Potwory

Wiwerna

Wiwerna nie jest trudna do zabicia, jednakże jej kły wydzielają bardzo silną truciznę, która potrafi bardzo szybko uśmiercić każdą postać.

Nudnożuk

Nudnożuk jest dość słabym przeciwnikiem. Nie posiada żadnych specjalnych zdolności, a trafienie go bronią może sprawić kłopot tylko magowi.

Pająk Przenikający

Pająk Przenikający posiada zdolność teleportacji w pobliże swojego wroga. Posługuje się silną trucizną, którą wstrzykuje swojej ofierze. Pająki najczęściej poruszają się w stadach, co czyni je groźnymi przeciwnikami.

Pająk Mieczowiec

Pająk Mieczowiec specjalizuje się w szybkich atakach. W ciągu chwili potrafi zatruć i zabić nie wprawioną w swej sztuce postać.

Szkielet Strażnik

Szkielet Strażnik jest dużym przeciwnikiem i choć sam nie sprawia dużych kłopotów, to w grupie jest dość niebezpieczny. Obrażenia zadaje  swoimi ostrymi niczym brzytwa szczypcami próbując przy tym pociachać swoją ofiarę na kawałki.

Wybuchowy szkielet

Wybuchowy szkielet jest taki sam jak jego nazwa – gdy zostanie zabity wybucha lodowym pierścieniem, który zadaje obrażenia wszystkim istotom w jego pobliżu. Najłatwiejszym sposobem zabicia tego potwora jest posłanie mu z bezpiecznej odległości strzały z łuku.

Duch

Duch zwykle pojawia się w grupach, jednak nie stanowi dużego problemu nawet dla maga. Swoimi masywnymi pięściami stara się zatłuc przeciwnika na śmierć, co zwykle mu się nie udaje...

Revenant

Revenant najczęściej porusza się w grupie, potrafi na krótki czas sparaliżować swoją ofiarę co zwykle nie pomaga mu w obronie przed kilkoma postaciami. Niektóre odmiany tego potwora można zabić tylko ogniem.

Większa Mumia

Większa Mumia uwielbia rzucać Symbol Beznadziejności oraz zatruwać swoje ofiary groźną Chorobą, która nie leczona prowadzi do śmierci.

Mumia

Mumia jest niebezpiecznym przeciwnikiem z powodu choroby którą roznosi. Gdy postać zachoruje i nie zostanie wyleczona, doprowadzi to do stopniowej utraty PŻ, a następnie do śmierci.

Zmora

Zmora kopie lub uderza ostrymi pazurami swojego przeciwnika. Ogólnie jest dość słabym potworem, który może być szybko wyeliminowany.

Widmowy Strażnik

Widmowy strażnik jest bardzo silnym przeciwnikiem. Zwykle pojawia się w grupach, co czyni go jeszcze silniejszym. Lubi doczepić się do jednej postaci i biegać za nią, aż jej nie zabije.

Obserwator

Obserwator posługuje się czarami typu Zadawanie poważnych ran. Potwór ten nie jest bardzo wytrzymały, ale każda walka z nim grozi natychmiastową i bezpowrotną śmiercią.

Szakal

Szakal na początku traktuje ofiarę swoim spojrzeniem, a następnie rzuca się na nią wbijając w nią swe pazury. Chociaż nazwa tego potwora może budzić grozę, to sam potwór wcale nie jest taki groźny.

Większy Szakal

Większy Szakal jest wzmocnioną wersją szakala, ma więcej PŻ, lepsze Trako i KP. Niestety graficznie nie da się odróżnić zwykłego Szakala od jego lepszej wersji :(.

Glabarezu

Glabarezu jest demonem pochodzącym z otchłani. Jest silnym przeciwnikiem, z łatwością sieka przeciwnika na kawałki swoimi niewiarygodnie ostrymi szczypcami.

Szakal Szaman

Szakal szaman z wyglądu nie przypomina zwykłego szakala, ale należy do "gromady" szakali. Wspiera swoich kolegów przekleństwami oraz rozproszeniem magii.

Nietoperz

Nietoperz jest małym, niegroźnym, słabo widocznym przeciwnikiem, który zwykle nie potrafi nawet ugryźć swojego przeciwnika.

Pająk-Upiór

Pająk-Upiór jest bardzo podobny do pająka przenikającego, ten jednak wolniej atakuje i jest mniej groźny.

Żuk Kanonier

Żuk kanonier może "zbombardować" całą drużynę swoim czarem masowego rażenia, jednakże nie wszystkie jego odmiany posiadają tą zdolność.

Ork

Orki najczęściej posługują się łukiem lub toporem. Są niezwykle słabymi przeciwnikami, często giną od jednego uderzenia bronią. W większości przypadków poruszają się w grupie, co wcale nie utrudnia pokonania ich przez pojedynczą postać.

Ogr

Ogr wygląda dość groźnie, choć nie w każdym przypadku taki jest. W Icewind Dale można spotkać silniejsze i słabsze odmiany tego potwora, co uniemożliwia dokładną ocenę jego umiejętności.

Ork Szaman

Ork Szaman pod względem PŻ jest nieco silniejszy od zwykłego orka. Jego najczęstszą taktyką jest rzucenie przekleństwa, a następnie próba zabicia przeciwnika.

Niedźwiedź Polarny

Niedźwiedź Polarny jest bardzo agresywnym i niebezpiecznym zwierzęciem. Gdy atakuje w pojedynkę nie jest trudny do zabicia, gorzej jest gdy trzeba naraz zabić kilka takich niedźwiedzi.

Lodowa Salamandra

Lodowa Salamandra najczęściej porusza się w grupie, zimno jakie od niej promieniuje, powoduje, że każdy kto się do niej zbliży otrzyma obrażenia od tego właśnie żywiołu. Z powodu lodowej budowy salamandry ogień powoduje u niej większe obrażenia niż u innych istot.

Śnieżny Troll

Śnieżny Troll nigdy nie porusza się sam, zawsze występują niedaleko niego inne trolle. Stwór ten jest obdarzony zdolnością regeneracji, aby ostatecznie go zabić, trzeba go potraktować ogniem lub kwasem.

Lodowy Olbrzym

Lodowy Olbrzym jest ogromnym i groźnym potworem, próbuje posiekać wszystkich swoim zabójczo ostrym toporem. Ma dużą ilość PŻ, ale często ma problemy z trafieniem swojego przeciwnika.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...