Sortuj wg:

Peter V. Brett (Malowany Człowiek)

Redakcja Game Exe · 26 lutego 2009

Peter V. Brett opowiada o sobie i "Malowanym Człowieku", bestsellerze, na podstawie którego ma powstać również film. Czemu od zawsze chciał napisać książkę o strachu? I co było tego główną inspiracją?

The Making of Tython

Redakcja Game Exe · 11 lutego 2009

Shawn Ketcherside, Alex Freed, Clin Young i Andrew Collins, twórcy Star Wars: The Old Republic ze studia BioWare opowiadają o tworzeniu planety Tython, jednej z lokacji w grze, na której narodził się Zakon Jedi.

GameStar z Leonardem Boyarsky

Redakcja Game Exe · 5 lutego 2009

Video wywiad z Lead Designerem Diablo III Leonardem Boyarsky, który został przeprowadzony na łamach magazynu GameStar. Jakie możliwości dadzą nam runy? Czego możemy oczekiwać od Battle.netu? I ile to wszystko będzie kosztować? ...

Powrót Białego Wilka – wywiad z Adamem Badowskim

Matthias Circello · 31 stycznia 2009

Zeszłoroczna gra roku na PC, Wiedźmin, była wielkim zaskoczeniem zarówno dla krytyków, jak i pod względem komercyjnego sukcesu, jaki odniosła. Wyłoniła się znikąd i zgarnęła nagrodę RPG roku na PC według IGN.com, radząc sobie równie dobrze na listach sprzedaży. Idąc za ciosem, CDProjekt Red i...

Bringing the Grey Wardens to life

Redakcja Game Exe · 25 stycznia 2009

Shane Hawco, Dean Andersen oraz Caroline Livingstone opowiadają o tworzeniu postaci Szarych Strażników do gry Dragon Age: Początek. Skąd wzięła się idea tych niecodziennych i, jak się okazuje, elastycznych postaci? ...

Who are the Grey Wardens?

Redakcja Game Exe · 22 stycznia 2009

Kilku członków ekipy tworzącej Dragon Age: Początki opowiada o Szarych Strażnikach, zanikającej legendzie Fereldenu. W wywiadzie posłuchamy wypowiedzi między innymi: Raya Muzyki, Grega Zeschunka, Ferreta Baudoina, Davida Gaidera czy Caroline Livingstone. ...

Przyszłość, czyli 2009 – rok pod znakiem miecza i magii

Courun Yauntyrr · 10 stycznia 2009

Mam nadzieję, że odpoczęliście już od świątecznego jedzenia oraz sylwestrowych podrygów. Czas na przedstawienie gier 2009 roku, na które warto czekać. Jednak wpierw należy siebie zapytać – czy wolimy kontynuacje znanych marek, czy też czekamy na coś nowego? Nie ma co się zastanawiać – dla każdego...

Podsumowanie AD 2008

Courun Yauntyrr · 10 stycznia 2009

Podsumowanie AD 2008, czyli blaski i cienie. Rok 2008 był dobrym czasem dla RPG-ów. Zawsze jest tak, że albo mamy kilkanaście tytułów w jednym czasie, z czego każdy jest co najmniej interesujący lub wręcz prawdziwą posuchę i jedną – dwie interesujące produkcje. Trudno wybrać tak naprawdę...

Wywiady z Dworzanami

Redakcja Game Exe · 20 grudnia 2008

Ammon Ati Courun Yauntyrr Dany Eirin kami Matthias Circello Medivh Strażnik Tamc. Taramelion Valandil Falassion Ven'Diego Ammon Dzień dobry GameExe.pl... (rozwiń) Przyznam szczerze, że to pytanie zmusiło mnie do myślenia. Sądzę, że codzienne poranne logowanie na GameExe...

Wycieczka do studia CD Projekt RED

Tokar · 15 grudnia 2008

5 grudnia delegacja w składzie Tokara i Eni udała się do siedziby CD-Projekt Red, bowiem GameExe udało się dostać zaproszenie na zapoznanie się z ich redakcją oraz dodatkowo na rozmowę z osobami, które zajmowały się i wciąż zajmują pracą nad poczciwym "Wiedźminem". Po tym krótkim, acz treściwym...

Gothic 4 – Wywiad z Dietrichem Limper

Matthias Circello · 9 czerwca 2008

Dietrich Limper, Menedżer Społeczności Spellbound, znany również jako EDL, odpowiedział na pytania naszej społeczności. Gothicz: Dlaczego zdecydowaliście się na „Gothic 4: Arcania” jako oficjalną nazwę gry? Czy pochodzi to od słowa „arcane”, co znaczy „tajemniczy”, czy może jest to przypomnienie...

Pyrkon 2008 (28-30.03, Poznań)

Randal Vassir · 3 maja 2008

Tegoroczny Pyrkon odbył się, zgodnie z tradycją, w pierwszy weekend wiosny. A że ten pierwszy wolny i jak najbardziej świecki weekend wypadał na 28-30 marca, tak cała zabawa rozpoczęła się właśnie dwudziestego ósmego. Niebotyczne kolejki sięgające chyba Podziemi, a na jej szarym końcu zjawił...

Wiedźmin, Edycja Poprawiona – wywiad

Matthias Circello · 7 kwietnia 2008

W połowie lutego CD Projekt RED ogłosił plany wydania „Poprawionej Edycji” Wiedźmina, która poświęcona będzie nie tylko pewnym spodziewanym poprawkom, ale dostarczy również sensowną porcję nowości. Aby dowiedzieć się czegoś więcej o tym ambitnym projekcie, nadchodzącym edytorze D`jinni oraz...

Wywiad Gamecloud – Stefan Berger

Medivh · 29 października 2005

Stefan Berger z Piranha Bytes mówi o nadchodzącej kontynuacji fantasy RPG. Pierwsze dwie gry z sagi Gothic fantasy RPG Piranhy Bytes są wielkimi hitami w Europie, ale w Ameryce osiągnęły tylko poparcie niewielkiej grupy. To powinno się w końcu zmienić z Gothiciem 3, który był ogłoszony wcześniej...

Wczytywanie...