XFighter.net

3 minuty czytania

1 stycznia 2010 ruszyły prace deweloperskie nad nową, polską produkcją przeglądarkowej gry on-line. Projekt, nazwany xfighter.net, będzie prawdopodobnie promowany pod taką samą nazwą. Gra dostępna będzie nie tylko przez klasyczne przeglądarki internetowe, ale również za pośrednictwem iPhone`a, z którym będzie całkowicie kompatybilna.

Projekt powstaje w niewielkiej firmie X-City Game Development Studio, z siedzibą w Opolu. Przygotowania do rozpoczęcia prac trwały ponad trzy miesiące, w trakcie których producenci prowadzili wiele spotkań oraz dyskusji z fanami gier przeglądarkowych, dzięki którym powstała ogólna koncepcja świata oraz klimatu, jaki panował będzie w xfighter.net.

xfighter.netxfighter.net

- Klimat gry bazuje w dużej mierze na cyklu "Królestwo Zmierzchu", autorstwa Toma Lloyda. Świat, w który zatopimy się w grze, jest mroczny, jednak nie w sztampowy sposób. To miejsce, które w okrutny sposób obchodzi się z tymi, którzy nie potrafią sobie sami radzić. – tłumaczy Marcin Niedźwiecki, prezes firmy i głównodowodzący projektem.

Akcja pierwszej odsłony gry rozgrywać będzie się w zrujnowanej metropolii, znajdującej się pod rządami kapryśnych bogów. Jak każda istota, mają oni swoje wady i zalety, a co za tym idzie – walczą również między sobą. Co oczywiste, ich ofiarami stają się zwykli mieszkańcy miasta, którzy mimo swej woli zostają uwikłami w niebezpieczne rozgrywki. Każdy ma szansę zyskać przychylność danego bóstwa, ale... "w życiu nie ma nic za darmo".

W ciągu kilku pierwszych miesięcy od startu gry, gracz będzie mógł wcielić się w jedną z dwóch dostępnych ras. Pierwszą z nich będzie Człowiek (Human), drugą natomiast Demon, zainspirowany istotami występującymi w powieściach Lloyda. Właśnie te dwie rasy podzielą między siebie pływy w X-City, a ich krwawa rywalizacja na zawsze zapisze się na kartach historii miasta. W późniejszych etapach prac nad projektem pojawi się trzecia rasa, którą porównywać można z Walkiriami (Valkiries).

Developerzy przewidują także wiele innych atrakcyjnych dla graczy rozwiązań, między innymi wybór boga-patrona, dzięki przychylności którego gracz otrzymywał będzie bonusy do wybranej przez siebie cechy, wiele mrocznych lokacji, w których X-Fighterzy będą mieli okazję zmierzyć się z różnego rodzaju przeciwnikami czy mocno urozmaiconą bazę przedmiotów, do wykorzystania na różnych etapach rozgrywki. Wszystko to dzięki autorskiemu silnikowi gry, tworzonemu od podstaw przez autora xfighter.net.

- Rozważamy także wprowadzenie budynków dostępnych zarówno dla pojedynczego gracza, jak i dla całego klanu. Użytkownik będzie mógł je ulepszać i rozbudowywać, wpływając tym samym na ich efektywność i na korzyści, jakie przynoszą. Jakie będą to korzyści, przekonają się pierwsi testerzy gry. – podsumowuje Marcin Niedźwiecki.

xfighter.netxfighter.net

Jedną z ciekawostek dotyczących projektu jest fakt, że gra dostępna będzie nie tylko dla graczy z Polski, ale w dużej mierze dedykowana jest na rynek azjatycki i USA. Światowa premiera xfighter.net zaplanowana jest na kwiecień 2010 roku. Już teraz serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w tym wyjątkowym, jak na polskie realia, przedsięwzięciu.

W każdej chwili dostępne do obejrzenia są screeny z obecnych etapów prac nad projektem.

Twórcy gry zapraszają też do wzięcia udziału w dyskusji na temat rozwoju gry – wszelkie opinie prosimy wyrażać na oficjalnym forum projektu, które zostanie udostępnione grupie testerów w pierwszym tygodniu marca. Zachęcają również do odwiedzania profilu projektu na portalu społecznościowym Facebook i dołączania do grona fanów, którzy jako pierwsi dostaną zaproszenia na beta testy gry.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...