Neverwinter Nights 2

99 minut czytania

Epilogi

Wybrzeże Mieczy

  • Jeżeli gracz przystał na propozycję Króla Cieni i zabił swoich towarzyszy: Armia cieni maszeruje na północ, niszcząc wszystko na swej drodze, jednak nie opuszczając terenów dawnego Illefarn. Daeghun udaje się na poszukiwania syna, lecz zostaje zabity przez cienie. Jego szczątki przewiezione są do Doliny Merdelain. Zachodni Port zostaje wchłonięty przez Bajoro Umarłych. Githyanki wracają na swój plan.
  • Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni: Komnata zaczyna się walić, grzebiąc żywcem bohaterów. Armia cieni została całkowicie pokonana, a tym samym Warownia na Rozstajach przetrwała. Daeghun wszczyna poszukiwania swego syna. Kilku Portowców powróciło do miasteczka i zaczęło odbudowywać jego dawną wspaniałość. Githyanki wracają na swój plan.

Stra Miejska / Złodzieje Cienia

  • Jeżeli gracz pomógł Straży Miejskiej dostać się do Czarnystawu: Przybywają nowi rekruci i Neverwinter jest znów bezpieczne.
  • Jeżeli gracz miał dobre stosunki z Cormickiem i należał do Strażników Miejskich: Neverwinter zostaje jednym z najbezpieczniejszych miast na Wybrzeżu Miecza, a okolice zaczynają być patrolowane przez małe grupy strażników.
  • Jeżeli gracz nie miał dobrych stosunków z Cormickiem i należał do Strażników Miejskich: Brelaina zostaje radną i dzięki jej działaniom politycznym, zacieśniają się więzy pomiędzy Waterdeep a Przymierzem Lordów.
  • Jeżeli gracz należał do Złodziei Cienia: Miasto zostaje przejęte przez złodziei.
  • Jeżeli Axel żyje: W mieście utrzymuje się względny ład, jednak pod żelazną wodzą Axla Devrie.
  • Jeżeli Axel nie żyje: Doki stają się bardzo niebezpieczne i każdy kryminalista nienależący do Złodziei Cienia ginie brutalną śmiercią.
  • Jeżeli Moira żyje: Rada miasta postanawia ostatecznie rozprawić się z przestępczością w dokach, co spowodowało zamieszki.

Luskan

  • Jeżeli gracz przystał na propozycję Króla Cieni i Torio nie żyje: Luskan z obawą patrzy na południowych sąsiadów, którzy są pochłaniani przez cienie.
  • Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni i Torio żyje: Torio staje się szpiegiem Neverwinter i wydaje kilku swoich dawnych współpracowników.

Towarzysze

  • Jeżeli gracz był miły dla Bevila: Bevil zostaje dowódcą Szarych Płaszczy.
  • Jeżeli gracz nie był miły dla Bevila: Bevil dezerteruje i udaje się na banicję, dręczony przez wspomnienia.
  • Jeżeli łączy gracza i Shandrę silna więź: Jej farma zostaje opuszczona, lecz nie uległa zniszczeniu. Mieszkańcy Highcliff przybywają, by oddać szacunek zmarłej.
  • Jeżeli łączy gracza i Shandrę słaba więź: Jej farma ulega zniszczeniu, a sama postać zostaje zapomniana.
  • Jeżeli Elanee opuściła gracza i nadal żyje: Legendy głoszą, że po bagnach krąży tajemnicza kobieta o smutnej twarzy, pomagając zagubionym.
  • Jeżeli Elanee opuściła gracza i nie żyje, a przyłączył się on do Króla Cieni: Legendy głoszą, że po bagnach krąży tajemnicza kobieta, która zwodzi podróżnych na pewną śmierć.

