Rozpoczęła się zbiórka na Vigilantes – cRPGie osadzone w uniwersum neo-noir

4 minuty czytania

Za produkcję "Vigilantes" odpowiada irlandzkie studio Timeslip Softwork. W tym taktycznym, turowym cRPGie rozgrywającym się w uniwersum neo-noir wcielamy się w Sama Contino, ostatniego sprawiedliwego, który wypowiada wojnę mafii i sektom terroryzującym Reiker City.

vigilantes

Twórcy do 7 listopada bieżącego roku chcą uzbierać 5000 euro. Pracę nad "Vigilantes" sięgają 2014 dzięki czemu czas zbiórki i wymagana kwota są dość niskie jak na standardy Kickstartera.

No dobrze, ale czym twórcy przekonają nas do wsparcia lub zakupu swojej produkcji?

  • Gra rozgrywa się w świeżym i oryginalnym uniwersum neo-noir (neo-noir to proza Chandlera i filmy noir uaktualnione o motywy, treści i style nie istniejące w latach 40 i 50 XX wieku)
  • Walka wręcz posiada choreografię i jest niezwykle płynna.
  • Skomplikowany i oldschoolowy system rozwoju postaci oraz gameplay, unowocześnione o kilka ulepszeń typowych dla współczesnego game-devu.
  • Wspaniały klimat i atmosfera: zapadający w pamięć sojusznicy, morderczy przeciwnicy, upadające miasto wszystko żywe i prawdziwe dzięki wspaniałemu warsztatowi pisarskiemu, stronie artystycznej i voice actingowi.
  • Dane zdobyte dzięki szpiegostwu i inwigilacji wskażą kryjówki i placówki należące do przeciwników. Atakowanie przypadkowych zbirów nigdzie cię nie zaprowadzi.

Sam Contino tymi słowami opisuje swoją misję:

Temu miastu odbija. Gangsterzy jawnie przekupują i przenikają w szeregi urzędników. Oszalała na punkcie spluw paramilitarna bojówka wywołuje zamieszki na ulicach, w czasie, gdy rozgorączkowani fanatycy religijni, szwendają się po mieście, kradnąc wszystko co nie jest przybite na amen i puszczając z dymem wszystko co jest. Mam zamiar położyć kres temu wszystkiemu...

vigilantes

W celu pokonanie swoich wrogów Sam rozwinie następujące atrybuty:

vigilantes

Złota Rączka: Odzwierciedla zdolność bohatera do tworzenia i naprawiania przedmiotów oraz jego umiejętności medyczne. Zwiększa wartość Rzemiosła, Łamania Zabezpieczeń i Medycyny.

vigilantes

Krzepa: Zwiększa wartość Walki w Zwarciu i Materiałów Wybuchowych. Podnosi obrażenia zadawane podczas walki wręcz i broniami miotanymi, maksymalny udźwig bohatera oraz szansę na trafienie krytyczne.

vigilantes

Przywództwo: Zwiększa wartość Prezencji i Handlu, zapewnia bonusy dla towarzyszy poprzez zwiększenie zasięgu Dowodzenia oraz bonusów z niego wynikających.

vigilantes

Instynkt: Odzwierciedla zdolność bohatera do działania pod presją, opierając się głównie na przeczuciach, a nie na logice. Zwiększa wartość Broni Palnej i Inwigilacji oraz zapewnia bonus do szansy na trafienie krytyczne.

vigilantes

Chyżość: Odzwierciadla sprawność i prędkość bohatera. Zwiększa maksymalną ilość Punktów Akcji, liczbę Punktów Akcji dostępnych na turę, Inicjatywę i Klasę Pancerza.

vigilantes

Gruba Skóra: Odzwierciedla ilość ciosów mogących spaść na bohatera zanim padnie on na kolana. Zwiększa liczbę Punktów Życia, maksymalną ilość Punktów Akcji i Odporność

Atrybuty oczywiście wpływają na Umiejętności pozwalające Samowi na przetrwanie starć z przeciwnikami:

vigilantes

Walka w Zwarciu: Odpowiada za zadawanie oraz unikanie obrażeń wynikających z walki na pięści i bronią białą. Powiązana z Atrybutem Krzepa.

vigilantes

Broń Palna: Odpowiada za umiejętność obsługi wszelakich typów broni palnej od pistoletów i rewolwerów, a kończąc na ciężkich karabinach maszynowych i wyborowych. Powiązana z Atrybutem Instynkt.

vigilantes

Materiały Wybuchowe: Odpowiada za umiejętność obsługi ładunków wybuchowych oraz granatów i koktajli Mołotowa. Powiązane z Atrybutem Krzepa.

vigilantes

Inwigilacja: Określa ilość cennych informacji zgromadzonych podczas przeprowadzania akcji wywiadowczych w mieście i zwiększa prawdopodobieństwo znalezienia dodatkowego łupu po przeprowadzeniu operacji bojowych. Powiązana z Atrybutem Instynkt.

vigilantes

Rzemiosło: Zdolność bohatera do tworzenia nowych i naprawiania starych przedmiotów. Powiązane z Atrybutem Złota Rączka.

vigilantes

Medycyna: Wpływa na wydajność przedmiotów leczących i zdolność bohatera do zszywania ran. Powiązana z Atrybutem Złota Rączka.

vigilantes

Łamanie Zabezpieczeń: Pozwala na otwieranie zamków i rozstawianie bohaterów przed starciem> Powiązane z Atrybutem Złota Rączka.

vigilantes

Prezencja: Najczęściej używana podczas dialogów, zwiększa szansę na zakończenie rozmowy w korzystny dla nas sposób i zwiększa bonusy wynikające z Przywództwa bohatera. Powiązana z Atrybutem Przywództwo.

vigilantes

Handel: Pozwala na tańsze kupowanie i droższe sprzedawanie przedmiotów. Powiązany z Atrybutem Przywództwo.

Za pomocą tych Atrybutów i Umiejętności Sam chce się rozprawić z następującymi frakcjami:

Pierwszą jest Kościół Ostatecznego Wyzwolenia. Fanatyczni członkowie tego ugrupowania preferują walkę wręcz, a na swoje przestępcze życie zarabiają kradzieżą, sprzedażą narkotyków oraz prowadzeniem przychodni leczącej uzależnienia.

vigilantes

Następni są Traperzy, elitarna bojówka składająca się z świetnie wyszkolonych strzelców, którym bliżej do organizacji paramilitarnej niż ulicznego gangu.

vigilantes

Na końcu znajduję się Mafia. Jej członkowie są specjalistami w chowaniu swoich działań i interesów przed opinią publiczną.

vigilantes

Oczywiście nie staniesz przeciwko tak wymagającym wrogom sam. U twojego boku staną między innymi:

Ray Case

Emillia De Soto

Elena Furey

Jeszcze mały rzut okiem na okno ekwipunku.

vigilantes

"Vigilantes" będzie miało premierę w maju przyszłego roku. Jeżeli ktoś jest zainteresowany grą pod tym linkiem znajduje się gotowa do pobrania wersja demo.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...