Fallout: New Vegas
fallout: new vegas

Wycięte fragmenty gier zawsze bolą graczy, szczególnie że w takich lokacjach czuć, iż uszczknięto ważne wątki. Najczęściej przypomina mi się "Planescape: Torment", gdzie w Klątwie fabuła zaczyna lecieć na łeb, na szyję i ewidentnie widać, że twórcom bardzo spieszyło się z dokończeniem rozgrywki i niedokończone części scenariusza zwyczajnie wylądowały w koszu. Taką lokacją jest Strip w "Fallout: New Vegas".

Gracz o loginie PushTheWinButton opublikował nowy mod do tej postapokaliptycznej gry, przywracający aż 12 NPC do tej lokacji. Nie są to nowe postacie, a osoby z różnych względów (głównie z powodu możliwości zmniejszenia działania gry na konsolach) pominięte w pełnej wersji produkcji. Być może liczba nie powala, jednak dla Stripu ma to ogromne znaczenie. Jeżeli jesteście zaciekawieni, zapraszam pod ten adres. Twórca moda nie spoczywa na laurach i w następnej kolejności planuje przywrócić bohaterów neutralnych do Freeside.

Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas 2? Obsidian nie wyklucza niczego

Dodał: , · Komentarzy: 0
fallout: new vegas

Mokry sen każdego fana klasycznych “Falloutów” i dalszego rozwijania historii Zachodniego Wybrzeża postapokaliptycznych Stanów Zjednoczonych.

Jak doskonale wiemy, szmat czasu temu Obsidian nawiązał współpracę z Bethesdą, która posiada prawa do marki “Fallout”. Efektem tej krótkiej przyjaźni był “New Vegas”, mający swoje mankamenty i problemy, ale przez wielu został uznany za jedną z najlepszych i najciekawszych części w historii serii. Feargus Urquhart wraz z zespołem byli mocno zainteresowani kontynuowaniem prac nad uniwersum “Fallouta”, po głowie chodziło im nawet kilka pomysłów, ale pożarli się z Toddem Howardem i spółką o pieniądze. Konkretnie o premię finansową, do której uzyskania zabrakło Obsidianowi 1% więcej w kwestii średniej ocen gry na Metacriticu. Sytuacja była tak tragiczna, że twórcy “New Vegas” borykali się z ogromnymi problemami finansowymi i byli przez to na granicy upadku. O kontynuowaniu współpracy nie było więc mowy, a okazjonalne szpile były wbijane cyklicznie.

...jednak teraz oba zespoły stanowią jedną wielką rodzinę i całkiem możliwe, że papa Microsoft szybko pogodzi zwaśnione strony, aby upichcić coś wyjątkowego.

Fallout: New Vegas

Fallout: New Vegas Multiplayer możliwy

Dodał: , · Komentarzy: 1

Ciekawe, czy ktoś z was zagrywa się jeszcze w "Fallout: New Vegas". Jeżeli tak, to mamy dobrą informację, a jeżeli nie – ciekawą wiadomość, która być może wskrzesi produkcję na waszych PC-tach. Okazuje się, że przygotowywany jest mod do gry, który pozwoli na rozgrywkę online. Jego tytuł to "NV:MP" i – co ciekawe – nie raczymy was dziś zapowiedziami planów jego przygotowania, a informacją o modyfikacji do której autorzy już szukają testerów. Szansa na powodzenie projektu jest więc naprawdę duża.

nv:mp
Fallout: New Vegas

Czy będzie nowy Fallout?

Dodał: , · Komentarzy: 5

"Fallout 4" za nami. Jednym się podoba, innym nie – jak to zawsze z grami bywa. A co z kontynuacją jednej z poprzednich odsłon, która nigdy nie ujrzała światła dziennego? Zapytany o to na Twitterze Eric Fenstermaker, główny projektant Obsidianu (studia odpowiedzialnego wyłącznie za "Fallout: New Vegas", jeżeli chodzi o tę serię), odpowiedział, że on i jego ekipa są zawsze gotowi do pracy na "Falloutem", bo jest to tytuł, którego tworzenie daje mnóstwo radości.

fallout 4

Trzeba jednak pamiętać, że prawa do marki mają twórcy "Fallouta 4", czyli studio Bethesda Softworks – i to właśnie oni rozdają karty. Czyje post-apokaliptyczne produkcje wolicie – Bethesdy, czy Obsidianu?

Fallout: New Vegas

Antologia Fallouta w mini-bombie już dostępna

Dodała: , · Komentarzy: 0

W lipcu pisaliśmy o antologii gier "Fallout", jaką Bethesda ma zamiar wydać w gustownym opakowaniu mini-bomby. Mamy z związku z tym dwie wiadomości, jak się pewnie domyślacie: dobrą i złą. Dobra jest taka, że gra od dzisiaj jest dostępna w sprzedaży. Zła natomiast, że... została już wyprzedana.

fallout anthology

Większość egzemplarzy prawdopodobnie trafiło do różnych podejrzanych typów, którzy teraz oferują ją za podwójną, a nawet jeszcze wyższą, cenę na Amazonie. Czyli, jak to zwykle bywa z Edycjami Kolekcjonerskimi.

Fallout: New Vegas

Antologia Fallouta w mini bombie?

Dodała: , · Komentarzy: 5

Pete Hines, wiceprezes działu PR i marketingu Bethesda Softworks, podczas trwającego właśnie Quakeconu zapowiedział Fallout Anthology. Czyż nie marzył o niej każdy falloutowy fan? Będzie to naturalnie kolekcjonerski zestaw wszystkich dotychczasowych odsłon serii post-apokaliptycznych cRPG-ów, jakie ukazały się na PC. Co więcej wszystko to zapakowane będzie w efektowną replikę pocisku do wyrzutni miniaturowych bomb nuklearnych Grubas, która ma nawet wydawać dźwięki bomby.

fallout anthology

Fallout Anthology trafi do europejskich sklepów 2 października, jednak ilość dostępnych egzemplarzy będzie ograniczona.

