Zbroja dla najemnika - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tamc.,
SC - Softcore, normalna gra.

HC - Hardcore, aby grać HC trzeba zaznaczyć "Śmiertelny", przez co postać ma "jedno życie". Jeśli któryś z potworków zabije Cię, to tą postacią nie wejdziesz już więcej na grę, a przedmioty, które miała założone przepadną. Chyba, że pozwolisz, aby inny gracz je podniósł. [ Możesz zezwalać na to graczom, którzy są z Tobą na grze i tylko przed śmiercią. Jeśli ripniesz bez zaznaczenia tego, przedmioty przepadną. ] Jedyne co przepada zawsze to talizmany.

MF'ka - Czarodziejka z dużym MF [ magic find ], typowa do szukania przedmiotów, robienia TAXI - generalnie pvm.

Miveda,
Poproszę o wyjaśnienie skrótów. Może założę ku temu osobny temat
Tamc.,
Aa. Było powiedzieć, że o HC.

Miałem przed oczami przecietnie ubraną MF'kę, na SC ofc.

Różnią, różnią.
Zeal,
heh na hc nie polecam durka bo twój merc w najmniej oczekiwanym momencie może walnąć zgona
btw: ja mówiłem o hc a sc i hc w ch.j sie różni =] z itemami
HC playa only
Tamc.,

Cytat

co do itemów dla najemnika z 2 atku nie zgadzam się
broń: Olśnienie jeśli grasz sosą blizz(lub innym charem gdzie z mana regen trudno) ofc ale dla np sosy orb Żniwiarz lepszy

A kto robi Orba MF? ~~ Na duels merc też Ci się nie przyda raczej. Orb, Orb, może na CL, ale tam ani Żniwiarza, ani Olśnienia nie zmotasz. ;>

Wyjaśniam:

Cytat

Żniwiarz

Zapłata Żniwiaża (The Reaper's Toll)
Miażdżyciel (Thresher)

Obrażenia Dwurącz: (34.8-40.8)-(411.8-482.8) (śr. 223.3-261.8)
Wymagany Poziom: 75
Wymagana Siła: 114
Wymagana Zręczność: 89
Wytrzymałość: 65
Bazowa Szybkość Ataku: [-10]
+190-240% Zwiększone Obrażenia
Ignoruje Obronę Przeciwnika
Dodaje 4-44 Obrażeń od Zimna
11-15% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
33% Zabójcze Uderzenie
33% Szansa Rzucenia 1-poziomowego Zaklęcia Zniedołężnienie w Czasie Zadawania Ciosu
Wymagania -25%
(występuje tylko w grach rankingowych)
(występuje w patchu 1.10 i późniejszych)

Cytat

wampir

Spojrzenie Wampira (Vampiregaze)
Złowrogi Hełm (Grim Helm)

Obrona: 122-152
Wymagany Poziom: 41
Wymagania: Siła: 58
Wytrzymałość: 40
+100% Zwiększona Obrona
Dodaje 6-22 Obrażeń od Zimna, Zamraża na 4 sek.
15% Wyssanie Wytrzymałości
6-8% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
6-8% Mana Wykradzione za Każde Trafienie
Obrażenie Zmniejszone o 15-20%
Obrażenia od Magii Zmniejszone o 10-15
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

Cytat

korona złodzie

Korona Złodziei (Crown od Thieves)
Wielka Korona (Grand Crown)

Obrona: 205.4-342
Wymagany Poziom: 49
Wymagania: Siła: 103
Wytrzymałość: 50
+160-200% Zwiększona Obrona
9-12% Punkty Życia Wykradzione za Każde Trafienie
Odporność na Ogień +33%
+35 do Many
+50 do Życia
+25 do Zręczności
80-100% Dodatkowego Złota od Potworów
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

Cytat

twarz andariel

Oblicze Andariel (Andariel's Visage)
Demoniczna Głowa (Demonhead)

Obrona: 310-387
Wymagany Poziom: 83
Wymagana Siła: 102
Wytrzymałość: 20
+100-150% Zwiększona Obrona
+2 do wszystkich umiejętności
20% Zwiększona Szybkość Ataku
8-10% Życia wykradzione podczas trafienia
+10% do maksymalnych odporności na truciznę
+25-30 do Siły
-30% odporność na ogień
+70% odporność na truciznę
15% szansa rzucenia 15-poziomowego czaru Nova Trucizny podczas otrzymania ciosu
Poziom 3 Jad (20 ładunków)
(Przedmiot tylko dla postaci rankingowych Patch 1.10 i późniejsze)

