Wiedżmin 3: Dziki Gon

5 minut czytania

kody, wiedzmin 3, witcher 3 cheats

Oni nie chcą już pić z Geraltem, bo podobno Biały Wilk oszukuje... W walce z Dzikim Gonem mogą nie wystarczyć nasze umiejętności, stąd pozostaje jedynie odwołać się do sztuczek nie z tego świata. Ten artykuł przedstawia najbardziej pożyteczne komendy, które należy wpisać w konsoli kodów.

Rozpoczynamy od pobrania nieoficjalnej modyfikacji Debug Console Enabler, którą najłatwiej znaleźć pod tym adresem. Konsola kodów działa z patchem 1.11, jednak nie posiada wsparcia twórców gry, stąd w przypadku dalszych poprawek mogą nastąpić pewne trudności z dostępem do sztuczek.

Samo pobieranie plików nie wymaga żadnej rejestracji, stąd decydujemy się na "debug-console-enabler-default_repack", który zdobędziemy poprzez ściągnięcie ręczne "download manually". Modyfikacja wyląduje na naszym dysku w formie pliku spakowanego (.zip). Pozostaje wypakować zawartość archiwum w głównym folderze z grą, godząc się na podmianę plików. Przykładowa ścieżka dostępu wygląda następująco:

X:\The Witcher 3 Wild Hunt\

Jeśli nie możecie obsługiwać plików .zip, to należy zainstalować odpowiedni program zewnętrzny, jak WinRar, 7Zip i tym podobne. Niezbędnym elementem są także biblioteki Visual C++ Redistributable Packages for Visual Studio 2013. Jeśli gra nie chce się uruchomić, to znak, że musimy wspomniany program pobrać i zainstalować na dysku. Teraz włączamy "Wiedźmina 3: Dziki Gon" i rozpoczynamy nową rozgrywkę lub wczytujemy odpowiedni zapis stanu gry.

kody, wiedzmin 3, witcher 3 cheats

Konsolę aktywuje pojedyncze wciśnięcia przycisku ~ (tylda) lub F2. Pojawi się specjalne okno do wpisywania, które pokazałem powyżej. Każdy z kodów wymaga zatwierdzenia klawiszem Enter, zaś ponowne użycie przycisku ~ (tylda) lub F2 zamyka okno konsoli. Pamiętajmy także, że kody na przywoływanie postaci i zmianę wyglądu wymagają, by Geralt patrzył w stronę celu, którego ma on dotyczyć. Wszystkie sztuczki przyporządkowano do jednej z kategorii, dzięki czemu łatwiej znajdziecie odpowiedni kod.

Uwaga! Ułatwienia mogą nam skutecznie popsuć radość z gry, ale także uniemożliwić wykonanie niektórych zadań, dlatego przed skorzystaniem z nich warto zapisać stan gry. Pamiętajmy, że przenoszenie się do lokacji zwykle oznacza coś na kształt teleportu w chmurach, więc bez nieśmiertelności nie przeżyjemy upadku.

Spis ułatwień:

