[Diablo III] Znikanie krwi i zwłok w Diablo III - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Fodro,
Też tak sądze. Dużo zwłok potrzebuje troche pamięci graficznej żeby gra się nie "cieła" No zobaczymy co jeszcze powiedzą
Ekhtelion,
Że niby co? Że zamkniętych skrzynek ma nie być bo ograniczenia sprzetowe, a mają pozostawać zwłoki i zniszczone elementy otoczenia? To coś chyba na odwrót powinno byc.
Beron Heavyhand,
Już to widzę Niszczenie otoczenia w trakcie bitki. Ach, to jest to! Atak - pudło (krzesło rozwalone na pół). Atak nr. 2 - pudło (miecz zaklinował się w ścierwie leżącym dawno martwym na ziemi). Atak nr. 3 - Trafienie! Tyle, że z pięści G. zrobimy. A wszystko to działo się w takim czasie, jaki zajmuje trzyktrotke kliknięcie myszką...
Taramelion,
Baaaardzo ciekawe. Nieeezmiernie ciekawe. Tak. Na tą informację czekałem. Teraz mogę umrzeć w spokoju.
Courun Yauntyrr,

Fora internetowe nadal pozostają cennym źródłem informacji. Użytkownik kryjący się za nickiem Bashiok wyjawił kilka ciekawostek odnośnie gry. Chodzi tu przede wszystkim o sprawę znikania zwłok i pozostawania krwi po zabitych potworach. Dotąd miały one po prostu znikać, ale zapewniono, iż pozostaną po nich ślady jeszcze przez parę chwil po samej walce. Rzecz jasna gdy będzie ich dużo w jednym miejscu zaczną znikać wpierw te najstarsze, ale lepsze to niż automatyczna ich "dezintegracja".

Poza ciałami wrogów zagracać nam powierzchnię będą również fragmenty zniszczonych mebli czy skrzynek. Należy tu zaznaczyć, iż w Diablo III nie będzie zamkniętych skrzynek. Skąd takie ograniczenia? Wszystko to po to, aby obniżyć wymagania sprzętowe gry. Te informacje znajdziecie na forum target="_blank">forum.

W piątek na stronie głównej gry mają się pojawić nowe elementy. Czekamy zatem.

Wczytywanie...