Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Zapytanie - odpowiedź: poza pomieszczeniem nie zarejestrowano obecności żadnego środka transportu ku innym osadom.
Przewidywany czas pokonania dystansu pomiędzy "obecna lokalizacja" - "Mos Ila": ok. 25 minut tempem marszowym.
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Analiza: Samotny marsz ku ludzkiej osadzie, bez osłony oraz dystansowej broni osobistej może być niebezpieczny.
Zapytanie: Czy w pomieszczeniu znajduje się materiał, z którego można wykonać obszerny płaszcz?
Zapytanie #2: Czas potrzebny na przebycie do Mos Ila unikając najczęściej używanych szlaków.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Zapytanie - odpowiedź: Pozytywna. Materiał pierwszy - dwa długie płaszcze, zwinięte, identyczne z posiadanym przez obiekt "Zhaff - nabywca". Materiał drugi - koc okrywający prowizoryczne łóżko.
Zapytanie #2 - odpowiedź: ok. 25 minut tempem marszowym (nie stwierdzono "najczęściej uczęszczanych szlaków" w obrębie obszaru / osady / miasta / planety. Okolica klasyfikowalna ludzkim określeniem "zadupie".
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Manewr: Wykorzystać płaszcz jako prowizoryczne okrycie, zasłaniające tożsamość tej jednostki. Po wykonaniu manewru i upewnieniu się, że okolica jest bezpieczna, rozpocząć marsz w kierunku Mos Ila.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Rozpocząłeś marsz po trudnym, nieprzystępnym terenie, starając się optymalizować wydatek energii i na bieżąco dostosowywać operacje do temperatury otoczenia. Gdy pokonałeś połowę dystansu, na horyzoncie zarejestrowałeś zbliżający się z dużą prędkością obiekt.
Obiekt w polu widzenia: ścigacz
Typ: 71 - WZ
Prędkość: 221 km/h
Kierowca:... zoom x4... Obiekt "nabywca" / "Zhaff"
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Zapytanie: Dokładna/Przybliżona odległość od celu.
Zapytanie #2: Ewentualne miejsca, w których można się schronić/schować przed oczami celu.
Zapytanie #3: Sprawdzić czy po pieszej wędrówce pozostały ślady.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Zapytanie - odpowiedź: 1800 - 1650 metrów i maleje... 1700 - 1550 metrów i maleje....
Zapytanie #2 - odpowiedź: nie zlokalizowano osłony.
Zapytanie #3 - odpowiedź: stwierdzono widoczne ślady przemieszczenia.
Gdy odległość od obiektu "Zhaff" spadła do 1000 metrów zarejestrowałeś, jak Zhaff spada z pojazdu, który przez chwilę sunie jeszcze na przód, powoli wytracając prędkość by stanąć w miejscu. Podobnie jak kierowca, który odbijał się od kolejnych zasp i powoli wytracał prędkość, by opaść bezwładnie na piach.
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Zapytanie: Czy receptory zarejestrowały jakąkolwiek przyczynę wypadku?
Wykonać obszarowy skan otoczenia w poszukiwaniu form życia, bądź poruszających się obiektów.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Zapytanie - odpowiedź: nie zarejestrowano zewnętrznych przyczyn wypadku / czynników naturalnych / ingerencji osób trzecich.
Sugerowana przyczyna wypadku: przyczyna o podłożu fizjologicznym obiektu "Zhaff".
Nie zarejestrowano obecności złożonych form życia w promieniu 500 metrów (wyjątek - obiekt "Zhaff")
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Zapytanie: Odległość do obiektu Zhaff.
Po określeniu odległości Manewr: Zachowując każdy możliwy środek ostrożności, zbliżyć się do obiekty Zhaff. Jego umiejętność władania zjawiskiem: "Moc" może obrócić się przeciwko tej jednostce.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Po określeniu odległości i wykonaniu manewru stwierdziłeś, że obiekt "Zhaff" nie zamierza obracać przeciw tobie jakichkolwiek umiejętności, ani niczego w ogóle. Jego pokryta piachem, lekko zakrwawiona w wyniku upadku twarz i płytki, nierówny oddech zdradzały, że jest w stanie nieprzytomności i bardzo dalekiej od optymalnej kondycji fizycznej.
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Manewr: Zbadać miejsce wypadku, pojazd i samego poszkodowanego. Zachować ostrożność i nie podejmować jakiejkolwiek próby udzielenia pomocy.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Pojazd zdawał się nieuszkodzony. Najwyraźniej kierowca sam spadł z niego, gdy stracił przytomność. Sporadyczne drgawki, obniżająca się temperatura ciała i nieartykułowane mamroty świadczyły, że został poddany działaniu jakiejś trucizny.
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Manewr: Przeszukać obiekt w poszukiwaniu broni dystansowej oraz rzeczy osobistych.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Posiadane przedmioty:
Karta płatnicza - aktywna
Dwa miecze świetlne
Holocron
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Manewr: Zabrać miecze świetlne oraz holocorn, wcześniej skanując je w poszukiwaniu urządzeń namierzających.
Analiza: Karty płatnicze standardowo są wyposażone w urządzenia śledzące. Jeśli istnieje możliwość zmiany obecnego położenia karty, ustalić ją na miejsce, do którego przybyto z Obiektem: "Nabywca" i zabrać kartę. Może być użytecznym środkiem służącym improwizacji.
Manewr: Wykonać cięcie, miecz świetlny, górny region kręgosłupa obiektu: "Nabywca" przerywając czynności życiowe.
Złośliwy komentarz: Byłem wart znacznie więcej.