Kody ogólne

Kod Opis działania
addmoney(X) dodaje korony novigradzkie; w miejsce "X" wpisujemy daną wartość
Ciri gramy jako Ciri
Geralt gramy jako Geralt
god nieśmiertelność postaci
healme uzupełnienie paska zdrowia do maksimum
killall zabicie wszystkich przeciwników w zasięgu naszego wzroku
killall x zabicie wszystkich przeciwników w odległości od postaci; w miejsce "X" wpisujemy daną wartość
learnskill('nazwa') uczy umiejętności podanej w nawiasie; lista umiejętności:
SPOILER
  • learnskill('sword_2')
  • learnskill('sword_5')
  • learnskill('sword_s1')
  • learnskill('sword_s2')
  • learnskill('sword_s3')
  • learnskill('sword_s4')
  • learnskill('sword_s5')
  • learnskill('sword_s6')
  • learnskill('sword_s7')
  • learnskill('sword_s8')
  • learnskill('sword_s9')
  • learnskill('sword_s10')
  • learnskill('sword_s11')
  • learnskill('sword_s12')
  • learnskill('sword_s13')
  • learnskill('sword_s15')
  • learnskill('sword_s16')
  • learnskill('sword_s17')
  • learnskill('sword_s18')
  • learnskill('sword_s19')
  • learnskill('sword_s20')
  • learnskill('sword_s21')
  • learnskill('magic_1')
  • learnskill('magic_2')
  • learnskill('magic_3')
  • learnskill('magic_4')
  • learnskill('magic_5')
  • learnskill('magic_s1')
  • learnskill('magic_s2')
  • learnskill('magic_s3')
  • learnskill('magic_s4')
  • learnskill('magic_s5')
  • learnskill('magic_s6')
  • learnskill('magic_s7')
  • learnskill('magic_s8')
  • learnskill('magic_s9')
  • learnskill('magic_s10')
  • learnskill('magic_s11')
  • learnskill('magic_s12')
  • learnskill('magic_s13')
  • learnskill('magic_s14')
  • learnskill('magic_s15')
  • learnskill('magic_s16')
  • learnskill('magic_s17')
  • learnskill('magic_s18')
  • learnskill('magic_s19')
  • learnskill('magic_s20')
  • learnskill('alchemy_s1')
  • learnskill('alchemy_s2')
  • learnskill('alchemy_s3')
  • learnskill('alchemy_s4')
  • learnskill('alchemy_s5')
  • learnskill('alchemy_s6')
  • learnskill('alchemy_s7')
  • learnskill('alchemy_s8')
  • learnskill('alchemy_s9')
  • learnskill('alchemy_s10')
  • learnskill('alchemy_s11')
  • learnskill('alchemy_s12')
  • learnskill('alchemy_s13')
  • learnskill('alchemy_s14')
  • learnskill('alchemy_s15')
  • learnskill('alchemy_s16')
  • learnskill('alchemy_s17')
  • learnskill('alchemy_s18')
  • learnskill('alchemy_s19')
  • learnskill('perk_1')
  • learnskill('perk_1_day_ability')
  • learnskill('perk_1_night_ability')
  • learnskill('perk_2')
  • learnskill('perk_3')
  • learnskill('perk_4')
  • learnskill('perk_5')
  • learnskill('perk_6')
  • learnskill('perk_7')
  • learnskill('perk_10')
  • learnskill('perk_11')
  • learnskill('perk_12')
levelup awans na kolejny poziom doświadczenia
setlevel(X) ustala poziom postaci; w miejsce "X" wpisujemy daną wartość
spawn(X,Y) przywołuje potwora; w miejsce "X" wpisujemy nazwę potwora, zaś "Y" odpowiada za ilość; lista potworów poniżej:
SPOILER
  • spawn('witch1')
  • spawn('witch_1')
  • spawn('witch2')
  • spawn('witch_2')
