Zimno, bo spowalnia przeciwników.
Ogień, zimno, błyskawice czy trucizna? - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Osobiście preferuję Zimno, ale na hellu jest ciężko, bo dużo potworów jest na to odpornych. Chyba najlepsza w tym wypadku jest trucizna...
Tak czy siak błyskawice i ogień to tylko na początku, jak nie ma się nic innego co by się nadawało do walki...
Tak czy siak błyskawice i ogień to tylko na początku, jak nie ma się nic innego co by się nadawało do walki...
Zdecydowanie zimno... mam sentyment do mojej sorki blizz Z mercem robiłem nią taxi na hell dwóm osobą na raz
1. Zimno ( spodobało mi się jak z Durielem zamrażaliśmy się nawzajem )
2. Błyskawica
3. Trucizna
4. Ogień
2. Błyskawica
3. Trucizna
4. Ogień
Poprawka truta nie BYŁA zbyt skuteczna w 1.09, natomiast w 1.10 sieje takie zniszczenie, że szkoda gadać Necro z novą niszczy wszystko co mu podejdzie w zasięg widzenia A i jad zabójczyni oraz wścieklizna wilczka są kapitalnymi skillami w 1.10 Polecam przetestowanie
Ja przepadam za zimnem, które spowalnia i za błyskawicą, bo nieraz rozszczepia się na wiązki. Najmniej używałem trucizny, bo nie jest zbyt skuteczna.
Moim ulubionym żywiołem jest zimno b potrafi zamrażać. Najmniej lubię ogień i pioruny nic poza obrażeniami nie mają( Ale najlepsze jest zimno nie ma lepszego żywiołu
No dobra... tak na serio to na takie śmieci się wogóle nie patrzy bo:
a) poison jest uzyteczny tylko w charmach. W wpn traci on na wartości gdyż broń mająca tą właściwośc podaje nam w dmg lewe dane gdyż trućka ta działa xx sekund a nie od razu. Dlatego lepiej wrzucić w wpn joole z choćy 14max dmg i miec 50psn charma w inv niż 100psn w wpn
B) fire i ice mają zasadniczy błąd. jeżeli mianowicie używamy go na stworka nie otrzymuje on obrażeń dopóki broń ta nie bedzie uznawac tylko jedengo typu dmg czyli jesli mamy łuk z szafirem i rubinem będzie działać raczej lód. podczas gdy mając ccb z rubem i szafirem działa fire choć zamraża. Dziwne, nie?
c) błyski... rzadko zadają dmg taki jak powinny. Najczęściej potworek po prostu jest odrzucony itp. zreszta sami zobaczcie jak kogoś traficie z bliska wpn z dmg od light. =)
a) poison jest uzyteczny tylko w charmach. W wpn traci on na wartości gdyż broń mająca tą właściwośc podaje nam w dmg lewe dane gdyż trućka ta działa xx sekund a nie od razu. Dlatego lepiej wrzucić w wpn joole z choćy 14max dmg i miec 50psn charma w inv niż 100psn w wpn
B) fire i ice mają zasadniczy błąd. jeżeli mianowicie używamy go na stworka nie otrzymuje on obrażeń dopóki broń ta nie bedzie uznawac tylko jedengo typu dmg czyli jesli mamy łuk z szafirem i rubinem będzie działać raczej lód. podczas gdy mając ccb z rubem i szafirem działa fire choć zamraża. Dziwne, nie?
c) błyski... rzadko zadają dmg taki jak powinny. Najczęściej potworek po prostu jest odrzucony itp. zreszta sami zobaczcie jak kogoś traficie z bliska wpn z dmg od light. =)
Najlepiej dla czarodziejki grać zimnem (jej kulka wspomagana lodowym pociskiem) i później ostatecznie błyskawice(nova lub burza z piorunami).
Tak więc ogólnie:
-zimno
-błyskawice
-ogień, trucizna (równie dobre, zależy od sytuacji)
Tak więc ogólnie:
-zimno
-błyskawice
-ogień, trucizna (równie dobre, zależy od sytuacji)
Jak grałem Czarodziejką to stawaiłem na zimno i ogień (niepotrzebnie na dwa). W broniach chyba najlepsze jest zimno i trucizna, ale mocna błyskawica też jest bardzo dobra. Nie zapomne tych elekrycznych żuczków na początku drugiego aktu <. Oj, dawały mi popalić... A ogień... no cóż dla mnie chyba najsłabszy.
Ja uwielbiam błyskawice, bo zawsze od nich ginę i zawsze moi wrogowie od nich giną Potem jest zimno, trucizna, a na końcu ogień...
Uważam że należy podejść do wkładania klejnotów strategicznie więc premyśleć co się opłaci ustawiam to w tej koleności:
1 Trucizna-wielokrotne dodatkowe obrażenia
2 Zimno-spowalni lub zamraża(zależy od siły klejnotu)i dodatkowe obrażenia
3 Błyskawice-największe obrażenia max. i najmniejsze obr. min.
4 Ogień-prawdziwy syf tylko obr.
1 Trucizna-wielokrotne dodatkowe obrażenia
2 Zimno-spowalni lub zamraża(zależy od siły klejnotu)i dodatkowe obrażenia
3 Błyskawice-największe obrażenia max. i najmniejsze obr. min.
4 Ogień-prawdziwy syf tylko obr.
No fakt spowalnianie jest bardzo dobre i przydatne też staram się zdobywać bronie co mają takie zdolności lub wsadzam w nie odpowiedni klejnot.
Kilka razy znalazłem inikalne bronie co paraliżują nawet potężnego przeciwnika na długi czas ale rzadko znajduję takie.
Kilka razy znalazłem inikalne bronie co paraliżują nawet potężnego przeciwnika na długi czas ale rzadko znajduję takie.
Ja zawsze używam takie bronie, bo zimno spowalnia przeciwników a to jest dobre. Często wkładam w broń ulepszone szafiry np. doskonałe, żeby był lepszy efekt
Ja rzadko używam tego typu broni ale najbardziej lubię zmino , ogień i błyskawicę.
Jest taki jeden miecz : kryształowy miecz , miałem jego bardzo dobrę odmianę i nie pamiętam od jakiegożywiołu dodatkowe obażenia zadawał.
Jest taki jeden miecz : kryształowy miecz , miałem jego bardzo dobrę odmianę i nie pamiętam od jakiegożywiołu dodatkowe obażenia zadawał.
No właśnie. Każda broń może mieć magiczne obrażenia z tych czterech żywiołów. Jakie najbardziej lubicie? Ja ustawiam w kolejność:
1. Zimno
2. Ogień
3. Trucizna
4. Błyskawice
1. Zimno
2. Ogień
3. Trucizna
4. Błyskawice