Łowca

3 minuty czytania

Poziom 1

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Leczenie Lekkich Ran

Czar ten leczy wybranej istocie 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Oplątanie

Gąszcz błyskawicznie rosnącej roślinności oplata wszystkie istoty na obszarze działania. Ofiary, którym nie uda się odparcie czaru, nie mogą się przemieszczać, chociaż nadal mogą walczyć i rzucać czary. Ci, którym uda się wykonać rzut na Refleks, mają ruch zmniejszony o połowę.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Śliskość

Warstwa śliskiego oleju i tłuszczu pokrywa obszar działania czaru. Każda istota na tym obszarze może się przewrócić lub zmniejszeniu ulegnie jej prędkość ruchu.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Odporność na Żywioły

Osoba chroniona tym czarem zyskuje odporność 20/- na obrażenia od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 30 punktów obrażeń z jednego żywiołu.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Przywołanie Istoty I

Rzucający czar przywołuje strasznego borsuka, który staje się jego wiernym sługą.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Ultrawizja

Istota obdarzona Ultrawizją może widzieć w całkowitych ciemnościach, lepiej niż za pomocą Widzenia w Ciemnościach. Za pomocą Ultrawizji można przejrzeć na wskroś nawet obszary objęte magiczną ciemnością.

Poziom 2

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Kocia Zwinność

Zręczność istoty pod wpływem tego czaru rośnie o 1k4+1.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Unieruchomienie Zwierzęcia

Wybrane zwierzę zostaje unieruchomione na czas działania tego czaru.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Ochrona przed Żywiołami

Wybrana osoba uzyskuje odporność na obrażenia 30/- przeciw wszystkim formom obrażeń od żywiołów. Czar przestaje działać po wchłonięciu 40 punktów obrażeń od jednego żywiołu.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Uśpienie

Usypia istoty o łącznej ilości Kostek 4 + 1k4. W pierwszej kolejności działa na istoty o najmniejszej ilości kostek. Istoty o 5 lub więcej Kostkach są odporne na ten czar.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Przywołanie Istoty II

Rzucający czar przywołuje strasznego dzika, który staje się jego wiernym sługą.

Poziom 3

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Pomoc

Osoba chroniona tym zaklęciem uzyskuje premię +1 do rzutów ataku i obrażeń, +1 do rzutów obronnych na strach, a także dodatkowe 1k8 Punktów Wytrzymałości.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Leczenie Średnich Ran

Czar ten leczy wybranej istocie 2k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Ujawnienie Niewidzialnych

Ten czar usuwa niewidzialność z wszystkich istot i przedmiotów.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Neutralizacja Trucizny

Czar ten likwiduje trucizny w organizmie istoty, na którą został rzucony.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Uleczenie Choroby

Osoba, na którą rzucono ten czar, zostaje uleczona z wszelkich chorób.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Przywołanie Istoty III

Rzucający czar przywołuje strasznego wilka, który staje się jego wiernym sługą.

Poziom 4

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Leczenie Poważnych Ran

Czar ten leczy wybranej istocie 3k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą. Aby porazić nieumarłego takim czarem, trzeba go dotknąć w walce.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Swoboda Ruchu

Istota poddana działaniu tego zaklęcia staje się odporna na paraliż, spowolnienie i oplątanie.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Przemiana Siebie

Rzucający czar może zamienić się w jedną z poniższych istot: Olbrzymi pająk, Troll, Umbrowy kolos, Chochlik, Zombie.

nwn, czar, zaklęcie, spell, magia, magic Przywołanie Istoty IV

Rzucający czar przywołuje strasznego pająka, który staje się jego wiernym sługą.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...