  • spawn('witch3')
  • spawn('witch_3')
  • spawn('witch_q105')
  • spawn('eredin')
  • spawn('imlerith')
  • spawn('caranthir')
  • spawn('ice_giant')
  • spawn('icegiant')
  • spawn('siren')
  • spawn('bees')
  • spawn('black_troll')
  • spawn('blacktroll')
  • spawn('cave_troll')
  • spawn('cavetroll')
  • spawn('cockatrice')
  • spawn('troll')
  • spawn('troll_black')
  • spawn('djinn')
  • spawn('drowner')
  • spawn('ddead')
  • spawn('drowneddead')
  • spawn('drowned_dead')
  • spawn('nekker')
  • spawn('nekker_warrior')
  • spawn('bies')
  • spawn('lessog')
  • spawn('leszy')
  • spawn('leshy')
  • spawn('leshen')
  • spawn('lessun')
  • spawn('dao')
  • spawn('ifryt')
  • spawn('ifrit')
  • spawn('golem')
  • spawn('arachas')
  • spawn('arachas_armored')
  • spawn('armoredarachas')
  • spawn('arachas_poison')
  • spawn('poisonarachas')
  • spawn('poisonedarachas')
  • spawn('warewolf')
  • spawn('werewolf')
  • spawn('lycanthrope')
  • spawn('lycan')
  • spawn('endriaga')
  • spawn('endrega')
  • spawn('endriaga_worker')
  • spawn('endriaga_tailed')
  • spawn('endriaga_spikey')
  • spawn('wight')
  • spawn('wyvern')
  • spawn('basilisk')
  • spawn('harpy')
  • spawn('gryphon')
  • spawn('griffon')
  • spawn('wolf')
  • spawn('wolf_alpha')
  • spawn('wolf_white')
  • spawn('evil_dog')
  • spawn('wild_dog')
  • spawn('simulacrum')
  • spawn('erynia')
  • spawn('fogling')
  • spawn('forktail')
  • spawn('fugas')
  • spawn('gargoyle')
  • spawn('ghoul')
  • spawn('ghoul_lesser')
  • spawn('alghoul')
  • spawn('wildhunt_mage')
  • spawn('gravehag')
  • spawn('miscreant')
  • spawn('nightwraith')
  • spawn('noonwraith')
  • spawn('pesta')
  • spawn('iris')
  • spawn('volcanic_gryphon')
  • spawn('wraith')
  • spawn('waterhag')
  • spawn('czart')
  • spawn('willo_wisp')
  • spawn('willowisp')
  • spawn('katakan')
  • spawn('katakan_large')
  • spawn('katakanlarge')
  • spawn('gravehag_barons_wife')
  • spawn('baronswife')
  • spawn('ekima')
  • spawn('ekimma')
  • spawn('lamia')
  • spawn('bear')
  • spawn('bear_black')
  • spawn('bear_berserker')
  • spawn('bear_grizzly')
  • spawn('grizzly')
  • spawn('bear_white')
  • spawn('cyclop')
  • spawn('cyclops')
  • spawn('rotfiend')
  • spawn('rotfiend_large')
  • spawn('succubus')
  • spawn('heart')
  • spawn('him')
  • spawn('frozen_soldier')
  • spawn('ice_golem')
  • spawn('botchling')
  • spawn('alghoul_lvl1')
  • spawn('alghoul_lvl2')
  • spawn('alghoul_lvl3')
  • spawn('alghoul_mh')
  • spawn('arachas_lvl1')
  • spawn('arachas_lvl2__armored')
  • spawn('arachas_lvl3__poison')
  • spawn('arachas_mh__poison')
  • spawn('basilisk_lvl1')
  • spawn('bear_berserker_lvl1')
  • spawn('bear_lvl1__black')
  • spawn('bear_lvl2__grizzly')
  • spawn('bear_lvl3__white')
  • spawn('bies_lvl1')
  • spawn('bies_lvl2')
  • spawn('bies_mh')
  • spawn('black_mage_lvl1')
  • spawn('blood_flies')
  • spawn('burnedman_lvl1')
  • spawn('cockatrice_lvl1')
  • spawn('cockatrice_mh')
  • spawn('cyclop_lvl1')
