proszę

polecamy się na przyszłość

Dzięki wszystkim za sugestie i porady.
to daj w mądrość 2 i w siłę 1 i będzie gites:P
No wiesz Bojowy jak sama nazwa wskazuje czarowanie to takie wyposażenie dodatkowe na wyjątkowo opornych.
Ja grając Kapłanem głównie dodawałem mu mądrość (do 21)i charyzmę (18). Resztę warto w Siłę lub Kondycje, to zależy jaki jest twój kapłan, czy raczej czaruje i leczy, czy macha czymkolwiek i nawraca siłą?
No właśnie mam 3 punkty(Assimar - stad trochę więcej początkowo punktów na cechy). I myślałem o 1 siłka i 2 mądrość?
na takim poziomie inteligencji więcej już raczej nie zdziałasz jeżeli możesz rozdać jeszcze 2 punkty, ze zręcznością zresztą masz tak samo
Inteligencji czy zręczności nie opłaca sięi?
To jak Mam Kapłan Bojowego/Kleryka/Paladyna 18 sił. 10 Zręcz. 16 Kon. 10 Int. 16 Madr. 16 Char. to lepiej dojść do 18 mądr. czy dalej iść w siłę, albo kondycję?
Krótko mówiąc, im więcej mądrości, tym lepsze czary kapłańskie. A jeżeli nie masz pewności możesz zrobić dwie postacie z różnymi poziomami mądrości i porównać

Mądrość Kapłana wpływa na ST jego czaru.

Czyli to, jak trudno go odeprzeć.
W instrukcji znalazłem opis, że mądrość wpływa na siłę i liczbę czarów Kapłańskich. Na liczbę owszem, ale ten drugi przypis wydaje mi się absurdem, bo wszędzie w opisach czarów jest napisane, że np: "Długość czaru 6s/poziom czarującego". Dobrze mi się wydaje, że mądrość nie wpływa na siłę czarów kapłańskich czy się mylę?! Pozdrawiam