Co do zasady rozpakowywujesz w folderze "Data" w katalogu Obliviona. Potem instalujesz pliki do folderów, np. Meshes.
Może małe ułatwienie jak OBMM (Oblivion Mod Manager) => klik.
Obsługa tego programu:
Na polski: Instalujesz program, np. do folderu X:/Games/Oblivion. Ściągasz tego moda ze smokami do folderu z OBMM, do katalogu mods, czyli X:/Games/Oblivion/obmm/mods. Potem uruchamiasz OBMM. Pojawia się mod na liście niewgranych plugginów (po prawej stronie). Klikasz dwa razy na nazwę i mod sam ci się wypakowywuje gdzie trzeba. Potem uruchamiasz menu gry i w zakładce "Pliki" zaznaczasz ptaszkiem okienko przy nazwie tego moda.
Może małe ułatwienie jak OBMM (Oblivion Mod Manager) => klik.
Obsługa tego programu:
Cytat
Then extract the contents of this zip (omod version) into the "obmm\mods" folder of your OBMM installation.
Run OBMM and you should see the mod in the list on the right side, double click it and it will be installed.
Run OBMM and you should see the mod in the list on the right side, double click it and it will be installed.
Na polski: Instalujesz program, np. do folderu X:/Games/Oblivion. Ściągasz tego moda ze smokami do folderu z OBMM, do katalogu mods, czyli X:/Games/Oblivion/obmm/mods. Potem uruchamiasz OBMM. Pojawia się mod na liście niewgranych plugginów (po prawej stronie). Klikasz dwa razy na nazwę i mod sam ci się wypakowywuje gdzie trzeba. Potem uruchamiasz menu gry i w zakładce "Pliki" zaznaczasz ptaszkiem okienko przy nazwie tego moda.