Dla zainteresowanych link do sreenów z gry klik
Dla zainteresowanych link do sreenów z gry klik
Warhammer Online: Age of Reckoning kreowany jest na grę, która może dogonić, a nawet pobić dominującego WoW’a. Niestety, po beta-testach nie możemy być tego tacy pewni, bowiem gra zawiera jeszcze kilka błędów.
Mark Jacobs z Electronic Arts postarał się je nieco przybliżyć. Problemy sprawia sam klient, który się wysypuje (szczególnie na starszych pecetach). Potwory zachowują się jak szalone, czasem wieszając bądź blokując się. Przyczyną zdaje się być zmiana kodu, która wpływa niekorzystnie również na pety graczy.
Jacobs twierdzi, iż graczom nie odpowiada powolność zabawy, zarówno jeżeli chodzi o używanie czarów, jak i umiejętności. Twórcy zobowiązali się to poprawić oraz dodać nowe animacje postaci. Niemały problem stanowią również tekstury, które są rozmyte. Praca kamery również nie przebiega bez zarzutów, zresztą podobnie jak system namierzania celów. Jednak podobnie jak poprzednie błędy, te również mają być poprawione. Czy tak będzie? Czas pokaże…
Do kolejnych beta testów zostaną dopuszczeni nowi gracze, bowiem FilePlanet jest pierwszym dostępnym źródłem, wydającym 75 tysięcy kodów umożliwiających wzięcie w testach udziału. Niestety, aby skorzystać z tej oferty trzeba być abonentem FilePlanet z Północnej Ameryki, Australii lub Nowej Zelandii.
Przedstawiciel Electronic Arts wypowiedział się również na temat kwestii nie tyle ważnej, co kontrowersyjnej. Mowa tu o creditsach na końcu gry. Okazało się, że nie pojawiają się na nich wszystkie osoby biorące udział w tworzeniu gry, a jedynie te, które czuwają nad nią obecnie. Jacobs jest przekonany, że nie ma to większego znaczenia, gdyż końcowych napisów i tak nikt nie czyta. Nie zgadza się z nim MacLean z organizacji IGDA, która jest zdania, że każdy kto bierze udział w tej grupowej pracy, zasługuje na umieszczenie na creditsach, nawet jeśli czytać je ma jedna osoba.
Myślę, że dla graczy najważniejsze jest to, by Warhammer Online: Age of Reckoning okazał się grą, przy której spędzi się jak najwięcej czasu.