Mag krwi to jedna z czterech specjalizacji dostępnych dla maga na poziomie 7 i 14.
Każdy mag może poczuć mroczną pokusę magii krwi. Te straszne rytuały, których pierwotnie nauczały demony, zawierają się w mocy krwi, zmieniając energię życiową w manę i dając magowi władzę nad umysłami innych.
Premia za specjalizację:
+2 do kondycji
+2 do mocy zaklęć
Jak odblokować?
Tej specjalizacji uczy Demon Pożądania, który opętał Connora Gueririna w Redcliffe. Musisz zawrzeć z nim układ podczas pobytu w Pustce, w którym poprosisz o mistyczną wiedzę jako zapłatę.
Talenty
Magia krwi
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 10 s
Gdy ten tryb jest aktywny, mag krwi płaci za zaklęcia żywotnością zamiast many, ale wszelkie zaklęcia uzdrawiające działają na niego o wiele słabiej.
Ofiara z krwi
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 0
Ponowne użycie: 15 s
Wymagania: Poziom 12
Mag krwi wysysa z sojusznika siły życiowe, co uzdrawia go, ale może zabić sojusznika. Ujemny modyfikator do leczenia z umiejętności Magia Krwi nie jest tu stosowany.
Krwawa rana
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 20 s
Wymagania: Poziom 14
Krew wszystkich pobliskich wrogów zaczyna wrzeć w ich żyłach, zadając ciężkie obrażenia. Cele stoją w miejscu, ogarnięte drgawkami i niezdolne do poruszania się, chyba że wykonają test odporności fizycznej. Stworzenia pozbawione krwi są niewrażliwe na to zaklęcie.
Kontrola Krwi
Włączana
Zasięg: Średni
Koszt użycia: 41
Ponowne użycie: 40 s
Wymagania: Poziom 16
Mag krwi przejmuje kontrolę nad krwią celu, który, jeśli nie wykona testu odporności umysłowej, staje się sojusznikiem maga. Jeśli cel oprze się działaniu czaru, wzburzona krew w jego żyłach zadaje mu znaczne obrażenia. Stworzenia pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie.
Komentarze
Dodaj komentarz