Warownia

  • Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni i poziom warowni był bardzo dobry: Kana przejmuje dowództwo nad twierdzą i dzięki jej działaniom, droga prowadząca do budowli staje się głównym traktem handlowym.
  • Jeżeli gracz pokonał Króla Cieni i poziom warowni był niski: Większość działań Kany nie udaje się.
  • Jeżeli gracz przystał na propozycję Króla Cieni: Mieszkańcy zostają wyrżnięci, a ich kości i ciała tworzą mur. Głowy towarzyszy zdobią mroczne komnaty twierdzy.
«
Strona: 1 2 3 4 5

Komentarze

0
·
czy jest możliwość zabicia Gitjanki który zabił na samym początku gry Amie? Nigdzie go nie mogę znależć
1
·
spoko poradnik,genialnie zrobiony (pomimo że przeszedłem tą grę 3 razy nie wiedziałem o misji zagubionym kapłanem )
btw jak ciekawostkę można dopisać, że grając złodziejami po obronie magazynu jeżeli pogadamy z zarządcą będziemy mogli kupić od niego itemy (ma fajny rapier za 30k).ważne: tylko raz da się u niego kupować,więc warto zaopatrzyć się w gotówkę
1
·
tok, to githyanki łowca mieczy, którego można zabić w jaskini przy odbijaniu shandry. jednak i tak nie będzie z tego żadnego komunikatu - wiem o tym, że to ten, tylko z tego powodu że przy "zbadaj" wyraźnie pisało
0
·
Pomocy.Utknalem na po rozprawie.Wygralem ja,udalem sie do Światyni Tyra.Pogadalem z gosciem i uslyszalem ze zaraz sie zacznie rytual i nic.Nikt nie przychodzi,nic sie dzieje.Cos zrobilem nie tak? gdzies mam sie udac?
1
·
Porozmawiaj jeszcze raz z Hlamem. Możliwe, że skrypt nie zaskoczył. Normalnie, to po rozmowie pojawiają się scenki.
0
·
A idziesz sam na walke, czy kogos wystawiasz? Ja probowałam kilka razy z Khelgarem lub Casavirem i też nie działało. Dopiero, jak sama udałam się na walkę, to wszystko poszło ok.
0
·
znasz jakąś metodę włączenia toolset na Windowsie 7???
0
·
Mój toolset działa poprawnie na win7, w czym problem?
0
·
jak włączam toolset to po chwili pojawia się okno i pyta ,,Zamknij program", ,,Wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program"
0
·
Internet mówi:
- zainstaluj direct x 9.0c z płyty NWN2
- zainstaluj NetFx64.exe z płyty NWN2 znajdującym się w folderze prereq

