Przywołanie

4 minuty czytania

szkoła przywołania, przywołanie, symbol

Spis treści

Nowicjusz

Przywołanie chowańca

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie chowańca

Przywołuje Chowańca pod twoją kontrolę na 60 sekund we wskazane miejsce.

Koszt: 107 punktów many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie miecza

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie miecza

Tworzy magiczny miecz na 120 sekund, który znika podczas schowania broni.

Koszt: 93 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie Dremory

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie nieprzypisanej dremory

Przywołuje Dremorę na 60 sekund.

Koszt: 100 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Wskrzeszenie zombie

szkoła przywołania, przywołanie, wskrzeszenie zombie

Ożywia słabe martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 sekund.

Koszt: 103 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Uczeń

Ożywienie zwłok

szkoła przywołania, przywołanie, ożywienie zwłok

Ożywia potężniejsze martwo ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 sekund.

Koszt: 144 punkty many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Płonący chowaniec

szkoła przywołania, przywołanie, płonący chowaniec

Przywołuje płonącego chowańca, który szarżuje na najbliższy cel, po czym eksploduje.

Koszt: 57 punktów many

Lokalizacja: Nagroda za wykonanie misji: "Zwój dla Anski"

Przywołanie atronacha ognia

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie atronacha ognia

Przywołuje atronacha ognia pod twoją kontrolę na 60 sekund we wskazane miejsce.

Koszt: 150 punktów many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis i Faralda w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie Cienia Arniela

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie cienia arniela

Przywołuje cień Arniela Gane na 60 sekund.

Koszt: 71 punktów many

Lokalizacja: Arniel w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie topora bojowego

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie topora bojowego

Tworzy magiczny topór wojenny na 120 sekund, który znika podczas schowania broni.

Koszt: 169 punktów many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Pułapka duszy

szkoła przywołania, przywołanie, pułapka duszy

Napełnia klejnot duszy, jeśli cel umrze w ciągu 60 sekund.

Koszt: 107 punktów many

Lokalizacja: Farengar w Białej Grani, Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Widmowa Strzała

szkoła przywołania, przywołanie, widmowa strzała

Strzela widmową strzałą zadając celowi 30 punktów obrażeń i oszałamiając wroga.

Koszt: 50 punktów many

Lokalizacja: Widmowa Strzała jest dostępna jedynie w testowej komnacie na PC lub poprzez konwersję zapisu gry z PC na Xboxa albo PS3 i nie pojawia się w grze.

Czeladnik

Ożywieniec

szkoła przywołania, przywołanie, ożywieniec

Ożywia potężne martwo ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 sekund.

Koszt: 183 punkty many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie atronacha lodu

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie atronacha lodu

Przywołuje atronacha lodu pod twoją kontrolę na 60 sekund we wskazane miejsce.

Koszt: 215 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie łuku

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie łuku

Tworzy magiczny łuk na 120 sekund, który znika podczas schowania broni.

Koszt: 207 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Wypędzenie Daedr

szkoła przywołania, przywołanie, wypędzenie daedr

Słabsze przywołane daedry są odsyłane z powrotem do Otchłani.

Koszt: 196 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Ekspert

Kontrola nad daedrami

szkoła przywołania, przywołanie, kontrola nad daedrami

Przejmuje kontrolę nad istotami ożywionymi lub przywołanymi.

Koszt: 243 punkty many

Lokalizacja: Ruiny Mzinchaleft

Przegnanie daedry

szkoła przywołania, przywołanie, przegnanie daedry

Potężne przywołane daedry są odsyłane z powrotem do Otchłani.

Koszt: 215 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie atronacha burzy

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie atronacha burzy

Przywołuje atronacha burzy pod twoją kontrolę na 60 sekund we wskazane miejsce.

Koszt: 322 punkty many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Przywołanie władcy dremor

szkoła przywołania, przywołanie, przywołanie władcy dremor

Przywołuje na 120 sekund władcę dremor.

Koszt: 358 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy przy misji: "Rytualny czar Przywołania"

Straszliwy Zombie

szkoła przywołania, przywołanie, straszliwy zombie

Ożywia bardzo potężne martwe ciało, by walczyło dla ciebie przez 60 sekund.

Koszt: 302 punkty many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy

Mistrz

Martwy sługa

szkoła przywołania, przywołanie, martwy sługa

Reanimuje zwłoki, aby walczyły dla ciebie. Działa tylko na ludzi o maksymalnie 40. poziomie. Ożywienie nie ma limitu czasowego.

Koszt: 618 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywołania"

Sługa burzy

szkoła przywołania, przywołanie, sługa burzy

Przywołuje sługę burzy we wskazane miejsce bez limitu czasowego.

Koszt: 741 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywołania"

Sługa mrozu

szkoła przywołania, przywołanie, sługa mrozu

Przywołuje sługę mrozu we wskazane miejsce bez limitu czasowego.

Koszt: 679 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywołania"

Sługa płomieni

szkoła przywołania, przywołanie, sługa płomieni

Przywołuje sługę płomieni we wskazane miejsce bez limitu czasowego.

Koszt: 556 punktów many

Lokalizacja: Phinis w Akademii Zimowej Twierdzy po ukończeniu misji: "Rytualny czar Przywołania"

Komentarze

0
·
Co to jest "nieprzypisana Dremora"?

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...