Gothic

12 minut czytania

By aktywować konsolę, wciśnij B (lub inny klawisz odpowiadający za otworzenie okna postaci) wpisz MARVIN (nie musi być dużymi literami), następnie znów naciśnij B.

Oprócz słowa MARVIN w oknie postaci można także wpisać:

42 – Cofa wszystkie poprzednie komendy
taki – Regeneruje życie i manę
guardian – Postać staje się Nieśmiertelna
lock – Zegar w górnym prawym rogu ekranu
godzilla – Wszyscy stają się więksi (Uwaga: jeśli wpiszemy ten kod i „kinkong” postacie śmiertelne się zabiją spadając z wysokości.)
kingkong – Wszyscy stają się mniejsi
southpark – Kierowana postać porusza się szybciej niż normalnie
clerks – Kierowana postać porusza się wolniej niż normalnie
eowyn – NPC poruszają się wolniej niż normalnie
sodom/garret/marin – Wszystkie trzy kody dodają 1000 bryłek rudy
garfield – Wszyscy stają się grubi
grommit – Wszyscy stają się płascy jak naleśnik
thequeenmustdie – Wszyscy wyglądają jak szkielety
melville – Zaczyna padać deszcz
ticktock – Zaczyna się ulewa
caipiranha – Tekstury znikają
maitai – Tekstury i „podłoże” znikają, widać szkielet świata
shrike – Pojawia się wiersz
pixies – Pokazuje się film z naładowaniem miecza URIZIEL

Po aktywowaniu MARVIN modyfikacji ulegają również przyciski. Oprócz F2, które aktywuje konsolę, znaczenie zaczynają mieć:

F3 – Przełączanie widoku – Okno/Pełny Ekran
F4 – Bezimienny zatrzymuje się w miejscu, a my możemy kontrolować kamerę – ponowne naciśnięcie spowoduje odblokowanie Bohatera
F5 – Zatrzymuje kamerę
F6 – Włącza kamerę w ruch
F7 – Kamera przemieszcza się po głównych lokacjach
F8 – Regeneruje życie i teleportuje nas lekko do góry, twarzą na północ
HOME – Przełączanie się między najbliższymi NPC
K – Teleportacja kilka metrów do przodu
O – Zmiana ciała na podświetlonego NPC
H – Redukuje częściowo życie

Używając konsoli, należy pamiętać, że działa w niej niemiecka klawiatura. Tak więc, by by wklepać "_", należy wcisnąć "?", w przypadku "-" naciskamy "/", zaś "z" to "y" – a w ostatnim przypadku vice versa. W konsoli znaczenia nie ma także czy pisze się dużymi, czy małymi literami. Podstawowe komendy konsoli:

Cheat God – Nasza postać staje się nieśmiertelna, nie kończy się jej także mana.
Cheat Full – Regeneruje Życie oraz Manę.
Insert "Kod" – Wpisując kod osoby/przedmiotu pojawi się przed nami ta osoba/przedmiot.
Goto Waypoint – Wpisanie po Waypoint specjalnego kodu(zwanego potocznie Waypointem) spowoduje przeniesienie cię w odpowiednie miejsce. Lista Waypointów tutaj.
Kill – Zabija podświetloną osobę(jeśli nie jest nieśmiertelna).
Edit abilities – Pokazuje nam nasze umiejętności i cechy – można je edytować. Tutaj znajduje się lista rzeczy, które można edytować, i ich znaczenie.
Set time hh:mm – Zmienia godzinę – hh to godziny, zaś mm to minuty.
Toggle frame – W lewym górnym rogu pokazuje nam się liczba klatek na sekundę.
Hero export – Wpisując po export dowolną nazwę i zatwierdzając, wyeksportujemy naszą postać do pliku o tej nazwie, jaką wpisaliśmy po export.
Hero import – to samo, co wyżej, tylko że tym razem importujemy postać.