Fallout: New Vegas

"Fallout: Nuka Break" powraca z drugim sezonem!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na kolejny sezon pasjonackiego serialu "Fallout: Nuka Break" czekałem równie mocno jak na nowe epizody wysokobudżetowych serii, tworzonych przez renomowane stacje telewizyjne. Trudno się temu dziwić, dzieło Wayside Creations było materializacją snu każdego fana tej kultowej postapokaliptycznej marki i marzenia o pełnoprawnej ekranizacji cyfrowych przygód w zrujnowanej Ameryce.

fallout: nuka break, sezon 2

Pomimo kilku wad scenariuszowych (stanowczo za dużo uderzania w slapstick, a za mało w poważniejsze nuty), produkcja całkiem wiernie oddawała klimat Stołecznych Pustkowi oraz okazywała sporo szacunku dla materiału źródłowego. Jednak tym, co najmocniej rzucało się w oczy i robiło dosłownie piorunujące wrażenie, był oczywiście majstersztyk pod względem realizacyjnym – świetny montaż, a także genialne rekwizyty oraz kostiumy.

Fallout: New Vegas

Obsidian aż kipi od pomysłów na kolejne gry. Część z nich właśnie realizuje ("Project Eternity", "South Park: The Stick of Truth"), ale nie przeszkadza mu to w informowaniu graczy o swoich następnych pomysłach. Ostatnio zdradził, że chciałby stworzyć nową grę w świecie "Gwiezdnych wojen". Co na to fani? Podejrzewam, że ta wiadomość ich uradowała i liczą na to, iż studiu uda się przekonać Disneya do udzielenia praw do "Star Warsów". Teraz z kolei Obsidian może zadowolić wielbicieli Fallouta: New Vegas. Wszystko będzie zależało od Bethesdy.

fallout new vegas

Na imprezie deweloperskiej DICE, Feargus Urquhart podzielił się z graczami informacją, że ma pomysł na nowego "Fallouta". Miałby się on rozgrywać w dawnym Los Angeles (Gruzy z pierwszej części). Teren ten jest silnie napromieniowany i zniszczony, co miałoby nadać grze klimat z "The Walking Dead" i klasycznego "Fallouta". Plany, choć raczej odległe, bo wpierw Bethesda wyda pewnie swoją "czwórkę" postapokaliptycznej serii, to wcale nie są niemożliwe do wykonania.

Fallout: New Vegas

Pojawiła się informacja na forum Reddit, że jakoby akcja Fallouta 4 miałaby rozgrywać się w Bostonie. Skąd takie przypuszczenie?

boston

Bethesda podobno odwiedziła Boston i zbiera o nim potrzebne dane i informacje oraz przygląda się lokacjom, a wszystko we współpracy z pracownikami Massachusetts Institute of Technology. Użytkownik, który podzielił się tą wiadomością, nie chce podać więcej faktów na ten temat, gdyż stwierdził, że może przez to stracić pracę lub zostać pozwany. Ale podkreślił, że "może, ale nie musi, być pracownikiem MIT".

Gdyby ta informacja okazała się prawdą, oznaczałoby to że najprawdopodobniej "Fallout 4" będzie kontynuował wątki rozpoczęte w "Fallout 3". Bylibyście z tego faktu zadowoleni czy może wręcz przeciwnie?

Fallout: New Vegas
fallout

Kolejny przykład, dlaczego w branży elektronicznej rozrywki dzieje się gorzej niż w szekspirowskim państwie duńskim...

„Fallout: New Vegas” to jedna z najlepszych komputerowych gier fabularnych ostatniej dekady i tytuł, do którego zawsze chętnie wracam. Genialna intryga, multum klimatycznych zadań pobocznych, soczyste dialogi, świat z bogatą paletą odcieni szarości, sugestywny klimat postapokaliptycznego „Miasta Grzechu”, smakowita mechanika. Po prostu godny następca klasycznej serii (w przeciwieństwie do „Fallout 3”) i jestem w stanie bronić tego zdania do upadłego.

Produkcja miała tylko dwa zasadnicze mankamenty, które słusznie wytykali krytycy – sporo małych, acz irytujących błędów (zbyt mocno nie psuły one przyjemności płynącej z rozgrywki i były systematycznie łatane) oraz beznadziejny silnik, który Bethesda łaskawie „podarowała” Obsidianowi. Teraz okazuje się, że te kukułcze jajo kosztowało chłopców ze słonecznej Kalifornii sporo kasy.

Chris Avellone, jeden z głównych projektantów gry, został zapytany przez fana, ile pieniędzy zarobiło jego studio na sprzedaży „Fallout: New Vegas”. Pytanie było jak najbardziej na miejscu, gdyż gra trafiła do rąk milionów graczy i długo okupowała szczyty list przebojów, a to się delikatnie gryzie z ostatnimi informacjami o problemach finansowych Obsidianu. Niestety, jak zdradza wielki Chris, jego firma podpisała dość nieprzyjemny cyrograf z Toddem Howardem i jego zespołem – wszystkie zyski ze sprzedaży idą na konto spółki ZeniMax, a twórcy otrzymywali jedynie regularną pensję podczas okresu produkcyjnego „New Vegas”. Obok tej zasady był jeszcze zapis, że studio otrzyma pokaźną premię pieniężną, o ile średnia ocen na serwisie Metacritic będzie wynosiła minimum 85%. Ostatni „Fallout” zdołał jednak uzyskać tylko... 84%!

Wczytywanie...