Powinno zadziałać.
0
·
Dzięki ale nie pomogło dalej ten sam problem mam
0
·
A jaką masz kartę graficzną. Toolset wymaga nieco silniejszej karty. Minimum GeForce 6600 lub coś podobnego.
0
·
Windowsa 7 mam z tydzień i z niego korzystam 3 dni, a nie korzystałem więcej bo nie miałem czasu i się pytam gdzie mogę sprawdzić kartę graficzną.
0
·
Prawy przycisk myszy na komputer -> po lewej stronie masz Menedżer urządzeń -> Karty graficzne
0
·
ATI Radeon HD 4800 Series wystarczy do Toolseta?
0
·
Spróbuj naprawić błąd w rejestrze, ściągając clwireg-x64.exe.
0
·
muszę cie zasmucić bo to też nie pomogło dalej mam ten sam problem
0
·
To nie wiem jak ci pomóc. Mogę jedynie pocieszyć cię, że Aurora NWN2 w moim odczuciu jest o wiele gorsza od NWN1.
0
·
dzięki za pomoc i trud
0
·
kto wie jak zrobić by towarzysze w klasach czarujących zaczęli czarować??
0
·
wiesz jak naprawić konstrukta?
0
·
Warownia na Rozstajach - Wnętrze pkt. 2,
Pieczary pkt. 4,
Kopalnie Klejnotów pkt. 12.
0
·
po naciśnięciu C (tam, gdzie awansujesz postać) jest na górze zakładka Zachowanie (ostatnia po prawej). Tam wybierasz, czy ma czarować w bitwie.
0
·
to ja od tego toolseta zapomniałem napisać te okienko zie zawiesza na napisie "Wczytywanie globalnych palet"
0
·
Witam, mam taki problem przed siedzibą Ammona Jerro, mianowicie mam te 3 ogniste serca, ale nie wiem jak ich użyć. Gdy klikam na te kadzielnice Shandra mi mówi, żeby szukać dalej wskazówek...
0
·
Zapewne skrypt nie zaskoczył. Jedynym wyjściem jest wczytanie wcześniejszego zapisu gry i spróbowanie ponownie.
0
·
Mam nastepujacy problem, po zabiciu zeearie nie wypadaja z niej okrychy. tak ma byc czy bug?
0
·
Zeeaire musi pozostawić po sobie okruchy, inaczej fabuła nie będzie kontynuowana, więc sugeruję wczytanie gry.
0
·
w siedzibie ammona gdy otworze portale. to chce pomówić z blooden o prawdziwych imionach ale nie idzie kiedy klikam na nią to pisze "nie nudzę sie, możesz na razie odejść"??
0
·
Prawdziwe imiona można poznać jedynie, gdy sprzymierzysz się z Blooden przeciwko Koraborosowi. Po walce trochę z toba porozmawia i otworzy portal... później nie da się tego zrobić.
0
·
Czy w niektórych miejscach w Dolinie Merdelain można bezpiecznie odpocząć? Jeśli tak to gdzie?
0
·
po walce z lupiezca cienia ktory zabil Calluma nie moge wrocic do mapy
0
·
Dziękuję za fantastyczną solucję.
0
·
Ilu NCP można przyłączyć do drużyny?
0
·
W pojedynku na lutnie (II Akt, amfiteatr) ostatnia 4-ta sekwencja jest błędna. Oto prawidłowa: 35345271725.
Ps. By wygrać pojedynek wystarczy dobrze zagrać wszystkie melodie i np. rozkazać Sand-owi zrobić zamieszanie
0
·
Ember i marcus idzie rozegrać rozmowę tak że nie straci sie 3 punktów u biszopa. "zostaniesz wynagrodzony po 10 kroć tylko trzym się mnie" lub ten styl
0
·
Witam! Wróciłem po wielu latach do tej gry, bo nigdy jej nie przeszedłem. I pojawił się problem w końcówce, a mianowicie w akcie III po powrocie do Zachodniego Portu, uporaniu się z cieniami, podchodzę do blizny i nic... Wie ktoś jak rozpocząć ten rytuał, kapłankę i Ammona mam ??
0
·
To wygląda na jakiś bug. Masz wcześniejsze sejvy? Reinstalacja gry może pomoże. Kiedyś tak miałam w drugim akcie wtedy znalazłam jakiś kod. Wtedy na polanie czuwania też nie pojawiała się cutscenka tylko czekałam i nic.
Szukałam wszędzie rozwiązania i w końcu musiałam się uciec do kodu: rs ga_journal ("20_squiring",21,1,0,0) i wtedy scenka się wyświetliła i mogłam grać dalej.
0
·
Też odświeżam sobie tytuł. Fajnie jest zagrać w coś takiego po latach Niestety trafiłam na bug który uniemożliwia skończenie gry.
Kiedy mówię Nevallowi, że warownia jest gotowa do walki z cieniami przenosi mnie do małego pokoju, w którym siedzi lord Nasher (zamiast do pokoju narad wojennych!).