Możliwości w abilities:

Name:

0 = imię, które chcemy przybrać

Attributes:

0 = maksymalna ilość HP
1 = aktualna ilość HP
2 = maksymalna ilość Many
3 = aktualna ilość Many
4 = siła
5 = zręczność

lp = ilość punktów nauki

exp = ilość doświadczenia

level = poziom doświadczenia

Protection:

1 = ochrona przed bronią
3 = ochrona przed ogniem
4 = ochrona przed magią
6 = ochrona przed pociskami

Waypointy:

start – Początek gry
nc_path50 – Wejście do Nowego Obozu
nc_entrance_wp – Wewnątrz Nowego Obozu
nc_kdw_cave_entrance – Przy Saturasie w Nowym Obozie
nc_small_cave_center – Przy Lee w Nowym Obozie
nc_pit_center – Kopiec rudy w Nowym Obozie
fms_entrance – Wolna Kopalnia
oc1 – Północna brama Starego Obozu
oc2 – Południowa brama Starego Obozu
occ_chapel_upstairs – Przy Corristo w Starym Obozie
occ_barons_dance – Przy Gomezie w Starym Obozie
ow_om_entrance01 – Nieopodal wejścia do Starej Kopalni
location_12_01 – Troll na północy
psi_start – Wejście do Obozu Bractwa na bagnach
psi_labor_in – Przy Cor Kalomie
psi_temple_rooms – Przy Y'Berionie
wp_circle_01 – Klif, koło Pierwszego kamienia ogniskującego
location_29_02 – Jaskinie Czarnych Goblinów
fogtower_out – Wieża Mgieł
location_28_01 – Ruiny Klasztoru
castle – Zamek
castle_tower_top – Wieża zamku
occ_tower_platform – Wieża
location_19_03 – Stara twierdza
dt_maingate – Wejście do wieży Xardasa
dt_library – Biblioteka Xardasa
ow_orcbridge – Most do miasta orków
ow_path_198_orcgraveyard7 – Miasto orków
ow_sleeperentrance – Wejście do Świątyni Śniącego

Kody Insert:


Postacie

Ch – Characterhelper, który może nas uczyć wszystkiego (w przypadku magicznych kręgów dostajemy także runy), dawać levele i awansować do poszczególnych gildii
Sh – Storyhelper, który może zmieniać rozdziały
Fh – Facehelper, który może zmieniać wygląd (wystarczy z nim porozmawiać)
PC_Rockefeller – Rockefeller, posiadający prawdopodobnie wszystkie przedmioty w grze
Pc_thieft – Diego
Grd_200_thorus – Thorus
Stt_309_whistler – Świstak
Stt_11_fisk – Fisk
Stt_329_dexter – Dexter
Org_826_mordrag – Mordrag
Pc_mage – Milten
Grd_201_jackal – Szakal
Kdf_403_drago – Drago
Kdf_402_corristo – Corristo
Grd_211_skip – Skip
Kdf_400_Rodriguez – Rodriguez
Kdf_405_Torrez – Torrez
Ebr_105_raven – Kruk
Ebr_106_bartholo – Bartholo
Ebr_101_scar – Blizna
Ebr_102_arto – Arto
Ebr_100_gomez – Gomez
Grd_205_scorpion – Scorpion
Stt_331_fingers – Rączka
Vlk_581_snaf – Snaf
Grd_210_scatty – Scatty
Sld_728_jarvis – Jarvis
Pc_fighter – Gorn
Sld_737_torlof – Torlof
Kdw_604_cronos – Cronos
Org_840_roscoe – Roscoe
Org_801_lares – Lares
Org_850_Wedge – Klin
Org_843_sharky – Sharky
Sld_704_blade – Kosa
Org_855_Buster – Buster
Sld_701_orik – Orik
Org_855_wolf – Wilk
Sld_700_lee – Lee
Org_851_butch – Butch
Kdw_603_nefarius – Nefarius
Kdw_602_merdarion – Merdarion
Kdw_601_myxir – Myxir
Kdw_605_riodrian – Riordian
Kdw_600_saturas – Saturas
Pc_psionic – Lester
Gur_1204_baalnanib – Baal Namib
Nov_1305_Joru – Joru
Vlk_582_melvin – Melvin
Gur_1208_baalcadar – Baal Cadar
Nov_1358_harlok – Harlok
Nov_1357_Fortuno – Fortuno
Nov_1301_caine – Caine
Gur_1201_corkalom – Cor Kalom
Gur_1210_baaltyon – Baal Tyon
Nov_1300_talas – Talas
Gur_1200_yberion – Y’Berion
Tpl_Gornatoth – Gor Na Toth
Gur_1202_corangar – Cor Angar
Nov_1356_shrat – Shrat
Nov_1302_Viran – Viran
Nov_1304_balor – Balor
Nov_1371_baalnetbek – Baal Netbek

