Różnorodność w potyczkach w Torment: Tides of Numenera

1 minuta czytania

W sieci za sprawą studia inXile Entertainment pojawił się film dotyczący walki w nadchodzącej produkcji pt. "Torment: Tides of Numenera". Okazuje się, że gra została zaprojektowana tak, byśmy każdą potyczkę mogli ukończyć na kilka sposobów – bynajmniej nie tylko kosmetycznie różnych od siebie.

torment: tides of numenera

Dla przypomnienia – potyczki w nowym "Tormencie" rozgrywane będą w systemie turowym. Gracz będzie mógł więc wykorzystać swój "ruch" na kilka sposób. Do naszej dyspozycji pozostają: zwykłe poruszanie się po mapie, atakowanie przeciwnika oraz używanie zdolności specjalnych – wiadomo, to podstawa. Ponadto twórcy przygotowali możliwość ingerowania w obiekty umieszczone na mapie, które mogą posłużyć wyrządzeniu komuś krzywdy, a także możliwość rozmowy z przeciwnikami w trakcie walki. Ostatnia z opcji pozwoli na przykład na nakłonienie ich do kapitulacji, czy zastraszenia w celu zakończenia potyczki bez konieczności zabicia wszystkich dookoła.

Komentarze

0
·
Jestem tym absolutnie zauroczony. Jeśli faktyczna gra chociaż w połowie będzie tak wyglądać to będzie cudo!
0
·
Podoba się i budzi oczekiwania.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...