Nie da się z nim porozmawiać i nie można wyjść bo drzwi są permanentnie zamknięte :O Jakaś masakra, jeszcze nigdy nie miałam czegoś takiego w tej grze. Ale znajdę rozwiązanie, zawsze jakoś sobie radziłam z błędami (i do końca już niewiele brakuje).
0
·
Odkryłam, że w dzienniku nie mam ukończonego questa z Neverneath (Obrona zamku Never - zanieś berło Nasherowi...). Pewnie dlatego teraz mam taką sytuację (brak cutscenki z Nasherem i Kaną, potem war room i przejście do burzenia mostów). Może tak też było w twoim wypadku Gość_Kalinowo?
Brak ukończonego questa w dzienniku, mimo że się go ukończyło już dawno :O
0
·
Bugów jest cała masa i jedynym sposobem jest częste zapisywanie. Za drugim razem robisz dokładnie to samo i...idziesz dalej, a buga jakby nigdy nie było. Bardzo denerwujące. Ogólnie poziom zabugowania w stosunku do BG jest niewspółmiernie wysoki nie wspominając już o DA...
0
·
Nie mam pojęcia jak pokonać Gariusa i Nocnego piechura, nie im nie jestem w stanie zrobic, gine od czarów gariusa w pol minuty;/ juz nawet chcialem kod na niesmiertelnosc wpisac ale nie dziala i mam juz dosyc tej walki jest irytujaca. pierwszym strzalem zabija mi maga za chwile konczy pozostalych, totalna bzdura
0
·
Czarami zdejmujesz ochronę magiczna gariusa, i atakujesz Na czary jego rzucasz czary odporności na zaklecia na siebie

Grasz na najtrudniejszym poziomie?
0
·
Nie totalna bzdura, ale brak taktyki i podejścia. Rzuć na drużynę czary lub załóż przemiodty chroniące przed magią śmierci i zwykłymi czarami. Przyzywaj żywiołaki i potwory, aby wzięły na siebie walkę z Piechurem, albo część obrażeń. Za pomocą czarów transformacji zamień magów w żelazne golemy. I na końcu wszyscy nieumarli są podatni na zaklęcia mające w tytule "Światło" lub "Światłość".
0
·
Jak skorzystać z uszkodzonego konstrukta którego znajdujemy w Jaskiniach Gityanki podczas misji uwalniania Shandry (akt 1) ?
Czy konieczne jest zabranie na te misje Grobnara? W mojej ekipie Grobnara nie było gdy znalazłem konstrukta zakończyłem spotkanie z nim wypowiadając kwestię "Wrócimy po niego jak uwolnimy Shandrę" .

Jednak po uwolnieniu Shandry konstrukta nie dało sie ruszyć a powrót z Shandrą do Neverwinter zamknął dostęp do jaskiń.
0
·
Konstrukt da się uruchomić dopiero w połowie drugiego rozdziału
SPOILER
po zdobyciu twierdzy
.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Mikeal dnia piątek, 24 listopada 2017, 12:40 napisał

Konstrukt da się uruchomić dopiero w połowie drugiego rozdziału
SPOILER
po zdobyciu twierdzy
.


Ale czy aby tego dokonać nalezy najpierw zabrać Grobnara na misję uwalniania Shandry czy mozna to robić bez Grobnara?
Czy konstrukt z jaskinń Gitjanki to ten sam konstrukt którego uruchamiamy w w połowie drugiego rozdziału i czy po misji uwalnienia Shandry można kostrukt z Jaskini Gith powinien być gdzies w moim arsenale czy pojawi się dopiero w późniejszej czesci aktu 2 kiedy bedzie możliwośc go uruchomic?
0
·
Nie, Grobnar nie jest potrzebny w Jaskiniach Githianki. Po zdobyciu twierdzy zagadaj do niego, powie ci o pomyśle uruchomienia golema i wskaże lokacje, które należy odwiedzieć, aby to zrobić. Tak to ten sam konstrukt i pojawi się w późniejszej części drugiego aktu.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Mikeal dnia piątek, 24 listopada 2017, 18:13 napisał

Nie, Grobnar nie jest potrzebny w Jaskiniach Githianki. Po zdobyciu twierdzy zagadaj do niego, powie ci o pomyśle uruchomienia golema i wskaże lokacje, które należy odwiedzieć, aby to zrobić. Tak to ten sam konstrukt i pojawi się w późniejszej części drugiego aktu.