Miecze

ITMW_1H_SWORD_01 – Niewykończony miecz
ITMW_1H_SWORD_02 – Miecz Sędziego
ITMW_1H_SWORD_03 – Miecz straży
ITMW_1H_SWORD_04 – Miecz bojowy
ITMW_1H_SWORD_05 – Miecz wojenny
ITMW_1H_SWORD_BASTARD_01 – Zardzewiały miecz półtoraręczny
ITMW_1H_SWORD_BASTARD_02 – Rzeźnik
ITMW_1H_SWORD_BASTARD_03 – Kat
ITMW_1H_SWORD_BASTARD_04 – Wrzask Berserkera
ITMW_1H_SWORD_BROAD_01 – Miecz szeroki
ITMW_1H_SWORD_BROAD_02 – Wyrok wojownika
ITMW_1H_SWORD_BROAD_03 – Szept burzy
ITMW_1H_SWORD_BROAD_04 – Ręka strażnika
ITMW_1H_SWORD_LONG_01 – Długi miecz
ITMW_1H_SWORD_LONG_02 – Miecz strachu
ITMW_1H_SWORD_LONG_03 – Miecz nienawiści
ITMW_1H_SWORD_LONG_04 – Miecz zwycięstwa
ITMW_1H_SWORD_LONG_05 – Miecz śmierci
ITMW_1H_SWORD_SHORT_01 – Krótki miecz
ITMW_1H_SWORD_SHORT_02 – Chłopski miecz
ITMW_1H_SWORD_SHORT_03 – Język Topielca
ITMW_1H_SWORD_SHORT_04 – Kłujący cierń
ITMW_1H_SWORD_SHORT_05 – Ząb kopacza
ITMW_2H_SWORD_OLD_01 – Zardzewiały miecz dwuręczny
ITMW_2H_SWORD_01 – Dwuręczniak
ITMW_2H_SWORD_02 – Ostrze bohatera
ITMW_2H_SWORD_03 – Krwawe ostrze
ITMW_2H_SWORD_HEAVY_01 – Ciężki dwuroczniak
ITMW_2H_SWORD_HEAVY_02 – Gniewna stal
ITMW_2H_SWORD_HEAVY_03 – Wściekła stal
ITMW_2H_SWORD_HEAVY_04 – Mściwa stal
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_01 – Lekki miecz dwuręczny
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_02 – Miecz nadzorcy
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_03 – Ostrze najemnika
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_04 – Miecz królewski
ITMW_2H_SWORD_LIGHT_05 – Miecz Demonów
whistlers_schwert – Miecz Świstaka
scars_schwert – Miecz Blizny
artos_schwert – Miecz Arto
innos_zorn – Gniew Innosa
thorus_schwert – Miecz Thorusa
roter_wind – Czerwony wiatr
mythrilklinge01 – URIZIEL (nienaładowany)
mythrilklinge02 – URIZIEL (naładowany)
mythrilklinge03 – URIZIEL (z usuniętą runą)
prankenhieb – Cios Łapą
kaloms_schwert – Miecz Kaloma

Topory

ITMW_1H_AXE_01 – Topór
ITMW_1H_AXE_02 – Gruchotacz
ITMW_1H_AXE_03 – Łamacz kości
ITMW2HORCAXE01 – Krush Pach
ITMW2HORCAXE02 – Krush UrRok
ITMW2HORCAXE03 – Krush Agash
ITMW2HORCAXE04 – Krush BrokDar
ITMW_2H_AXE_HEAVY_01 – Topór wojenny
ITMW_2H_AXE_HEAVY_02 – Krzyk wojownika
ITMW_2H_AXE_HEAVY_03 – Pięść barbarzyńcy
ITMW_2H_AXE_HEAVY_04 – Pięść Trolla
ITMW_2H_AXE_LIGHT_01 – Lekki topór bojowy
ITMW_2H_AXE_LIGHT_02 – Grzmot
ITMW_2H_AXE_LIGHT_03 – Chrzęst
silas_axt – Topór Silasa
cords_spalter – Siekacz Corda
lees_axt – Topór Lee
torlofs_axt – Topór Torlofa
oriks_axt – Topór Orika
lares_axt – Topór Laresa

