Podsumowanie ankiety

1 minuta czytania

Dotrzymujemy słowa i właśnie dziś nadszedł kres dotychczasowej ankiety. Płacz jak najbardziej wskazany, jednak przed poznaniem następcy trzeba będzie jeszcze zapoznać się z wynikami. Właśnie o wynik pytaliśmy was w kwestii przychodów ostatniej odsłony kinowego "Blade Runnera".

blade runner

Nie od dziś wiadomo, że w Hollywood filmy tworzy się nie tyle z pasji, co z potrzeby zdobycia milionów dolarów – im więcej, tym lepiej. Miłość do pieniędzy zawsze wygrywa w kwestii prac nad kontynuacją, stąd też w tej kwestii ostatni "Blade Runner" nie ma się czym poszczycić. Co poszło nie tak i dlaczego produkcja może poszczycić się tak słabym zyskiem? Właśnie o to chcieliśmy was zapytać.

Zwykle zawodzi więcej niż jeden czynnik, ale zawsze któryś z nich najmocniej decyduje o porażce. Jakość nie taka? Słaba reklama? A może po prostu twarze aktorów nam nie pasują? Cóż, wyniki możecie zobaczyć poniżej i od razu widać, że jedna z opcji zmiażdżyła pozostałe.

ankieta

Wychodzi na to, że publiczność po prostu się nie zna. Woli inne obrazy bądź najzwyczajniej w świecie nie rozumie tego typu filmów. Drugie miejsce zajęła kiepska reklama, stąd też podium zamyka opcja, dzięki której mogliście stwierdzić, że w ogóle o tym obrazie nie słyszeliście.

Może coś się w tej kwestii jeszcze zmieni, bo "Blade Runner 2049" nadal może na siebie zarabiać, jednak skupmy się teraz na nowej ankiecie. Tym razem pytamy o serial Amazona na podstawie "Władcy Pierścieni". Chętnie obejrzycie powrót do Śródziemia na srebrnym ekranie?

Komentarze

0
·
Uważam, że to duży problem reklamy. Widziałem co chwilę "następcę Łowcy androidów z 1982 roku!". Super, tylko że ja ten film obejrzałem pierwszy raz dosłownie kilka dni temu. I z tego co słyszałem to ten pierwszy obraz też nie sprzedał się jakoś mega dobrze, więc... po co taka reklama? Trzeba było skupić się na czymś innym, czymś co zainteresuje nowych widzów. I gadanie, że "oooo, bo teraz to publiczność nie chce takich filmów" jest idiotyczne. Filmy trudniejsze w odbiorze zawsze się gorzej sprzedawały.
0
·
Zawiniła reklama? Była taka opcja w ankiecie. Braliśmy to pod uwagę.

A wyniki? Vox populi, vox Dei.
0
·
Nie no, wiem przecież Nawet to zaznaczyłem.
0
·
No i pogadalim. Wniosek? Ludzie głupio mówią, że ludzie są głupi. No tak mówią. Tu psychoanalityka potrzeba.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...