipunku, dodatkowe zadania oraz solidną fabułę z rytmicznymi sekwencjami walki, poczuciem mocy od samego początku gry, QTE (wg wikipedii: system odpowiedniego wciskania klawiszy według ciągu znaków wyświetlanego na monitorze lub ekranie) oraz bossami o sekwencyjnym zachowaniu.

Mars Mars

Ta kombinacja będzie prawdziwą innowacją w rozgrywce. Dodatkowo gra będzie posiadała także inne cechy. Będziesz mógł na przykład wybrać jedną z dwóch postaci, których odmienne historie krzyżują się, a umiejętności różnią. Środowisko gry zostało zaprojektowane z największą dbałością o szczegóły. Efekty świetlne mogą tworzyć bezprecedensowe sytuacje walki.

W świecie stworzonym dla Marsa znajdziecie schyłkową futurystyczną technologię, a przetrwanie na planecie będzie wielce wątpliwe z powodu ciężkich warunków. Fabuła rzuci cię w sieć politycznych intryg i złożonych konfliktów pomiędzy różnymi siłami, co pozwoli ci lepiej poznać świat, po którym podróżujesz.

Walka

Walka jest dynamiczna i spektakularna, niezależnie od poziomu skomplikowania zadania. Większość starć jest krótka: poruszasz się od jednego wroga do następnego, wyprowadzając ciosy lub rzucając zaklęcia. Walka z bossami lub czempionami trwa jednak dłużej, gdyż musisz używać różnych taktyk, aby ich pokonać.

Środowisko gry jest modyfikowalne – możesz zniszczyć część dachu lub poruszać metalowe płytki, aby użyć światła jako broni. Dzięki temu walka nabiera bardziej strategicznego wymiaru.

Mars Mars

Granie Pandorą daje taką samą satysfakcję, jak Sethem. Aby rzuciła ona najpotężniejsze czary, musisz dbać o timing, jednocześnie pozostając cały czas w ruchu, by nie zostać zdekoncentrowanym. Brak siły nadrabia zwinnością. Tak jak wojownik potrzebuje swych broni, tak ona jest niczym bez rękawic, które pozwalają kontrolować jej magię.

Wszyscy ranni wrogowie mogą zostać wykończenie w spektakularny sposób.

Dwie postacie: dwie historie i dwie formy rozgrywki

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, w Marsie możesz wybrać jedną z dwóch postaci. Seth jest elitarnym żołnierzem oraz bardzo zdolnym wojownikiem, który lubi brutalność. Wraz z postępem w grze, uczy się nowych specjalnych ataków oraz tego, jak władać nowymi broniami.

Mars Mars

Pandora jest z kolei technomantą, która używa rękawic do kontrolowania niszczącej magii. Gra dwoma różnymi postaciami nie daje ci tylko możliwości wypróbowania innych umiejętności, lecz także innego sterowania i sposobu rozgrywki. Ich opowieści również się różnią, mimo że podążają w tym samym kierunku, co pozwoli ci odkryć dwie wersje Marsa.

Efekty świetlne

Na Marsie światło słoneczne jest zabójcze, co oznacza, że możesz go używać do walki z wrogami. Seth i Pandora mogą robić dziury w dachach budynków, aby wystawić przeciwników na działanie promieni słonecznych, używać luster, aby odbijać w nich światło bądź wypychać ich z cienia.

Mars Mars

Jednakże podczas tego wszystkiego sam musisz pamiętać o tym, aby nie wystawić się na promieniowanie słoneczne i uważnie obserwować jak zmieniają się cienie wraz z ruchem słońca. Wpływ, jaki słońce ma na rozgrywkę, nie urozmaica tylko walk, ale także całą grę.

Nowy świat

Uniwersum Marsa jest bezprecedensowe. Nie przypomina normalnych mitologicznych oraz fantastycznych światów, dzięki czemu będziesz mógł odbyć podróż w wiarygodnym futurystycznym środowisku, gdzie przetrwanie i przystosowanie się są podstawą do stawienia czoła wrogiemu i schyłkowemu światu. Fabuła, złożony system polityczny, religia, potwory oraz mieszkańcy sprawią, że zabawa w tym świecie będzie dla ciebie niezapomniana.

Plik wideo nie jest już dostępny.

A oto jeszcze filmik z Game Connection. Szkoda, że twórcy nie zdecydowali się dodać do niego dźwięku... W galerii czeka na was także kilka screenów z tej produkcji.

Wczytywanie...