Pierwsze szczegóły o ELEX

1 minuta czytania

Jakiś czas temu zapowiedziana została gra "ELEX" – nowa produkcja studia Piranha Bytes, twórców hitu "Gothic 2". Dotychczas nie wiedzieliśmy o tytule zbyt wiele, jednak ostatnio w niemieckim magazynie Gamestar pojawił się artykuł na jego temat. A zaraz potem zbiór najciekawszych informacji w sieci – oczywiście gdzie, jeśli nie na znanym z takich rewelacji NeoGAF.

elex

Tytułowy ELEX okazuje się poszukiwanym we wszechświecie narkotykiem, który można znaleźć wyłącznie na jednej planecie, która właśnie przetrwała uderzeniu meteorytu – i to właśnie na niej rozegra się akcja gry. Owy środek – po nadużyciu – powoduje zatracanie człowieczeństwa i mutacje wśród rasy ludzkiej.

Klimat produkcji to oczywiście świat postapokaliptyczny, w którym będziemy mieli do czynienia z dwoma skrajnie różnymi frakcjami. Pierwsza – skupiająca się na rozwoju technologicznym (o poziomie rozwoju cywilizacyjnego podobnym do znanego nam z obecnych czasów) i druga – przypominająca ludy średniowieczne. "ELEX", zgodnie z modą panującą ostatnio w świecie gier, poruszy ważne dla ludzkości tematy – w tym przypadku kwestię narkotyków.

Jeśli wierzyć Piranha Bytes, podczas zabawy otrzymamy rozbudowany system rozwoju postaci z możliwością skoncentrowania się na magii, walce w zwarciu lub atakach z dystansu. Pojawi się także system craftingu oraz wielki otwarty świat. Nie uświadczymy się za to ekranów wczytywania. Co do wydarzeń skryptowanych – ma być ich jak najmniej. Reasumując, "ELEX" ma poprawić wszystkie błędy "Gothica 3".

Źródło: www.neogaf.com

Komentarze

0
·
Gothica nie Ghotica.
0
·
Oczywiście Dzięki
0
·
Postapo i magia? No nie wiem. Do tego podróże kosmiczne. Jakoś mnie nie przekonuje.
0
·
A dla mnie może być nawet ciekawa i świeża zabawa. Byleby nie przesadzili, a takie połączenie było tyleż spójne, co i oryginalne

Dziwię się, że porównują grę do "Gothica 3", w końcu ten wyszedł w 2006 roku, a twórcy w "Risenach" bardzo się poprawili.
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Lionel dnia środa, 29 lipca 2015, 11:58 napisał

Postapo i magia? No nie wiem. Do tego podróże kosmiczne. Jakoś mnie nie przekonuje.

E tam, Arcanum pokazał że magia i technologia to strzał w dziesiątkę. To samo będzie na pewno z postapo, a wierze że PB to będzie potrafić Klimat będzie podobny do torment numenera raczej
0
·
Magia i technologia jak najbardziej tak! Kocham magiczny steampunk. Ale postapo? To mi nie podchodzi.
0
·
Shadowrun postapo?
0
·
Cóż, jak powiedział Monte Cook

Cytat

„Każda wystarczająco zaawansowana technologia jest nieodróżnialna od magii


Magia może więc zupełnie inaczej wyglądać. Potwory z fantasy + postapo akurat wyszłoby ciekawie.

Gorzej jak będzie wyglądać magia podczas walki i fabularnie, bo jeśli będą klasyczne firebale i czarodzieje/magowie, to faktycznie średnio by pasowało.
0
·
W idei może jestniedróżnialna, ale w prezentacji tak.
0
·
Po pierwszych zdaniach miałem wrażenie, że czytam o Diunie mimo wszystko czekam i ciekaw jestem co z tego będzie
0
·
Takie połączenie już było. W sensie, kosmici i magia.
W takiej stareńkiej serii jak Might and Magic. I wyszło świetnie.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...