Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera – Współpraca inXile Entertainment z Obsidianem

Autor: Krzysztof "krzyslewy" Lewandowski · Opublikowano: sobota, 30 marca 2013

To jest naprawdę bardzo dobra wiadomość – inXile Entertainment zgodziło się współpracować z Obsidianem! Oba studia mają dzielić się między sobą narzędziami i technologiami, które zostaną wykorzystane w ich nadchodzących grach. Konkretnie mowa tu o "Torment 2: Tides of Numenera" i "Project Eternity".

torment 2, tides of numenera

Współpraca możliwa jest w dużej mierze, dzięki temu, że oba RPG-i powstają na tym samym silniku – Unity. Wzajemne wykorzystywanie tych samych technologii ma sprawić, że większa część pieniędzy zebranych podczas akcji na Kickstarterze zostanie przeznaczona na usprawnienie rozgrywki, zawartości i samej gry. To jednak nie koniec dobrych wiadomości – inXile Entertainment potwierdziło, że w "Torment 2: Tides of Numenera" lokacjami będą dwuwymiarowe, prerenderowane tła. Decyzja została podjęta na podstawie oczekiwań graczy, którzy pragnęli ujrzeć grę z rzutu izometrycznego, co ma upodobnić ją do klasycznych RPG-ów. Zaznaczyć jednak trzeba, że wszystkie postacie, efekty i cześć elementów otoczenia będą trójwymiarowe, na co pozwalają możliwości silnika Unity. Dzięki temu wybrane przedmioty (np. otwierająca się skrzynia) będą animowane.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...