Cytat

twarz wilhelma

Twarz Wilhelma (Guillaume's Face)
Uskrzydlony Hełm (Winged Helm)

Obrona: 187-245 (Podstawowa: 85-98)
Wymagany Poziom: 34
Wymagana Siła: 115
Wytrzymałość: 40
+120% Poprawiona Obrona
30% Szybsze Odzyskanie Równowagi
15% Zabójcze Uderzenie
35% Szansa na Druzgocące Uderzenie
+15 do Siły

Cytat

coa

Korona Wieków (Crown of Ages)
Korona (Corona)

Obrona: 349-399
Wymagany Poziom: 82
Wymagana Siła: 174
+50% Zwiększona Obrona
+100-150 do Obrony
+1 do wszystkich umiejętności
Obrażenia zmniejszone o 10-15%
+20-30 do wszystkich odporności
+30% Szybsze odzyskiwanie Równowagi
Przedmiot Niezniszczalny
1-2 miejsca na klejnot
(Patch 1.10 i późniejsze)

Cytat

shafft

Laskoszczyt (Shaftstop)
Kolcza Zbroaj (Mesh Armor)

Obrona: 517.4-684.8
Wymagany Poziom: 38
Wymagana Siła: 92
Wytrzymałość: 45
+160-220% Zwiększona Obrona
Obrażenie Zmniejszone o 30%
+250 Obrona przeciwko Pociskom
+60 do Życia
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

~~~~~~

Ja tam i tak wole eth Duriela.
Zeal,
co do itemów dla najemnika z 2 atku nie zgadzam się
broń: Olśnienie jeśli grasz sosą blizz(lub innym charem gdzie z mana regen trudno) ofc ale dla np sosy orb Żniwiarz lepszy
głowa: wampir,korona złodzie, twarz andariel, twarz wilhelma(jeśli grasz necem summonerem) lub coa ale to drogie
klata: shafft(w polskiej wersji chyba to łaskoszczyt nie wiem dawno w didi nie grałem)
Tamc.,

Cytat

Wyszło na to, że mam słabe przedmioty smile.gif

W żadnym wypadku

Cytat

więc może coś dla każdego?

Wiesz co, trochę trudno będzie mi coś konkretnie doradzić. ;a Zazwyczaj robi się najemników, na wzór, który podałem wcześniej, ale, zawsze można coś wymyslec.

Powiem tak, nie podam Ci dokładnych nazw, poniewaz nie wiem sam, co bylo by najlepsze w Twoim wypadku. Mogę Ci doradzić jedynie, abys np dla:

- łotrzycy z 1 aktu, próbowała wyciągnąć jak najwięcej "zwiększonej szybkości ataku - IAS" - bo to jest podstawą każdej Bowki Im więcej tym lepiej, progi masz 99, bodajże 147 no i 200 [ bardzo ciezko wyciagnac tyle ;> raczej gra się na 147 ;> ] hm, pomoc w tym mogą Ci tak jak podawałem klejnoty dające po 15 IAS i ewentualnie runa Shael w łuku.

- jeśli natomiast zależy Ci na najemniku z drugiego aktu, staraj się zdobyć rzeczy dające dużo obrony. [ jesli wybierzesz najemnika z aurą podnoszącą obronę, wtedy zakładasz mu przedmioty zwiekszajace odporności ], lecz zakładając, ze weźmiesz tego, który zamraza, to itemy z duza obroną, obroną, obroną.

Druga z podstawowych rzeczy jest "wykradanie zycia po trafieniu" ! Nie mając tego, najemnik to nie najemnik ;> wiec życze Ci, aby udalo Ci się zdobyc jednen z helmów, ktore podalem w poprzednim poscie.

Cytat

WF - cóż to za skrót?


Skrót od tego łuku:

Siła Wiatru (Windforce)
Hydrzy Łuk (Hydra Bow)

Obrażenia Dwurącz: 38.5-(244.625-550.875) (śr. 141.56-294.688)
Wymagany Poziom: 74
Wymagana Siła: 134
Wymagana Zręczność: 167
Szybkość Ataku: [10]
+250% Zwiększone Obrażenia
+ (3.125 * Poziom Postaci) 3.125-309.375 do Maksymalnych Obrażeń
20% Zwiększona Szybkość Ataku
6-8% Mana Wykradziona za Każde Trafienie
Przywraca Wytrzymałość Plus 30%
+10 do Siły
+5 do Zręczności
Odrzut
