Towarzysze

1 minuta czytania

Ashley Williams

towarzysz

Siła biotyki: 0%

Siła technologii: 0%

Siła bojowa: 100%

Sierżant Ashley Williams idąc za rodzinną tradycją zaciągnęła się do wojsk Przymierza zaraz po ukończeniu szkoły średniej. Jest typowym żołnierzem, który potrafi korzystać z każdego rodzaju broni oraz założyć najcięższe modele pancerzy. Gracz ma okazję ją spotkać w czasie ataku na Eden Prime, gdzie cały oddział pani sierżant został zniszczony przez gethy – syntetyczne formy życia. Bez namysłu wykonuje rozkazy, czego dowodem jest jej zdanie skierowane do komandora: "Pan mówi skacz, ja pytam jak wysoko".

Talenty: Umiejętności:
Pistolety Strzelec wyborowy
Strzelby Rzeź
Karabiny szturmowe Fala ognia
Karabiny snajperskie Zabójstwo
Pancerz bojowy Wzmocnienie tarczy
Pierwsza pomoc Pierwsza pomoc
Szkolenie szturmowe Przypływ adrenaliny
Zdrowie Niewrażliwość

Talent klasowy

Żołnierz:

1. Zwiększa żywotność o 4%. Regeneruje 3 żywotności na sekundę.

2. Zwiększa żywotność o 6%. Regeneruje 3.5 żywotności na sekundę.

3. Zwiększa żywotność o 8%. Regeneruje 4 żywotności na sekundę.

4. Zwiększa żywotność o 10%. Regeneruje 4.5 żywotności na sekundę.

5. Zwiększa żywotność o 12%. Regeneruje 5 żywotności na sekundę.

6. Zwiększa żywotność o 14%. Regeneruje 5.5 żywotności na sekundę.

Kaidan Alenko

towarzysz

Siła biotyki: 50%

Siła technologii: 50%

Siła bojowa: 0%

Porucznik Kaidan Alenko jako Strażnik uczony był posługiwania się siłą biotyki i technologii, co czyni go przydatnym, lecz mało wytrzymałym członkiem drużyny na polu bitwy. Posiada podstawowe umiejętności tych dwóch klas. Niestety jego szkolenie w broniach stoi na zerowym poziomie. Swoje zdolności biotyczne kształcił na Stacji Gagarina, zwanej też "Skokiem Zero", a jego nauczycielem był niejaki Vyrnnus, turiański biotyk. W celu wzmocnienia swoich umiejętności ma wszczepione implanty L2, które często prowadzą do nieodwracalnych zmian w mózgu. Kaidan ma szczęście i miewa tylko migreny.

Talenty: Umiejętności:
Rzut Rzut
Podniesienie Podniesienie
Bariera Bariera
Zastój Zastój
Deszyfracja Sabotaż
Elektronika Przeładowanie
Pierwsza pomoc Pierwsza pomoc
Medycyna Porażenie nerwowe

Talent klasowy

Strażnik:

1. Skraca czas odnawiania Rzutu, Podniesienia, Bariery i Zastoju o 3%. Skraca czas odnawiania Sabotażu, Przeciążenia, Pierwszej pomocy i Porażenia nerwowego o 3%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 2%. Zwiększa celność pistoletów o 4%.

2. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 5%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 4%. Zwiększa celność pistoletów o 7%.

3. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 6%. Zwiększa celność pistoletów o 10%.

4. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 8%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 8%. Zwiększa celność pistoletów o 13%.

5. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 9%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 10%. Zwiększa celność pistoletów o 16%.

6. Skraca czas odnawiania wszystkich biotycznych i technologicznych talentów o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane za pomocą pistoletów o 12%. Zwiększa celność pistoletów o 19%.

Garrus Vakarian

towarzysz

Siła biotyki: 0%

Siła technologii: 50%

Siła bojowa: 50%

Garrus jest turiańskim agentem śledczym Służb Ochrony Cytadeli. Pochodzi z rodziny, która nigdy nie poważała obecności Widm w galaktyce. Swoimi słowami często udowadnia, że podobnie jak inni z jego rasy, często myśli o popełnieniu zemsty na swoich wrogach. Jednak w przeciwieństwie do większości turian, Garrus już od dawna podejrzewał Sarena o potajemne i nielegalne działanie. Przyłącza się do drużyny w czasie śledztwa w klinice medycznej. Niestety, brak kilku podstawowych umiejętności sprawia, że jest łatwym celem na polu bitwy. Potrafi jednak świetnie posługiwać się karabinami szturmowymi i snajperskimi.

