Style Stalowe

6 minut czytania

Wiedźmini korzystają ze Stylów Stalowych głównie w walce przeciwko ludziom, elfom, krasnoludom oraz wybranym potworom.

1. Silny

Wiedźmin walczący Stylem Silnym przedkłada moc uderzeń ponad ich szybkość i precyzję. Dzięki temu styl jest idealny dla wszystkich tych, którzy preferują spokojną i przemyślaną walkę. Najlepiej używać go podczas walki z dobrze opancerzonymi wrogami, których największym atutem jest duża wytrzymałość. Styl Silny słabo spisuje się w sytuacji, w której cel jest szybki i zwinny.

Poziom I

Stalowy Silny I
Stalowy Silny

Efekty: Obrażenia 20-30, Pancerz przeciwnika -10%, Krwawienie 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Cięcie W Tętnicę I
Cięcie W Tętnicę

Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Miażdżący Cios I
Miażdżący Cios

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Szał Bojowy I
Szał Bojowy

Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Stalowy Silny II
Stalowy Silny

Efekty: Obrażenia 40-80, Pancerz przeciwnika -20%, Krwawienie 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Cięcie W Tętnicę II
Cięcie W Tętnicę

Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Miażdżący Cios II
Miażdżący Cios

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Szał Bojowy II
Szał Bojowy

Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Stalowy Silny III
Stalowy Silny

Efekty: Obrażenia 80-160, Pancerz przeciwnika -35%, Krwawienie 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Cięcie W Tętnicę III
Cięcie W Tętnicę

Efekty: Krwawienie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Miażdżący Cios III
Miażdżący Cios

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Szał Bojowy III
Szał Bojowy

Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Stalowy Silny IV
Stalowy Silny

Efekty: Obrażenia 130-260, Pancerz przeciwnika -45%, Ogłuszenie +75%, Rozbicie tarczy +90%, Koszt Energii 25.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Stalowy Silny V
Stalowy Silny

Efekty: Obrażenia 160-320, Pancerz przeciwnika -60%, Krwawienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 4, Złoty Talent.

2. Szybki

W przeciwieństwie do Stylu Silnego, na Styl Szybki składają się szybkie cięte ciosy, które idealnie sprawdzają się w walce przeciwko wrogom lekko opancerzonym, za to zwinnym i ruchliwym, będącym tym samym trudnym celem to trafienia. Obrażenia zadawane Stylem Szybkim nie są największe, także w walce z twardymi i wytrzymałymi przeciwnikami nie sprawdzi się. Jedną z jego największych zalet jest, co widać w nazwie, bardzo szybkie wykonywanie ciosów, a tym samym uniemożliwianie rywalowi wyprowadzenie kontrataku.

Poziom I

Stalowy Szybki I
Stalowy Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 6-8, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Paraliż I
Paraliż

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Grad Ciosów I
Grad Ciosów

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Przecięcie Ścięgien I
Przecięcie Ścięgien

Efekty: Ból +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Stalowy Szybki II
Stalowy Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 12-20, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Paraliż II
Paraliż

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Grad Ciosów II
Grad Ciosów

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Przecięcie Ścięgien II
Przecięcie Ścięgien

Efekty: Ból +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Stalowy Szybki III
Stalowy Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 20-35, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Paraliż III
Paraliż

Efekty: Ból +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Grad Ciosów III
Grad Ciosów

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Przecięcie Ścięgien III
Przecięcie Ścięgien

Efekty: Ból +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Stalowy Szybki IV
Stalowy Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 60-95, Atak +100%, Parowanie +10%, Rozbrojenie +90%, Koszt Energii 25.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Stalowy Szybki V
Stalowy Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 80-120, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 4, Złoty Talent.

3. Grupowy

Styl Grupowy powinien być wykorzystywany w walce z dużą ilością słabych przeciwników. Zadawane ciosy są szybkie, energiczne, a co najważniejsze, ranią wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, która go używa. Dzięki temu niezmiernie przydaje się w sytuacjach, w których grupa przeciwników otacza Geralta i stara się zadać mu niebezpieczne ciosy od boków bądź tyłu. Używając Stylu Grupowego wiedźmin będzie w stanie parować ataki wszystkich wrogów.

Poziom I

Stalowy Grupowy I
Stalowy Grupowy

Efekty: Obrażenia 2-8, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 15%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Precyzyjne Trafienie I
Precyzyjne Trafienie

Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Półpiruet I
Półpiruet

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Podcięcie I
Podcięcie

Efekty: Powalenie +20%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Stalowy Grupowy II
Stalowy Grupowy

Efekty: Obrażenia 5-20, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 25%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Precyzyjne Trafienie II
Precyzyjne Trafienie

Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Półpiruet II
Półpiruet

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Podcięcie II
Podcięcie

Efekty: Powalenie +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Stalowy Grupowy III
Stalowy Grupowy

Efekty: Obrażenia 10-35, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 40%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Precyzyjne Trafienie III
Precyzyjne Trafienie

Efekty: Precyzyjne Trafienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Półpiruet III
Półpiruet

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Podcięcie III
Podcięcie

Efekty: Powalenie +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Stalowy Grupowy IV
Stalowy Grupowy

Efekty: Obrażenia 30-60, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 90%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Stalowy Grupowy V
Stalowy Grupowy

Efekty: Obrażenia 30-75, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z trzech ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 4, Złoty Talent.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...