Inwokacje pieśniarza

5 minut czytania

Spis treści

Poziom 1

Duch Dareta Spocząć Nie Chciał

duch dareta spocząć nie chciał

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Efekty: Przywołanie: Widmo

Przywołuje spoza Całunu Widmo, które walczy u boku drużyny.

Jak Hel-Hyraf w Tarczę Uderzył

jak hel-hyraf w tarczę uderzył

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (wróg): Redukcja Obrażeń: -5 przez 12 s; Obrona: Hart

Zmniejsza Redukcję Obrażeń wrogów w obszarze działania.

Nie Wie Nikt, Gdzie Kości Ich Spoczywają

nie wie nikt, gdzie kości ich spoczywają

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Efekty: Przywołanie: 3x Ludzki szkielet

Przyzywa trzy szkielety, aby walczyły u boku członków drużyny.

Ni Topór, Ni Burza Rady Mu Nie Dały

ni topór, ni burza rady mu nie dały

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 2,5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Redukcja Obrażeń: +5 (Cięte), Redukcja Obrażeń: +10 (Elektryczność) przez 20 s

Zwiększa Redukcję Obrażeń ciętych i od elektryczności u wszystkich sojuszników w obszarze działania.

Grzmot Jak Fale Czarnych Mórz

grzmot jak fale czarnych mórz

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 2,5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): 12-18 (podst.) Miażdżone, Odepchnięcie: 4m, Ogłuszenie przez 5 s; Obrona: Hart

Gwałtowna eksplozja ogłusza i odpycha przeciwników w obszarze działania.

Trzykrotnie Skrzywdzona, Trzykrotnie Pomszczona

trzykrotnie skrzywdzona, trzykrotnie pomszczona

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): 12-18 (podst.) Elektryczność; Obrona: Refleks

Czerpie energię elektrostatyczną z otoczenia i tworzy trzy pioruny rażące wszystkich na ich drodze.

Białe Larwy w Trupich Brzuchach Skłębione

białe larwy w trupich brzuchach skłębione

Wymaga: 3 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 10 m (podst.) stożek 90° + promień 2 m (podst.)
Efekty: Obszar działania (wróg): 20-30 (podst.) Miażdżone; Obrona: Refleks

Powoduje wybuch poległego w pobliżu przeciwnika, zadając wrogom obrażenia miażdżone i uwalniając trzy białe larwy.

Poziom 2

Na Dźwięk Jego Głosu, Zabójcy Struchleli

na dźwięk jego głosu, zabójcy struchleli

Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): Paraliż: 8 s (podst.); Obrona: Wola

Paraliżuje wrogów w obszarze działania.

Gernisc Bestię Ubił, Lecz Inne Przybyły

gernisc bestię ubił, lecz inne przybyły

Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Efekty: Przywołanie: 3x Żmij

Powołuje do istnienia trzy żmije, aby walczyły u boku drużyny.

Synku, Widzisz Siostry Twe Na Wrzosowisku?

synku, widzisz siostry twe na wrzosowisku

Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1 m (podst.)
Efekty: Przywołanie: 2x Ognik

Gromadzi strzępy zagubionych dusz i tworzy z nich dwa błędne ogniki, które walczą u boku drużyny.

I Rzekł Duch Dareta: "Schwytam Cię, Ben Fidel!"

i rzekł duch dareta: schwytam cię, ben fidel

Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): Przerażenie: 12 s (podst.); Obrona: Wola

Wywołuje Przerażenie u wrogów w obszarze działania.

Zrzuć Kajdany, Zniszcz Bat!

zrzuć kajdany, zniszcz bat

Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Obrona przy Odstąpieniu: +25, Obrona (Okulawienie): +50 przez 10 s (podst.), Obrona (Unieruchomienie, Paraliż): +50 przez 30 s (podst.)

Skraca czas trwania Okulawienia, Unieruchomienia, Paraliżu i Skamienienia u sprzymierzeńców w obszarze działania oraz broni przed tymi efektami.

"Twój ci ja!" – Kochanek Zawołał

twój ci ja – kochanek zawołał

Wymaga: 4 wyśpiewane strofy
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 2,5 m (podst.) stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Obszar działania (wróg): Zauroczenie: 8 s (podst.); Obrona: Wola

Głęboko wzrusza przeciwników w polu działania, powodując Zauroczenie.