Manewr: Umieścić zdobyte przedmioty w komorze udowej.
Po kolejnym skanie okolicy, w przypadku niezakłóconej kolejności działania, obsadzić skuter zmarłego i okrężną drogą ruszyć do Mos Ila.
Zastrzeżenie: Nie korzystać z trasy, którą nadjeżdżał obiekt: "Nabywca".
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Manewr: Wykonać cięcie, miecz świetlny, górny region kręgosłupa obiektu: "Nabywca" przerywając czynności życiowe.
Poprawka do scenariusza działania:
Sugerowany skrypt poznawczy: improwizacja - obiekt "nabywca" utrzymany przy życiu stanowi większą wartość taktyczno-przetargową niż pozbawiony funkcji życiowych.
Uzasadnienie / analiza logiczna:
Obecny stan obiektu "nabywca" / "Zhaff" uniemożliwia mu ingerencję w działania jednostki HK.
Sugerowana modyfikacja scenariusza:
- pozostawienie obiektu "Zhaff" w poprzednim miejscu pobytu (jaskinia)
- podtrzymanie podstawowych funkcji życiowych
- udanie się do lokacji "Mos Ila".
Obiekt "Zhaff" jako istota oparta na węglu, pozostawiony bez środków do obrony i dokonywania transakcji, pod wpływem środków farmakologicznych dostępnych w lokacji "jaskinia" pozostanie w pełni zależny od jednostki HK.
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Sprzeczność.
Obiekt "Zhaff" pozostawiony w znanym miejscu pobytu jest zbyt mocno wystawiony na ingerencję z zewnątrz.
Ponowna analiza sytuacji.
Wprowadzić poprawki do improwizacji. Na czas analizy wstrzymać się z realizacją pierwotnych poleceń.
Zapytanie: Mos Ila jako baza operacyjna posiada również bezpieczne kryjówki. Przeanalizować plan osady w poszukiwaniu takiego miejsca. Połączyć się z siecią i sprawdzić oferty wynajmu/sprzedaży lokalizacji w Mos Isla. Wylistować obiekty, które najbardziej nadadzą się do realizacji planu improwizowanego.
Analiza: Trzymanie obiektu: "Zhaff" przy życiu w bezpiecznym miejscu może być zdecydowanie bardziej logicznym posunięciem. Przydatność obiektu: "Zhaff" została niedoceniona.
Zapytanie: Przeanalizować listę środków farmakologicznych służących jako inhibitor zjawiska: "Moc".
Analiza: Jeśli obiekt: "Zhaff" potrafi posługiwać się zjawiskiem: "Moc", jego umiejętności powinny zostać stłumione, lub usunięte. Możliwe scenariusze:
1. Usunięcie kończyn, umożliwiające całkowitą kontrolę nad obiektem.
2. Inhibicja farmakologiczna.
Demon
Ilość postów: 15146
Klasa: Demonolog
Zapytanie - odpowiedź (dostęp do rdzenia pamięci): Ta jednostka zdobyła trzy lokacje o charakterze "bezpieczna kryjówka" w Mos Ila.
Lokalizacja: obiekt nr 1 - opuszczony magazyn, wschodnie obrzeża osady / obiekt nr 2 - zajęty poprzez eksterminację poprzedniego właściciela budynek mieszkalny, centrum osady / obiekt nr 3 - nieużywana stacja paliw, zachodnie obrzeża osady, bezpośrednio sąsiedztwo portu kosmicznego
Zapytanie - odpowiedź: lista środków farmakologicznych
Obecny stan obiektu "Zhaff" pozwala przypuszczać z 70% pewnością, iż do organizmu obiektu wprowadzono neurotoksynę, letalnie paraliżującą układ nerwowy.
Znane / dostępne odtrutki: neurotoksyna z gruczołu jadowego kinratha (substancja silnie trująca, neutralizująca inne toksyny).
Lokalizacja - zarejestrowano w poprzednim miejscu pobytu "jaskinia"
Analiza:
Scenariusz nr 1 - usunięcie kończyn skutecznie uniemożliwi obiektowi "Zhaff" podjęcie jakichkolwiek działań. Jednocześnie istnieje wysokie (ok. 75%) ryzyko, że obiekt nie przeżyje wykonania tego scenariusza. Dodatkowy czynnik niepożądany - nieznany wpływ działającej neurotoksyny na krzepliwość krwi.
Scenariusz nr 2 - inhibicja farmakologiczna umożliwi zneutralizowanie neurotoksyny działającej w organizmie obiektu. Jednocześnie istnieje ok. 50% ryzyko wystąpienia letalnego wstrząsu anafilaktycznego po wprowadzeniu przeciwtoskyny "jad kinratha". W wypadku przetrwania przez obiekt wykonania scenariusza, pozostanie on niezdolny do jakichkolwiek działań przez 72-96 godzin.
Tancerz ostrzy
Ilość postów: 5259
Klasa: Zabójca
Reguła prawdopodobieństwa i zasady logiki wyraziły się jasno.
Plan działania:
1. Przenieść obiekt na skuter, przykryć jego własnym płaszczem tak, by nie był widoczny.
2. Wrócić do jaskini, pozyskać substancję będącą odtrutką.
3. Wyruszyć w kierunku kryjówki numer 2. Budynek mieszkalny, centrum osady. Pytającym tłumaczyć, że obiekt: "Zhaff" nadużył substancji odurzających.
4. Doprowadzić do skutecznego wyleczenia celu, stosując odtrutkę oraz antybiotyki wzmacniające jego układ immunologiczny.
Wykonać... Teraz.