Dragon Age - RPG 2009 - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Iluvatar,
Masz rację poczekamy, zobaczymy a w międzyczasie będę zamieszczał nowe informacje
Lionel,
Większość dzisiejszych gier, jest, jak mówi jedna piosenka... It's over-rated.

Co prawda nie grałem w KOTORa, w tej kwestii się nie wypowiadam.

Grafika może i ładna i realistyczna, ale pewnie zeżre mi tyle pamięci, że mój "staruszek" padnie trupem.
Misje dla każdej z klas inne? Troce roboty z tym, chyba, że gra będzie opierała się wyłącznie na ok. 3 klasach.
Według mnie nie ma "cudownej" walki drużynowej, a raczej systemu. Wszystkie gry czerpią od siebie i raczej niczego odkrywczego nie wymyślą.
Ciekawi mnie ten aspekt magii. Jak łączyć czary? Niby, że rzucę jednocześnie Kulę Ognia i Lodowy Pocisk i razem jak się połączą, to powstanie Pocisk Pary?
Film jak film, zawsze zachwyca grafiką, ale prawie nigdy nie pokazuje, jak będzie to wyglądało w grze.
A screeny, to nawet ładne są, chociaż widać dużo wpływu NWN.

Poczekamy, zobaczymy, jak głosi mądre przysłowie.
Iluvatar,

Cytat

Grafika. Dla wielu coś najistotniejszego, dla mnie w RPG-u nie jest to najważniejsze - czy źle się bawiłem przy Divine Divinity czy chociażby pierwszym BG? Nie, po prostu miały swój urok. Trzeci wymiar jest w pewnym sensie ciekawy, ale nie jest to najistotniejsze. Zbyt się wszyscy skupiają na grafice zapominając o innych, ważnych elementach.


Całkowicie popieram!!!
W RPG grafika nie ma znaczenia ... najważniejsza jest fabuła
Cały czas wracam do BG i Icewindale ponieważ w tych grach jest to coś a grafika w ogóle mnie nie przeszkadza

Zamieszczam trochę bardziej szczegółowy opis grafiki w DA (jest to dosyć stary tekst ale na razie innego nie znalazłem)

"Na potrzeby Dragon Age opracowywano zupełnie nowy silnik graficzny, który nawet w powijakach wygląda po prostu niesamowicie, o czym przekonali się goście na pokazie zorganizowanym na E3. Pełne 3D, choć bez wolnej kamery, z narzuconymi punktami widzenia z perspektywy trzeciej osoby oraz izometrycznym widokiem z góry (możliwe, że będzie też FPP, ale nie jest to na razie informacja potwierdzona), w zależności od tego czy walczymy, czy też zwyczajnie się przemieszczamy. Całe to 3D będzie - już właściwie jest - niesamowicie szczegółowe i obłożone masą bajerów, takich jak dynamiczne efekty świetlne i tak dalej, ale największe wrażenie na targach zrobiła animacja postaci i same modele. Składają się one z ponad 2 milionów polygonów (w NWN były 3 tysiące) i są odtworzone w maksymalnie realistyczny sposób nie tylko z budowy ciała i ubioru, ale także z twarzy, która nawiasem mówiąc będzie wyposażona w takie efekty jak ruchy warg, mimika i animacje oczu. Wszystkie postacie animowane są na podstawie motion capture, co wygląda niesamowicie zwłaszcza w połączeniu z pełną interaktywnością środowiska – w demie można było podziwiać zaskoczonego wojownika, odskakującego do tyłu i uchylającego głowę przed stadkiem ptaków, które znienacka wyleciało zza rogu, a które odlatujące owa postać śledzi wzrokiem przez jakiś czas jeszcze. No byczo, a trzeba pamiętać, że to dopiero bardzo, bardzo wczesne stadium produkcji i cała ta grafika jeszcze się zmieni, na lepsze, oczywiście."

Cytat

Walka drużynowa. Tyle razy słyszałem o cudownym systemie walki drużynowej, że aż przestałem się przejmować. W kilku grach może jest przyzwoity, ale nie wyobrażam sobie DA z systemem drużynowym rodem z Full Spectrum Warrior - tyle, że z magią i mieczami.


Tak naprawdę szczególnie mnie to nie interesuje
Oczywiście dobrze zrobiony system walki jest mile widziany ale nie jest to najważniejsze

Cytat

Wprowadzenie w formie misji pojawiło się już w pewnym sensie w ŚPZ i był to pomysł ciekawy - tylko komu będzie się chciało projektować aż tyle misji, dla niemal każdego wariantu postaci czy też drużyny?


No cóż zobaczymy jak gra pojawi się w sklepach i wtedy będziemy mogli ją ocenić a jak na razie pozostaje nam czekać i mieć nadzieję że się nie zawiedziemy na BioWare ...
Gra zapowiada się ciekawie ale Maska zdrajcy też miała dobrą reklamę, wydawało się że będzie świetnym dodatkiem a okazało się coś zupełnie odwrotnego.

[Dodano po 19 minutach]

Trochę newsów \"\"

Cytat

Tok historii dla pojedynczego gracza wielce zależy od tego, jaka postać będzie alter-ego gracza. Innymi słowy, inaczej potoczą się losy upadłego paladyna a inaczej wysokiego Elfa, ostatniego przedstawiciela szlachetnego rodu. W Dragon Age został zaimplementowany system, w którym główny heros jest tworzony od zera, a w czasie przygody dołączają do niego zwerbowane postaci. Drużyna śmiałków może składać się maksymalnie z sześciu wspaniałych, a każdy z nich jest istotą myślącą. Występują pomiędzy członkami zespołu konflikty, spory a także romanse i przyjaźnie.