Inne

ITMW_1H_MACE_01 – Maczuga
ITMW_1H_MACE_02 – Ćwiekowa maczuga
ITMW_1H_MACE_03 – Żądło Krwiopijcy
ITMW_1H_MACE_04 – Stalowy język
ITMW_1H_MACE_WAR_01 – Poranna gwiazda
ITMW_1H_MACE_WAR_02 – Żelazna maczuga
ITMW_1H_MACE_WAR_03 – Łomotacz
ITMW_1H_MACE_WAR_04 – Łamacz serc
ITMW_1H_WARHAMMER_01 – Młot Orków
ITMW_1H_WARHAMMER_02 – Młot wojenny
ITMW_1H_WARHAMMER_03 – Boski młot
ITMW_1H_SLEDGEHAMMER_01 – Młot kowalski
ITMWPICKAXE – Kilof
Streitschlichter – Negocjator Lestera
namibs_keule – Pałka Namiba
ulumuluULU-MULU
oruns_keule – Pałka Oruna
fortunos_keule – Pałka Fortuna
heerscherstab – Berło
stab_des_lichts – Kostur Światła

Łuki

Itamarrow – Strzała
ITRW_BOW_SMALL_01 – Krótki łuk
ITRW_BOW_SMALL_02 – Łuk kawaleryjski
ITRW_BOW_SMALL_03 – Łuk polowy
ITRW_BOW_SMALL_04 – Łuk myśliwski
ITRW_BOW_SMALL_05 – Kościany łuk
ITRW_BOW_LONG_01 – Długi łuk
ITRW_BOW_LONG_02 – Łuk kolczasty
ITRW_BOW_LONG_03 – Łuk wierzbowy
ITRW_BOW_LONG_04 – Łuk dębowy
ITRW_BOW_LONG_05 – Wilcze kły
ITRW_BOW_LONG_06 – Podmuch wiatru
ITRW_BOW_LONG_07 – Łuk żołnierski
ITRW_BOW_LONG_08 – Łuk z poroża
ITRW_BOW_LONG_09 – Łuk Nimroda
ITRW_BOW_WAR_01 – Łuk Wojenny
ITRW_BOW_WAR_02 – Pogromca Orków
ITRW_BOW_WAR_03 – Gromowładny
ITRW_BOW_WAR_04 – Piekielny Łuk
ITRW_BOW_WAR_05 – Łuk Śmierci
diegos_bogen – Łuk Diego
wolfs_bogen – Łuk Wilka

Kusze

Itambolt – Bełt
ITRW_CROSSBOW_01 – Lekka kusza
ITRW_CROSSBOW_02 – Kusza
ITRW_CROSSBOW_03 – Ciężka kusza
ITRW_CROSSBOW_04 – Kusza wojenna

Zbroje

vlk_armor_l – Lekkie Spodnie Kopacza
vlk_armor_m – Spodnie Kopacza
stt_armor_m – Strój Cienia
stt_armor_h – Zbroja Cienia
grd_armor_l – Lekka Zbroja Strażnika
grd_armor_m – Zbroja Strażnika
grd_armor_h – Ciężka Zbroja Strażnika
grd_armor_i – Pancerz Straży królewskiej
ebr_armor_m – Ozdobna Szata
ebr_armor_h – Pancerz Gomeza
ebr_armor_h2 – Ciężki pancerz Magnata
sfb_armor_l – Strój Kopacza
org_armor_l – Lekki strój Szkodnika
org_armor_m – Strój Szkodnika
org_armor_h – Ciężki strój Szkodnika
sld_armor_l – Lekka Zbroja Najemnika
sld_armor_m – Zbroja Najemnika
sld_armor_h – Ciężka Zbroja Najemnika
nov_armor_l – Przepaska Nowicjusza
nov_armor_m – Lekka Zbroja Nowicjusza
nov_armor_h – Zbroja Nowicjusza
tpl_armor_l – Lekka Zbroja Świątynna
tpl_armor_m – Zbroja Świątynna
tpl_armor_h – Ciężka Zbroja Świątynna
gur_armor_m – Szata Guru
gur_armor_h – Zdobiona Szata Guru
kdf_armor_l – Szata Ognia
kdf_armor_h – Zdobiona Szata Ognia
kdw_armor_l – Szata Wody
kdw_armor_h – Zdobiona Szata Wody
dmb_armor_h – Szata Mrocznych Sztuk
crw_armor_h – Zbroja z pancerzy pełzaczy
ore_armor_m – Starożytna zbroja magiczna
ore_armor_h – Wzmocniona zbroja magiczna
lam_armor – Szata Sędziego