Poziom 3

Bestia Gerniska Oddechem Rozjaśniła Noc

bestia gerniska oddechem rozjaśniła noc

Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1 m (podst.)
Efekty: Przywołanie: Drak

Przyzywa z nieba draka, by walczył u boku drużyny.

Och, Nie Kołataj Do Drzwi Urdela i Gurdela

och, nie kołataj do drzwi urdela i gurdela

Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Obszar działania: promień 1 m (podst.)
Efekty: Przywołanie: 2x Ogr

Wzywa dwa straszliwe ogry do walki u boku drużyny do czasu zakończenia pieśni.

Powstańcie, Powstańcie, Potomkowie Adona!

powstańcie, potomkowie adona

Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3,5 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Podniesienie z 51,5 pkt Wytrzymałości

Ożywia sprzymierzeńców w obszarze działania niewielkim zastrzykiem Wytrzymałości.

Siedem Nocy Czekała, a Biały Wiatr Dął

siedem nocy czekała, a biały wiatr dął

Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 11,1 m
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Cel (wróg): 45-60 (podst.) Zimno; Obrona: Refleks

Atak lodowymi pociskami wymierzony synchronicznie w siedmiu kierunkach.

Oblubienica Ich Podstęp Przejrzała i Odpłaty Zachciała

oblubienica ich podstęp przejrzała i odpłaty zachciała

Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Zręczność, Percepcja, Intelekt: +5

Ośmiela sprzymierzeńców w obszarze działania, przyznając premię do Zręczności, Percepcji i Intelektu.

Trzydziestu Drużba Ubił, Nim Pół Sali Uszli

trzydziestu drużba ubił, nim pół sali uszli

Wymaga: 5 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 3 m (podst.) stożek 90°
Efekty: Obszar działania (przyjaciel): Moc, Kondycja, Stanowczość: +5

Ośmiela sprzymierzeńców w obszarze działania, przyznając premię do Mocy, Kondycji i Stanowczości.

Poziom 4 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. I

Tak Śpiewały Tnące Wichry Starej Nary

inwkoacje

Wymaga: 6 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m + Przeskok 5 m
Obszar działania: Cel (wróg) + 4x wróg (przeskok)
Przerwanie: 0,5 s (średnie)
Efekty: Cel (wróg): 40-50 (podst.) Zimno, 25% Obrażeń (Miażdżone), Pominięcie RO: 15

Druzgocze przeciwników potężnym podmuchem lodowatego powietrza, które powoduje obrażenia od zimna (pomijając znaczą część RO) i spowalnia cel.

Co Rou Naka W Głębinach Odnalazł

inwokacje

Wymaga: 6 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Czas trwania: 35 s
Efekty: Przywołanie: Bagienny zarodnik

Przywołuje bagienny zarodnik, który walczy po stronie pieśniarza.

Wybraniec Ich Sam Hordę Powstrzymał

inwokacje

Wymaga: 6 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Efekty: Na sobie: Tempo Ataku +40%, Redukcja Obrażeń +10, Przerwanie: +50 przez 30 s. (podst.)

Pieśniarz wypełnia siebie gwałtowną energią, znacząco zwiększając Tempo Ataku.

Poziom 5 – dostępne w dodatku Biała Marchia cz. II

Na Jego Wezwanie, Pradawne Śmierci Narzędzia

pieśniarz

Wymaga: 7 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Zasięg: 10 m
Czas trwania: 45 s

Pieśniarz przywołuje zestaw starożytnego oręża, by zaatakować przeciwnika.

Ciało Ich Do Kości Zagotuje

pieśniarz

Wymaga: 7 wyśpiewanych strof
Szybkość: średnia
Obszar działania: długość 4,5 m stożek 90°
Przerwanie: 0,5 s (średnie)

Ta upiorna inwokacja powoduje gwałtowne rozpuszczanie się ciała i duszy ofiary, zadając obrażenia bazowe.

Komentarze

0
·
"Twój ci ja" , "Zrzuć kajdany" ? Albo tłumacze bardzo się postarali, albo są tu niezwykle fajne easter eggi

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...