Jednym słowem norma
Zawsze podobało mi się to że tworzymy główną postać a po drodze zbieramy "towarzyszy broni"
Tak jak np w NWN, BG, Kotorze itd ...

W Dragon Age ma być również rozbudowany tryb gry wieloosobowej i ma przypominać trochę ten z NWN

BTW
Zapraszam do oglądania filmików i screenów z gry :
KLIK

TRAILER Z BIOWARE

GALERIA DRAGON AGE Z BIOWARE
Courun Yauntyrr,
Nie odpowiada mi klimat Mass Effect - podobnie jak i odnaleźć się nie mogłem w KOTOR-ze, choć nie powiem, że gra była zła. Dragon Age przywitałem zatem z otwartymi rękoma - wolę powrót do tej tradycji, choć można zauważyć kilka pułapek, które wiążą się z klasyką.
Grafika. Dla wielu coś najistotniejszego, dla mnie w RPG-u nie jest to najważniejsze - czy źle się bawiłem przy Divine Divinity czy chociażby pierwszym BG? Nie, po prostu miały swój urok. Trzeci wymiar jest w pewnym sensie ciekawy, ale nie jest to najistotniejsze. Zbyt się wszyscy skupiają na grafice zapominając o innych, ważnych elementach.
Walka drużynowa. Tyle razy słyszałem o cudownym systemie walki drużynowej, że aż przestałem się przejmować. W kilku grach może jest przyzwoity, ale nie wyobrażam sobie DA z systemem drużynowym rodem z Full Spectrum Warrior - tyle, że z magią i mieczami.
Dostosowanie postaci nie jest niczym nowym - ekspert w danej dziedzinie, czy przeciętniak to coś, co już widziałem w innych grach. Tutaj powinno być raczej coś takiego, że daną zdolność zdobyć naprawdę trudno i właściwie tylko dla jednej postaci - niech reszta może sobie tylko popatrzeć. Powiązałbym to z zadaniami - jakieś twoje działanie sprawia, że dane zadanie się nie pojawia i w nagrodę nie będzie treningu wyjątkowej umiejętności - za każdym razem tak to zgrać, by nigdy nie mieć ich wszystkich.
Wprowadzenie w formie misji pojawiło się już w pewnym sensie w ŚPZ i był to pomysł ciekawy - tylko komu będzie się chciało projektować aż tyle misji, dla niemal każdego wariantu postaci czy też drużyny?

Nie mniej czekam z niecierpliwością.
Iluvatar,
Poszperałem trochę w necie i znalazłem coś Dragon Age (nie widziałem wcześniej niczego o tym nowym rpg-u więc założyłem temat)
Gra ma wyjść prawdopodobnie na początku 2009 roku

Cytat

Greg Zeschuk, jeden z założycieli BioWare'u stwierdził, że premiera gry Dragon Age: Origins najpewniej będzie miała miejsce na początku przyszłego roku. To nie koniec informacji na temat tej produkcji. Ponoć przyszłością tej marki mają być konsole, zatem gra przestała być ekskluzywną na PC


Jak to opisują ma to być "duchowa" kontynuacja znanego nam dobrze BG, ale ma ona też wiele cech Kotor'a.
Gra pozwala na dokonywanie rożnych wyborów w określonych sytuacjach i tu upodabnia się do Gwiezdnej serii. Nawet możliwość wykorzystania perswazji pozostała żywa. Klimat, otoczenie i gama potworów to z kolei wariacja na temat starego dobrego Baldura.

Kilka najistotniejszych cech Dragon Age :

1. Walka drużynowa – Dragon Age: Początek wprowadzi innowacyjny system walki, w którym gracze będą mogli działać na szeroką skalę i wykorzystywać zdolności poszczególnych członków drużyny przeciwko licznym wrogom.
2. Potężna magia – pokonywanie przeciwników stanie się jeszcze łatwiejsze przy użyciu kombinacji zaklęć, polegającej na łączeniu ze sobą przeróżnych czarów i skutkującej uzyskaniem wyjątkowych efektów w starciu z wrogiem.
3. Dostosowywanie postaci do własnych potrzeb – gracze zyskają możliwość rozwijania swoich bohaterów i zdobywania dla nich niesamowitych mocy (zaklęć, talentów, umiejętności), pomagających w odkrywaniu coraz to nowych sposobów pokonywania przeciwników.
4. Twoja historia, Twoja ścieżka – w trakcie przechodzenia przez pełną emocjonujących przygód fabułę gracze sami zdecydują, z kim zawiążą sojusz, a kogo będą starali się zniszczyć. Dokonywane przez nich wybory wpłyną na specyfikę świata gry.
5. Misje wprowadzające – gracze będą mogli samodzielnie wybrać i rozegrać misje, które zdefiniują sposób postrzegania bohaterów przez środowisko i środowiska przez bohaterów. Pozwoli to na określenie, kim będą prowadzone przez użytkowników postacie oraz w jakim miejscu rozpoczną zasadniczą część swoich przygód.

Trochę screenów





Wczytywanie...