Runy


Itarrunebreathofdeath – Tchnienie śmierci
Itarrunechainlightning – Grom
Itarrunecharm – Urok
Itarrunecontrol – Kontrola
Itarrunedestroyundead – Śmierć ożywieńcom
Itarrunefireball – Kula Ognia
Itarrunefirebolt – Ognisty pocisk
Itarrunefirerain – Deszcz ognia
Itarrunefirestorm – Ognista burza
Itarruneheal – Uzdrowienie
Itarruneicecube – Bryła lodu
Itarruneicewave – Lodowa fala
Itarrunelight – Światło
Itarrunepyrokinesis – Pyrokineza
Itarrunesleep – Sen
Itarrunestormfist – Uderzenie burzy
Itarrunetelekinesis – Telekineza
itarruneteleport1 – Teleport do Magów Ognia
itarruneteleport2 – Teleport do Magów Wody
itarruneteleport3 – Teleport do Nekromanty
itarruneteleport5 – Teleport do Obozu na Bagnie
itarrunethunderball – Piorun
itarrunethunderbolt – Piorun kulisty
itarrunewindfist – Uderzenie Wiatru
urizielrune – Fala śmierci Uriziela

Zwoje

Itarscrollarmyofdarkness – Armia ciemności
Itarscrollberzerk – Szał
Itarscrollchainlightning – Grom
Itarscrollcharm – Urok
Itarscrollcontrol – Kontrola
Itarscrolldestroyundead – Śmierć ożywieńcom
Itarscrollfear – Strach
Itarscrollfireball – Kula Ognia
Itarscrollfirebolt – Ognisty pocisk
Itarscrollfirerain – Deszcz ognia
Itarscrollfirestorm – Ognista burza
Itarscrollheal – Uzdrowienie
Itarscrollicecube – Bryła lodu
Itarscrollicewave – Lodowa fala
Itarscrolllight – Światło
Itarscrollpyrokinesis – Pyrokineza
Itarscrollshrink – Zmniejszenie potwora
Itarscrollsleep – Sen
Itarscrollstormfist – Uderzenie burzy
Itarscrollsummondemon – Przyzwanie Demona
Itarscrollsummongolem – Przyzwanie Golema
Itarscrollsummonskeletons – Przyzwanie Szkieletów
Itarscrolltelekinesis – Telekineza
itarscrollteleport1 – Teleport do Magów Ognia
itarscrollteleport2 – Teleport do Magów Wody
itarscrollteleport3 – Teleport do Nekromanty
itarscrollteleport4 – Orkowe zaklęcie teleportacji
itarscrollteleport5 – Teleport do Obozu na Bagnie
itarscrollthunderball – Piorun
itarscrollthunderbolt – Piorun kulisty
itarscrollwindfist – Uderzenie Wiatru
itarscrolltrfbloodfly – Przemiana w Krwiopijcę
itarscrolltrfcrawler – Przemiana w Pełzacza
itarscrolltrflurker – Przemiana w Topielca
itarscrolltrfmeatbug – Przemiana w Chrząszcza
itarscrolltrfmolerat – Przemiana w Kretoszczura
itarscrolltrforcdog – Przemiana w Orkowego psa
itarscrolltrfscavenger – Przemiana w Ścierwojada
itarscrolltrfshadowbeast – Przemiana w Cieniostwora
itarscrolltrfsnapper – Przemiana w Zębacza
itarscrolltrfwaran – Przemiana w Jaszczura
itarscrolltrfwolf – Przemiana w Wilka

Żywność

ItFoApple – Jabłko
ItFoBeer – Piwo
ItFoRice – Ryż
ItFoSoup – Zupa korzenna
ItFoCheese – Ser
ItFo_wineberrys_01 – Winogron
ItFo_mutton_01 – Szynka
ItFoLoaf – Chleb
ItAt_Meatbug_01 – Owadzie mięso
ItFoMeatbugragout – Mięso Chrząszcza
ItFoMutton – Smażone mięso
ItFoCrawlersoup – Zupa z Pełzacza
ItFoBooze – Mocne Piwo
ItFoWine – Wino