(występuje w patchu 1.09 i późniejszych)

Teoretycznie jest zabroniony i nie wolno go używać ze wzgledu na "Odrzut", ale dla lotrzycy? czemu nie

Cytat

niczym obcy język... blink.gif

dokladnie tak, ojj dokladnie tak.
Miveda,
Wyszło na to, że mam słabe przedmioty Niestety to nie jest gra rankingowa - błąd przy tworzeniu postaci...a szkoda, bo poziom solidny, więc może coś dla każdego?
WF - cóż to za skrót? Przepraszam, że pytam o takie cuda, ale nie znam skrótów i uczę się ich dopiero - a te w strategiach na postacie są porażające - niczym obcy język...
Tamc.,
Powiem tak, jeśli grasz na jakimś serwerze to:

Najlepszym najemnikiem jest ten z drugiego aktu [ zalezy kim grasz, zazwyczaj bierze się tego, który zamraza ].

Ubierasz go tak :

- Glówka, hm, Korona Złodziei albo Spojrzenie Wampira. [ oba oczywiście, ze względu na wykradanie życia za każde z trafień. ] a, no też najlepiej eteryczne.

- Klata, eteryczna [ nie musi byc, ale powininna ] Skorupa Duriel

- Łapki, Słowo runiczne "Olśnienie ( Ral Tir Tal Sol )" w eterycznej [ tak lepiej ] kolosalnej spisie.

Olśnienie (Insight)
Wymagany poziom: 27
Tylko Gry Rankingowe

Przedmioty:
Laska
Broń Drzewcowa

Właściwości:
Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiekszone obrazenia
+9 do minimalnych obrazen
180-250% premia do skutecznosci ataku
Dodaje 5-30 obrazen od ognia
+75 obrazen od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za kazdego zabitego
23% wieksza szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Uwagi:
Poziom 12 (17) Aury Medytacja zwiększa prędkość odzyskiwania many o 575% (700%) na obszarze 22 (28.3) jardów.
Poziom 1 (6) Krytycznego Uderzenia daje 16% (46%) procentową szanse na podwojenie zadawanych obrażeń.

Do tego Twojego maga z 3 aktu to nie wiem, dalbym mu przedewszystkim jakiś miecz i tarcze ze słowem "Duch Tal Thul Ort Amn".

Pomyśl, dwa razy coś takiego:

Duch (Spirit)
Wymagany poziom: 25
Tylko Gry Rankingowe

Przedmioty:
Miecz
Tarcza

Właściwości:
+2 do wszystkich umiejetnosci
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do zywotnosci
+89-112 do many
Dodaje 3-14 obrazen od zimna
Dodaje 1-50 obrazen od blyskawic
+75 obrazen od trucizn przez 5 sek.
+3-8 absorbcja magii
Atakujacy otrzymuje obrazenia 14

Ciekawe tylko czy wyciągniesz mu 156 siły, bo tyle wymaga Monarcha, w której możesz zrobić to słowo.

Łeb / Klata - wedle uznania, generalnie się takich nie robi.

A jeśli o Łotrzyce pytasz, to już jest total 4 fun ~~

Daj jej WF'a, helm i zbroja byle jaka [ odpowiednio 3 i 4 klejnoty 15 % zwiekszona szybkość ataku ] - mając 105 ias, wyciągnie próg 99 i jakoś to będzie.

Miveda,
Tak, to znowu ja^^

Mam maga z Kurast na BN'ie i zastanawiam się jaką dać mu zbroję.
Dostał Druciane Runo - złota, zbroja, której właściciela nie można zamrozić. Obrona to 1259. Poza tym nosi Totem Natalii (z zestawu, obr. 289), Chwałę Łowcy Głów (złoty, tarcza, obr. 521, 1 wolne miejsce na runę lub kryształ) a jako broń ma Nosiciel Zarazy (złoty, eteryczny, obrażenia 47-202). Poziom najemnika to 86, statystyki (z przedmiotami) : siła 143, zręczność 127

Co polecacie też dla łuczniczki z 1 aktu?
Wczytywanie...