  • spawn('czart_lvl1')
  • spawn('czart_mh')
  • spawn('drowner_lvl1')
  • spawn('drowner_lvl2')
  • spawn('drowner_lvl3')
  • spawn('drowner_lvl4__dead')
  • spawn('elemental_dao_lvl1')
  • spawn('elemental_dao_lvl2')
  • spawn('elemental_dao_lvl3__ice')
  • spawn('elemental_dao_mh')
  • spawn('endriaga_lvl1__worker')
  • spawn('endriaga_lvl2__tailed')
  • spawn('endriaga_lvl3__spikey')
  • spawn('fogling_lvl1')
  • spawn('fogling_lvl1__doppelganger')
  • spawn('fogling_lvl2')
  • spawn('fogling_lvl3__willowisp')
  • spawn('fogling_mh')
  • spawn('forktail_lvl1')
  • spawn('forktail_lvl2')
  • spawn('forktail_mh')
  • spawn('fugas_lvl1')
  • spawn('fugas_lvl2')
  • spawn('gargoyle_lvl1')
  • spawn('ghoul_lvl1')
  • spawn('ghoul_lvl2')
  • spawn('ghoul_lvl3')
  • spawn('golem_lvl1')
  • spawn('golem_lvl2')
  • spawn('golem_lvl2__ifryt')
  • spawn('golem_lvl3')
  • spawn('gryphon_lvl1')
  • spawn('gryphon_lvl2')
  • spawn('gryphon_lvl3__volcanic')
  • spawn('gryphon_mh__volcanic')
  • spawn('hag_grave_lvl1')
  • spawn('hag_grave_lvl1__barons_wife')
  • spawn('hag_grave__mh')
  • spawn('hag_water_lvl1')
  • spawn('hag_water_lvl2')
  • spawn('hag_water_mh')
  • spawn('harpy_lvl1')
  • spawn('harpy_lvl2')
  • spawn('harpy_lvl3__erynia')
  • spawn('lessog_lvl1')
  • spawn('lessog_lvl2__ancient')
  • spawn('lessog_mh')
  • spawn('nekker_lvl1')
  • spawn('nekker_lvl2')
  • spawn('nekker_lvl3__warrior')
  • spawn('nekker_mh__warrior')
  • spawn('nightwraith_lvl1')
  • spawn('nightwraith_lvl1__doppelganger')
  • spawn('nightwraith_mh')
  • spawn('noonwraith_lvl1')
  • spawn('noonwraith_lvl1__doppelganger')
  • spawn('noonwraith_mh')
  • spawn('rotfiend_lvl1')
  • spawn('rotfiend_lvl2')
  • spawn('siren_lvl1')
  • spawn('siren_lvl2__lamia')
  • spawn('siren_mh__lamia')
  • spawn('troll_cave_lvl1')
  • spawn('troll_cave_lvl2')
  • spawn('troll_cave_lvl3__ice')
  • spawn('troll_cave_mh__black')
  • spawn('vampire_ekima_lvl1')
  • spawn('vampire_ekima_mh')
  • spawn('vampire_katakan_lvl1')
  • spawn('vampire_katakan_mh')
  • spawn('werewolf_lvl1')
  • spawn('werewolf_lvl2')
  • spawn('werewolf_lvl3__lycan')
  • spawn('werewolf_lvl4__lycan')
  • spawn('wild_dog_lvl1')
  • spawn('wildhunt_minion_lvl1')
  • spawn('wildhunt_minion_lvl2')
  • spawn('wildhunt_minion_mh')
  • spawn('wolf_lvl1')
  • spawn('wolf_lvl1__summon')
  • spawn('wolf_lvl1__summon_were')
  • spawn('wolf_lvl2__alpha')
  • spawn('wolf_white_lvl2')
  • spawn('wolf_white_lvl3__alpha')
  • spawn('wraith_lvl1')
  • spawn('wraith_mh')
  • spawn('wyvern_lvl1')
  • spawn('wyvern_lvl2')
  • spawn('wyvern_mh')
  • spawn('_quest__bear_grizzly_honey')
  • spawn('_quest__endriaga_spiral')
  • spawn('_quest__fogling')
  • spawn('_quest__godling')
  • spawn('_quest__him')
  • spawn('_quest__miscreant')
  • spawn('_quest__miscreant_greater')
  • spawn('_quest__noonwright_pesta')
  • spawn('_quest__werewolf')
  • spawn('_quest__witch_1')
  • spawn('_quest__witch_2')
  • spawn('_quest__witch_3')