Rośliny

ItFo_Plants_Bloodwood_01 – Nasienie czerwonego buka
ItFo_Plants_RavenHerb_02 – Czarne Ziele
ItFo_Plants_Stoneroot_02 – Dragrot
ItFo_Plants_Flameberry_01 – Ogniocierń
ItFo_Plants_mountainmoos_02 – Mech nagrobny
ItFo_Plants_herb_01 – Zioła uzdrawiające (Odnawia 30 HP)
ItFo_Plants_herb_02 – Zioła uzdrawiające (Odnawia 39 HP)
ItFo_Plants_herb_03 – Zioła uzdrawiające (Odnawia 49 HP)
ItFo_Plants_mushroom_01 – Piekielnik
ItFo_Plants_Nightshadow_02 – Kocianka
ItFo_Plants_mountainmoos_01 – Górski mech
ItFo_Plants_OrcHerb_01 – Orkowe ziele
ItFo_Plants_OrcHerb_02 – Liść dębu
ItFo_Plants_RavenHerb_01 – Krucze ziele
ItFo_Plants_birrys_01 – Jagody
ItFo_Plants_seraphis_01 – Serafis
ItFo_Plants_mushroom_02 – Gorzki chleb
ItFo_Plants_Nightshadow_01 – Psianka
ItFo_Plants_Stoneroot_01 – Twardzień
ItFo_Plants_Trollberrys_01 – Trolest
ItFo_Plants_Towerwood_01 – Nasienie wysokiego dębu
ItFo_Plants_velayis_01 – Velais

Mikstury

ItFo_Potion_Dex_01 – Esencja Zręczności
ItFo_Potion_Dex_02 – Ekstrakt Zręczności
ItFo_Potion_Dex_03 – Eliksir Zręczności
ItFo_Potion_Elixier_Egg – Napój z pełzaczy
ItFo_Potion_Haste_01 – Eliksir Szybkości (1 min)
ItFo_Potion_Haste_02 – Eliksir Szybkości (2 min)
ItFo_Potion_Haste_03 – Eliksir Szybkości (5 min)
ItFo_Potion_Health_01 – Esencja Zdrowia
ItFo_Potion_Health_02 – Ekstrakt Zdrowia
ItFo_Potion_Health_03 – Eliksir Zdrowia
ItFo_Potion_Health_Perma_01 – Esencja Życia
ItFo_Potion_Health_Perma_02 – Ekstrakt Życia
ItFo_Potion_Health_Perma_03 – Eliksir Życia
ItFo_Potion_Mana_01 – Esencja Many
ItFo_Potion_Mana_02 – Ekstrakt Many
ItFo_Potion_Mana_03 – Eliksir Many
ItFo_Potion_Mana_Perma_01 – Esencja Ducha
ItFo_Potion_Mana_Perma_02 – Ekstrakt Ducha
ItFo_Potion_Mana_Perma_03 – Eliksir Ducha
ItFo_Potion_Master_01 – Eliksir Mocy
ItFo_Potion_Master_02 – Eliksir Niezwykłej Mocy
ItFo_Potion_Strength_01 – Esencja Siły
ItFo_Potion_Strength_02 – Ekstrakt Siły
ItFo_Potion_Strength_03 – Eliksir Siły

Pierścienie

schutzring_magie2 – Pierścień obrony
ring_der_erleuchtung – Pierścień oświecenia
schutzring_feuer1 – Pierścień ochrony przed ogniem
ring_des_geschicks2 – Większy pierścień zwinności
schutzring_total2 – Większy pierścień niezwyciężoności
ring_des_lebens2 – Większy pierścień życia
schutzring_geschosse2_waffen2 – Pierścień niewzruszoności
schutzring_magie2_fire2 – Pierścień niezwyciężoności
schutzring_waffen1 – Pierścień żelaznej skóry
ring_des_geschicks – Pomniejszy pierścień zwinności
schutzring_total1 – Pomniejszy pierścień niezwyciężoności
ring_des_lebens – Pierścień życia
ring_der_magie – Pierścień magii
schutzring_waffen2 – Pierścień magicznego pancerza
staerkring – Pierścień mocy
schutzring_feuer2 – Ochrona przed ogniem
schutzring_magie1_fire1 – Pierścień oczyszczenia
schutzring_magie1 – Pierścień siły duchowej
schutzring_geschosse1_waffen1 – Pierścień wytrwałości
schutzring_geschosse2 – Pierścień kamiennej skóry
staerkring2 – Pierścień siły
schutzring_geschosse1 – Pierścień drewnianej skóry
machtring – Pierścień siły wojownika
lares_ring – Pierścień Laresa

Amulety

Gewandtheitsamulett – Amulet Zwinności
gewandtheitsamulett2 – Amulet Zręczności
amulet_der_erleuchtung – Amulet Oświecenia
schutzamulett_Feuer – Amulet Płomieni
lebensamulett – Amulet Witalności
amulett_der_magie – Amulet Magii
amulett_der_macht – Amulet Potęgi
schutzamulett_geschosse – Amulet Dębowej Skóry
schutzamulett_total – Amulet Magicznego Pancerza
staerkeamulett – Amulet Mocy
schutzamulett_magie_feuer – Amulet Oczyszczenia
schutzamulett_magie – Amulet Duchowej Siły
Schutzamulett_waffen_geschosse – Amulet Kamiennej Skóry
staerkeamulett2 – Amulet Siły
schutzamulett_Waffen – Amulet Ochronny
itmi_orctalisman – Talizman orków
itmi_amulett_psi_01 – Znak Bractwa