Dziekuję pięknie
0
·
Czy bez próby ataku mozna poznać czy wróg jest w stanie szału (amoku)?. Moment w którym wpada w szał można poznać po ikonce zaklęcia nad jego głową, ale czy wizualnie da się wychwycić moment kiedy szał mu mija?
0
·
Cześć, napotkałem pewien problem, a dokładniej przed siedzibą Ammona Jerro, mam te 3 ogniste serca, ale nie wiem jak ich użyć. Gdy klikam na te kadzielnice Shandra mi mówi, żeby szukać dalej wskazówek...
0
·
@StaryLeh Czasem się tak dzieje, ze skrypt nie zaskakuje z niewiadomych przyczyn. Obawiam się, że musisz wczytać wcześniejszy stan gry i jeszcze raz wykonać quest.
0
·
To prawda, czasem musiałem wczytywać jeden save kilka razy aż zaskoczyło Dziwne to trochę
0
·
Jak zrobić, by towarzysze w klasach czarujących zaczęli czarować? Nie mogę tego ogarnąć.
0
·
Chodzi o to by sami z siebie zaczęli rzucać czary podczas potyczki? Prawdopodobnie SI masz wyłączone. Pożałujesz jak włączysz
1
·
@AstiN
Jak naciśniesz C, to na górze jest zakładka Zachowanie. Tam wybierasz, czy postać ma czarować w bitwie.
0
·
Pewnie trochę głupie pytanko, ale czy jest możliwość zabicia Gitjanki, który zabił na samym początku gry Amie? Nigdzie go nie mogę znaleźć.
1
·
A nie spotykamy go czasem w jaskiniach Gityanki, jakoś tak w połowie gry? Dawno grałem i mogę się mylić.
0
·
można było by stworzyć neverwinter nights 3 ta gra była epicka
0
·
Cholera, tyle razy zrobiłem już tę grę, a pierwszy raz mam, że w dolinie merdelain zniknął mi miecz z okruchów. Po prostu go nie ma w ekwipunku. A przecież już nie wczytam wcześniejszego save'a, bo wcześniej była dłuższa cut scenka. I nie mam teraz czym zabijać. Został mi jedynie ceremonialny miecz neverwinter
0
·
Bug na nielimitowane doświadczenie i złoto: w 2 rozdziale, w Czarnymstawie przy zadaniu "Moja zbuntowana siostra" (mała Kyla prosi o wyciągniecie starszej siotry Lisbet, która wpadła w podejrzane towarzystwo, z katakumb) drużyna zdobywa Dziennik Arvala, który można oddać Lordowi Nasherowi w zamian za 500 XP i 200 GP. Jeśli BG lub Neeshka wykradną go (test na Zręczne Palce) mogą go oddać ponownie i znowu zainkasować nagrodę (i tak w kółko). Patent działa przez cały 2 rozdział (tj. można z tego korzystać do momentu wejscia do siedziby Ammona Jerro).
0
·
Po raz kolejny wracam do tej gry i za każdym razem odkrywam coś nowego. Jest kilka błędów, które mam wrażenie powielam za każdym razem. Może mi coś podpowiecie
1. Ile razy bym nie wysyłała poprzez Kanę patroli na ziemie i drogi i tak cały czas wyświetla mi się w raporcie, że bezpieczeństwo wynosi mało lub bardzo mało
2. Zawsze dochodzę do momentu w odbudowie warowni, że Mistrz Veedlee mówi mi, że wyczerpał zapasy kamieniołomów. Mam wrażenie, że odkryte złoża, które zgłaszam Calindrze przydają się tylko do robienia pancerzy i broni dla Szarych Płaszczy. A skąd w tam razie wziąć surowiec na dokończenie murów warowni?
0
·
Hej może mieliście taki problem w misji z mistrzem złodziejstwa zdobyłem monetę okradłem kolekcjonera leldon się na mnie rzucił...tylko jak go juz prawie zabiłem to on stoi żywy i nic się z nim nie da zrobić. Jakieś pomysły bo mam 1 raz coś takiego ;/
0
·
Wczytaj wcześniejszy zapis.
0
·
Gra jest super mimo błędów

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...