Podsumowanie sukcesów WoW

1 minuta czytania

Shane Dabiri, główny producent World of Warcraft, wystosował na forum internetowym gry specjalne oświadczenie. Podsumował w nim dotychczasowe osiągnięcia Blizzarda na polu MMORPG i napisał nieco o planach firmy na przyszłość.

W oświadczeniu owym przeczytać możemy, że od premiery gry w Stanach Zjednoczonych udało się twórcom początkową ilość 48 serwerów zwiększyć do 450 na całym świecie. I chociaż początkowo z powodu dużej ilości graczy pojawiały się rozmaite problemy techniczne, utrudniające korzystanie z gry, to należą do przeszłości, a wszystkie serwery są już od jakiegoś czasu całkowicie stabilne.

Shane wspomina też o rozwinięciu dostępnej całą dobę pomocy technicznej. Firma zatrunia ponad 550 Mistrzów Gry, służących graczom pomocą w Azeroth oraz wyszukujących i karających tych, którzy dopuszczają się różnego rodzaju oszustw i nadużyć. Powstały też centra pomocy w sprawach związanych z płatnościami, dostępne zarówno telefonicznie, przez www i e-mail.

Poza tym Dabiri zwraca uwagę na wiele nowych elementów, które wprowadzone zostały do gry od jej premiery. Wśród nich system Honoru, nadający sens walkom między graczami, Pola Bitew, nowe podziemia, zadania, przedmioty i mnogość drobnych poprawek, ułatwiających i uprzyjemniających zabawę. Oczywiście na tym starania twórców z pewnością się nie zakończą i już wkrótce spodziewać się można kolejnych nowości w bezpłatnych uaktualnieniach. Shane potwierdził też w swoim oświadczeniu to, co dla wielu było już oczywiste – trwają pracę nad pierwszym oficjalnym dodatkiem do World of Warcraft. Nie napisał nic więcej, poza tym, że pierwsze informacje o rozszerzeniu ujawnione zostaną tak szybko jak to będzie możliwe. Pozostaje nam więc czekać, a znając... hmm... dbałość Blizzarda o jakość gier nie będzie to oczekiwanie krótkie. A pełen tekst oświadczenia Shane´a znaleźć można pod tym adresem.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...