Mapy

Xp_map – Mapa, po której przeczytaniu otrzymujemy 1000 Bryłek rudy i 20 Punktów Nauki
Itwrfocimap – Mapa kamieni ogniskujących od Saturasa
Itwrfocusmappsi – Mapa kamienia ogniskującego od Y’Beriona
Itwrworldmap – Mapa Koloni(nie pełna, brak terenów orków)
itwrworldmap_orc – Mapa Koloni(uzupełniona)
itwrommap – Mapa do Starej Kopalni

Pisma

ItWrFokusbuch – Almanach
Machtvolle_Kunst – Wszechpotężna sztuka
Kampfkunst – Sztuka walki
Astronomie – Astronomia
Schlacht_um_Varant1 – Bitwa o Varrant – Tom I
Schlacht_um_Varant2 – Bitwa o Varrant – Tom II
ItWr_Bloodfly_01 – Krwiopijcy
ItWr_GolemBook1 – Arcanum Golum – Tom I
ItWr_GolemBook1 – Arcanum Golum – Tom II
theriddle1 – Stara Księga (Chromanin – Tom I)
theriddle2 – Stara Księga (Chromanin – Tom II)
theriddle3 – Stara Księga (Chromanin – Tom III)
theriddle4 – Stara Księga (Chromanin – Tom IV)
theriddle5 – Stara Księga (Chromanin – Tom V)
theriddle6 – Stara Księga (Chromanin – Tom VI)
Kalomsrecipe – Receptura Cor Kaloma
Cronos_Brief – List Cronosa do Magów Ognia
Elementare_Arcanei – Arcanum Żywiołów
OrkParchmentOne – Połowa pergaminu (Orkowe zaklęcie teleportacji)
OrkParchmentTwo – Połowa pergaminu (Orkowe zaklęcie teleportacji)
Jagd_und_Beute – Łowy i zwierzyna
TheList – Lista od Iana
TheListNC – Zmieniona lista od Iana
ItWr_Fire_Letter_01 – List do Magów Ognia (nieotwarty)
ItWr_Fire_Letter_02 – List do Magów Ognia (Otwarty)
ItWr_Book_Circle_01 – Pierwszy Krąg Magii
ItWr_Book_Circle_02 – Drugi Krąg Magii
ItWr_Book_Circle_03 – Trzeci Krąg Magii
ItWr_Book_Circle_04 – Czwarty Krąg Magii
ItWr_Book_Circle_05 – Piąty Krąg Magii
ItWr_Book_Circle_06 – Szósty Krąg Magii
ItWr_Urkunde_01 – Dokument (Akt Własności)
Myrtanas_Lyrik – Poezja myrtańska
Tagebuchot – Dziennik
Rezepturen – Przepisy – Tom I
Rezepturen2 – Przepisy – Tom II
Scroll4Milten – Przekaz energii
ItWr_Troll_01 – Strona z dziennika
ItWr_Pinup – Szkic
Die_Gruft – Krypta
Das_magische_Erz – Magiczna ruda
Wahre_Macht – Prawdziwa moc
Lehren_der_Goetter1 – Mądrość Bogów, tom 1
Lehren_der_Goetter2 – Mądrość Bogów, tom 2
Lehren_der_Goetter3 – Mądrość Bogów, tom 3

Zwierzęce Trofea

ItAt_Bloodfly_01 – Skrzydła Krwiopijcy
ItAt_Bloodfly_02 – Żądło Krwiopijcy
ItAt_Lurker_02 – Skóra Topielca
ItAt_Lurker_01 – Pazury Topielca
ItAt_Crawler_01 – Wnętrzności Pełzacza
ItAt_Wolf_02 – Skóra Orkowego Psa
ItAt_Claws_01 – Zwykłe pazury
ItAt_Teeth_01 – Zwykłe kły
ItAt_FireGolem_01 – Serce Ognistego Golema
ItAt_Waran_01 – Ognisty język
ItAt_IceGolem_01 – Serce Lodowego Golema
ItAt_IceGolem_02 – Kula Lodowego Golema
ItAt_Crawler_02 – Płytki z pancerza Pełzacza
ItAt_Shadow_02 – Róg Cieniostwora
ItAt_StoneGolem_01 – Serce Kamiennego Golema
ItAt_Swampshark_02 – Kieł Węża Błotnego
ItAt_Troll_02 – Kieł Trolla
ItAt_Shadow_01 – Skóra Cieniostwora
ItAt_Swampshark_01 – Skóra Węża Błotnego
ItAt_Troll_01 – Skóra Trolla
ItAt_Wolf_01 – Skóra Wilka