Talenty: Umiejętności:
Karabiny szturmowe Fala ognia
Karabiny snajperskie Zabójstwo
Pancerz taktyczny Wzmocnienie tarczy
Szkolenie szturmowe Przypływ adrenaliny
Deszyfracja Sabotaż
Redukcja Redukcja
Pierwsza pomoc Pierwsza pomoc
Elektronika Przeładowanie

Talent klasowy

Agent Turian:

1. Poprawia celność broni o 4%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 4%.

2. Poprawia celność broni o 7%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 5%.

3. Poprawia celność broni o 10%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 6%.

4. Poprawia celność broni o 13%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 7%.

5. Poprawia celność broni o 16%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 8%.

6. Poprawia celność broni o 19%. Zwiększa obrażenia zadawane karabinami szturmowymi i snajperskimi o 9%.

Urdnot Wrex

towarzysz

Siła biotyki: 50%

Siła technologii: 0%

Siła bojowa: 50%

Wrex jako kroganin często potrafi się odpowiednio wysłowić na temat i udowodnić swoje słowa czynami. Urodził się pod koniec rebelii Krogan, około 1400 lat temu. Jako najemnik często otrzymuje zadania związane ze zabiciem danego celu. Zanim obrał taką ścieżkę, był wodzem jednego z wielu istniejących plemion krogan. Przyznaje się też do zabicia swojego ojca. Dużo myśli również o odrodzeniu dawnej potęgi krogan, co udowodnił swoją postawą na Virmirze. Jego umiejętność posługiwania się karabinami szturmowymi oraz zdolności biotyczne przy bardzo dużej odporności sprawiają, że jego obecność w czasie misji jest wręcz wymagana. Do drużyny gracza przyłączy się po rozmowie w akademii SOC.

Talenty: Umiejętności:
Karabiny szturmowe Fala ognia
Strzelby Rzeź
Pancerz bojowy Wzmocnienie tarczy
Zdrowie Niewrażliwość
Odkształcenie Odkształcenie
Rzut Rzut
Bariera Bariera
Zastój Zastój

Talent klasowy

Krogański czempion:

1. Regeneruje 3 punkty życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 50%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 25%.

2. Regeneruje 3,5 punktu życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 75%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 30%.

3. Regeneruje 4 punkty życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 100%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 35%.

4. Regeneruje 4,5 punktu życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 125%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 40%.

5. Regeneruje 5 punktów życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 150%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 45%.

6. Regeneruje 5,5 punktu życia na sekundę. Zwiększa obrażenia wręcz o 175%. Zwiększa odporność na moc fizyczną o 50%.

Tali'Zorah nar Rayya

towarzysz

Siła biotyki: 0%

Siła technologii: 100%

Siła bojowa: 0%

Tali jak każdy z jej rasy pochodzi z Flotylli. W momencie, gdy gracz ją spotyka, odbywa swoją pielgrzymkę. To właśnie Tali przyczyni się do zdemaskowania Sarena. W czasie walk z gethami jej umiejętności technologiczne mogą się okazać bardzo przydatne. Posiada też wiedzę o strzelbach i pistoletach, co nie przekreśla jej roli w czasie licznych walk. Przyłącza się do drużyny po udaremnieniu zamachu na nią w jednym z zaułków dolnych okręgów.

Talenty: Umiejętności:
Pistolety Strzelec wyborowy
Strzelby Rzeź
Pancerz podstawowy Wzmocnienie tarczy
Pierwsza pomoc Pierwsza pomoc
Deszyfracja Sabotaż
Hakowanie Hakowanie SI
Elektronika Przeładowanie
Redukcja Redukcja

Talent klasowy

Maszynista Quarian:

1. Zwiększa odporność techniczną o 10%. Zwiększa pojemność tarcz o 60.

2. Zwiększa odporność techniczną o 15%. Zwiększa pojemność tarcz o 90.

3. Zwiększa odporność techniczną o 20%. Zwiększa pojemność tarcz o 120.

4. Zwiększa odporność techniczną o 25%. Zwiększa pojemność tarcz o 150.

5. Zwiększa odporność techniczną o 30%. Zwiększa pojemność tarcz o 180.

6. Zwiększa odporność techniczną o 35%. Zwiększa pojemność tarcz o 210.

Liara T'Soni

towarzysz

Siła biotyki: 100%

Siła technologii: 0%

Siła bojowa: 0%

Liara od dzieciństwa interesuje się historią Protean. Badając ich liczne ruiny dowiadywała się kolejnych rzeczy na temat ich tajemniczego zniknięcia. Przez inne asari jest uważana jeszcze za dziecko, bo ma "tylko" 106 lat. Jej matką jest Benezja; "ojca" niestety nie zna. W czasie jednej z rozmów przyznaje się też, że lubi samotność. Jako biotyczka posiada potężne umiejętności, które mogą zneutralizować wrogów na jakiś czas. Niestety nie potrafi sprawnie posługiwać się broniami palnymi. Gracz ma okazję ją spotkać w gromadzie Artemis Tau, w systemie Knossos.

Talenty: Umiejętności:
Rzut Rzut
Podniesienie Podniesienie
Odkształcenie Odkształcenie
Osobliwość Osobliwość
Bariera Bariera
Zastój Zastój
Pierwsza pomoc Pierwsza pomoc
Elektronika Przeładowanie

Talent klasowy

Naukowiec Asari:

1. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 4%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 20. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 1%.

2. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 6%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 30. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 2%.

3. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 8%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 40. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 3%.

4. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 10%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 50. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 4%.

5. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 12%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 60. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 5%.

6. Skraca czas odnawiania się wszystkich talentów biotycznych o 14%. Regeneruje dodatkowe punkty życia przy korzystaniu z umiejętności Pierwsza Pomoc: 70. Skraca czas odnawiania się Pierwszej pomocy o 6%.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...