TES III Constructions Set - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Bylejaki,

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Kresselack dnia środa, 17 września 2008, 19:03 napisał

Nieco edytowałem Dom Cechowy Arille'a w Seyda Neen, ale zauważyłem, że przedmioty, które tam pododawałem można ukraść bez konsekwencji, to znaczy nie atakują mnie i władze nie zostają poinformowane o moim występku. Jak ustawić, żeby przedmioty, które tam dorzuciłem, były obłożone 'piętnem kradzieży'?

We właściwościach przedmiotów trzeba zaznaczyc "Extra data" i wybrać "Owner"a.
Kresselack,
Diego, takie rzeczy to ja wiem, bo tego się można nawet domyślić Mój problem jest innej natury, więc nie nabijaj postów.

[Dodano po roku]

Ostatnio zacząłem się trochę bawić TES-em i zauważyłem coś dziwnego. Dlaczego nie można wstawiać DoorMarkerów? Tworzę sobie lokację, z której przez to właśnie nie można wyjść, no chyba, że na drzwiach ustawię, że prowadzą do jakiegoś punktu na zewnątrz, ale to nie to samo.

Edit:

Już do tego doszedłem Po prostu DoorMarker wstawia się tak, że we właściwościach drzwi wybieramy komórkę docelową i klikamy "Select Marker". Wtedy w owym miejscu docelowym pojawia się strzałka, którą wystarczy jeszcze właściwie ustawić.
Diego de Gallin,
Nie tworzyłem w CS (trochę tylko próbowałem), ale trochę o tworzeniu czytałem.

Udało mi się coś takiego znaleźć, może ci się przyda, pisze tu jak dodać rzeczy do sprzedaży npc'owi:

Cytat

Kliknij więc przycisk "AI" w oknie charakterystyki (na samym dole). Teraz wejdĽ w zakładkę "Services". W ramce "Buy/Sells" zaznacz to co chcesz żeby kupował i sprzedawał,
Kresselack,
Właśnie o to chodzi, że chcę, by leżały w innych miejscach
Diego de Gallin,
Spróbuj je wsadzić do skrzyni tego kolesia (do każdego sprzedawcy jest pod porządkowana skrzynia w której ma swoje towary, co do tych na stołach i tp. to nie wiem jak to działa).
K`sdra Ilithien,
Coś mi się wydaje, że to już wyższa szkoła jazdy. Ja się swego czasu trochę Cs'em bawiłem ale średnio mi to wychodziło i dałem sobie spokój.
Kresselack,
Nieco edytowałem Dom Cechowy Arille'a w Seyda Neen, ale zauważyłem, że przedmioty, które tam pododawałem można ukraść bez konsekwencji, to znaczy nie atakują mnie i władze nie zostają poinformowane o moim występku. Jak ustawić, żeby przedmioty, które tam dorzuciłem, były obłożone 'piętnem kradzieży'?
Darnith,
Powinieneś wybrać sobie komórkę (np. Dzicz) i teraz World -> Landscape Editing. Teraz w oknie Render posuwasz myszka w górę lub w dół, a teren idzie w górę lub w dół
Potem wybierz w oknie Object Window jakąś chatkę, np. o ID ex_de_shack_02 i wstawiasz na wyspie. Nie zapomnij dobrze ją naprowadzić i wcisnąć F - wtedy opadnie na ziemię. Chyba, że chcesz lewitującą chatkę
Kresselack,
Ja bym się chętnie dowiedział czegoś o tworzeniu lokacji. Powiedzmy, że gdzieś na morzu chciałbym umieścić małą wysepkę, w której stałyby sobie kamiennie domki. Jakie kroki powinienem podjąć?
Darnith,
A myślisz, że ja czymś więcej? Ja tylko zrobiłem półwysep, miasteczko w którym są cztery domki na krzyż a terazrobię rozbudowane podziemia i nawet z tymi przedmiotami nic nie próbowałem Ale to nie znaczy, że nie umiem
Więc piszcie, jakie macie problemy.
Kresselack,
Już sam do tego dotarłem W polu Enchanting po prostu wybieramy jakąś magiczną zdolność, przeprawiamy jej ID i zmieniamy efekty.

Darnith, ja zajmowałem się tylko projektowaniem nowych wnętrz w pomieszczeniach i robieniem ciekawych przedmiotów
Darnith,
Wydaje mi się, że wybierasz to w polu Enchanting ale mogę się mylić.
A tak właściwie to doszedłeś już do tego?

Sorry za późną odpowiedź.
Kresselack,
Proponuję zmienić opis tematu i zrobić z niego pseudo FAQ.

Chcę stworzyć własny przedmiot, ale żeby nie mieć kłopotu, używam wyglądu innego. Wszystko idzie bez problemu, do czasu. Jak dodać magiczne właściwości przedmiotu?
Diego de Gallin,
Jestem za stary na takie rzeczy , a na serio całe te wybieranie, obracanie i stawianie przedmiotów tudzież ścian nie dla mnie.
Darnith,
To jest banalne. Wystarczy dwa razy zrobić przykładową wyspę, dom i wnet się nauczysz Ostatnio robię moda, który dodaje półwysep. Niedługo go zamieszczę.
Zresztą z tą instrukcją jest tak, że trzeba czytać i po przeczytaniu fragmentu zrobić to w edytorze. Ja w ten sposób się nauczyłem. A jak ja się nauczyłem i mam 12 lat, to już na pewno nie jest to takie trudne
Diego de Gallin,
Łatwo znaleźć, ja raz próbowałem po przeczytaniu całej instrukcji i nic nie umiałem zrobić (postawiłem 2 ściany i zalałem je wodą ) mówię niektórzy się do tego nie nadają.
Darnith,
Możesz ściągnąć z internetu instrukcję jak robić własne wyspy, domki, jaskinie itd. Wystarczy trochę poszukać
Kresselack,
Pff... Gdybym ja jeszcze wiedział, jak się używa CS'a, to by było nieźle
Darnith,
Nagle samo się naprawiło - włączam z ósmy raz i wszystko działa Dziwne... Dzięki Lordzio za próbę pomocy
Lordzio,
ja też mam orginała złotą edycje na dvd ale mniejsza o to
Nie wiem czym to jest zrobione ale rady odemnie to:

I przeinstaluj (co za problem...jak się boisz o swój plugin i save'y to przenieś je do innego folderu)

II Jeśli to się dzieje tylko w czasie pracy na tym plugiem to wczytaj wcześniejszy zapis i nadrób to czego brakuje (tak to już bywa w życiu moddera )
Wczytywanie...