Kody jako Geralt

Kod Opis działania
activateAllGlossaryBeastiary() odblokowanie wszystkich wpisów w bestiariuszu
activateAllGlossaryCharacters() odblokowanie wszystkich wpisów w glosariuszu postaci
addgwintcards jedna, nowa karta do gwinta każdego typu
AllowFT(1) umożliwia skorzystanie z szybkiej podróży w dowolnym miejscu
Cat(1) widzenie w ciemnościach; Cat(0) wyłącza ten efekt
gotoKaerMorhen przenosimy się do Kaer Morhen
gotoNovigrad przenosimy się do Novigradu
gotoProlog przenosimy się do Białego Sadu
gotoPrologWinter przenosimy się do zimowej wersji Białego Sadu
gotoSkellige przenosimy się na Wyspy Skellige
gotoWyzima przenosimy się do Zamku Królewskiego w Wyzimie
secretgwint rozpoczyna gwinta w miejscu, w którym się znajdujemy
setbeard(1) dodaje zarost; setbeard(0) wyłącza ten efekt
ShowAllFT(1) odkrycie wszystkich znaczników szybkiej podróży
staminapony niekończąca się wytrzymałość Płotki
wingwint(true) wygrywa aktualną rozgrywkę w gwinta

Kody jako Ciri

Kod Opis działania
addabl(CiriBlink) otrzymujemy umiejętność "Mignięcie"
addabl(CiriCharge) otrzymujemy umiejętność "Szarża"
addabl(Ciri_Q501) Ciri ma 2500 punktów zdrowia oraz 800 punktów ataku
additem(q403_ciri_meteor) otrzymujemy umiejętność "Meteor"
wiedzmin 3 kody

Kody na zmianę wyglądu postaci

Pamiętajmy, że kody działają wtedy, gdy patrzymy na daną postać niezależną. Jeśli mamy problem z przepisaniem właściwej frazy, to można ją skopiować do schowka i wkleić do okna konsoli.

Kod Opis działania
appearance(ciri_winter) Ciri w stroju zimowym
appearance(__q103_dirty) Ciri w pobrudzonym i zniszczonym ubraniu
appearance(__q103_wounded) ranna Ciri
appearance(__q205_bandaged_naked) Ciri w bandażu i bieliźnie
appearance(__q205_bandaged) Ciri w bandażu i spodniach
appearance(__q205_bathtowel) Ciri w ręczniku kąpielowym
appearance(__q205_naked) Ciri nago
appearance(__q305_dudu) Dudu przemieniony w Ciri
appearance(__q310_masked) Ciri w masce
appearance(__q505_hooded_02) Ciri z opuszczonym kapturem
appearance(__q505_hooded) Ciri w kapturze
appearance(ciri_winter) Ciri w stroju zimowym
appearance(naked) Keira Metz nago
appearance(naked_lingerie) Keira Metz w bieliźnie
appearance(keira_metz_sorceress) Keira Metz w stroju członkini Loży Czarodziejek
appearance(triss_dress) Triss w zielonej sukience z przyjęcia u Ingrid Vegelbund
appearance(triss_hooded_01) Triss w kapturze
appearance(triss_hooded_02) Triss z opuszczonym kapturem
appearance(triss_lingerie) Triss w bieliźnie
appearance(triss_naked) Triss nago
appearance(triss_tortured) Triss po torturach łowców czarownic
appearance(yennefer_gown) Yennefer w brudnym stroju
appearance(yennefer_head_towel) Yennefer nago i w ręczniku na głowie
appearance(yennefer_hooded) Yennefer w kapturze
appearance(yennefer_hooded_02) Yennefer z opuszczonym kapturem
appearance(yennefer_lingerie) Yennefer w bieliźnie
appearance(yennefer_naked_no_hair) Yennefer nago i w krótkich włosach
appearance(yennefer_naked_panties) Yennefer w samych majtkach
appearance(yennefer_naked) Yennefer nago
spawn(cirilla) przywołuje Ciri
spawn(keira) przywołuje Keirę Metz
spawn(triss) przywołuje Triss Merigold
spawn(yennefer) przywołuje Yennefer z Vengerbergu

Komentarze

0
·
Uaktualniłem kody do najnowszej wersji gry, więc ponownie powinny działać. Miłej zabawy
0
·
Wszystko było by ok jak było by napisane jak je uruchomić na padzie a nie tylko na komputerze .
0
·
Wie ktoś jak wyłączyć tryb god ?
0
·
jak wyłączyć likeaboss?
0
·
tryb god wyłącza się tak samo jak włącza czyli wpisujesz ponownie god i nie ma
0
·
Konsola jest tylko na kompie więc na konsolach nie działa
0
·
jak wpisałem kod na hajs to mam pokazane ale tak na prawde nie mam hajsu
0
·
Remik przegiąłeś i dałeś sobie za dużo kasy.
0
·
jak zresetowac postac do zera komenda
0
·
Jak usunąć addabl('DamageBuff') - zadawanie większych obrażeń
albo addabl('ForceCriticalHits') - każdy wyprowadzony cios to trafienie krytyczne
0
·
można jeszcze zespawnować Dettlaffa i Eredina spawn(dettlaff) i spawn(eredin)
0
·
i jeszcze można spawnować potwory wstawiając po spawn nazwę potwora np. spawn(bruxa)
0
·
dołączam sie do pytania jak wyłączyc ataki krytyczne

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...