Przedmioty Alchemiczne

ItMi_Alchemy_Quicksilver_01 – Rtęć
ItMi_Alchemy_Moleratlubric_01 – Łój Kretoszczura
ItMi_Alchemy_Alcohol_01 – Czysty alkohol
ItMi_Alchemy_Salt_01 – Sól
ItMi_Alchemy_Sulphur_01 – Siarka
ItMi_Alchemy_Syrianoil_01 – Olej syryjski

Klucze

ItKeCavalorn01 – Klucz do skrzyni Cavalorna
ItKe_OB_Smith_01 – Klucz do celi Smitha
ItKe_Gomez_01 – Klucz Gomeza
ItKe_PSI_KALOM_01 – Klucz do skrzyni Kaloma
ItKe_OM_02 – Klucz Aarona
ItKe_OM_04 – Klucz Alberta
ItKe_OM_01 – Klucz Santino’a
ItKe_OM_03 – Klucz do magazynu Starej Kopalni
ItKe_BERG_01 – Klucz do starej fortecy
ItKe_Storage_01 – Otwiera zamkowe schowki
ItKey_RB_01 – Klucz Ryżowego Księcia
DungeonKey – Klucz do podziemi
ItKe_Freemine – Otwiera Wolną Kopalnię
ItKe_SunkenTower – Klucz Xardasa

Różne

ItMi_Stuff_Barbknife_01 – Brzytwa
ItMi_Stuff_Silverware_01 – Sztućce
ItMi_Stuff_Mug_01 – Dzban
ItMiStomper – Rozdrabniacz
ItMiHammer – Młotek
ItMiScoop – Drewniana łyżka
ItMiFlask – Kolba
ItMiSwordraw – Stal
ItMiSwordrawhot – Rozgrzana stal
ItMiSwordbladehot – Rozgrzane ostrze
ItMiSwordblade – Ostrze
ItLsTorch – Pochodnia
ItMi_Stuff_Pipe_01 – Fajka
ItMi_Stuff_Plate_01 – Talerz
ItMi_Stuff_Candel_01 – Świecznik
ItMi_Stuff_Cup_01 – Kubek
ItMi_Stuff_Cup_02 – Puchar
ItMi_Stuff_Pan_01 – Patelnia
ItMi_Stuff_Mug_01 – Dzban
ItMi_Stuff_Amphore_01 – Amfora
ItMiJoint_1 – Zielony Nowicjusz
ItMiJoint_2 – Mrok Północy
ItMiJoint_3 – Zew Nocy
ItMiNugget – Bryłka rudy
ItMiBrush – Szczotka
ItMi_Stuff_OldCoin_01 – Moneta
ItMi_Stuff_OldCoin_02 – Moneta
ItMi_Plants_Swampherb_01 – Bagienne ziele
ItMi_Stuff_Idol_Ogront_01 – Posążek

Wrogowie

BlackGobboMace – Czarny Goblin, uzbrojony w kij z gwoździem
BlackGobboWarrior – Czarny Goblin, uzbrojony w miecz
Bloodfly – Krwiopijca
Bloodhound – Ogar
Demon – Demon
Demonlord – Książe Demonów
FireGolem – Ognisty Golem
Firewaran – Ognisty Jaszczur
FreemineOrc – Ork-niewolnik
GreenGobboClub – Zielony Goblin, uzbrojony w pałkę
GreenGobboSword – Zielony Goblin, uzbrojony w miecz
GUR_1212_MADCORKALOM – Szalony Cor Kalom
Harpie – Harpia
IceGolem – Lodowy Golem
Lurker – Topielec
Meatbug – Chrząszcz
Minecrawler – Pełzacz
MinecrawlerQueen – Królowa Pełzaczy
MinecrawlerWarrior – Pełzacz Wojownik
Molerat – Kretoszczur
NON_1501_WEGELAGERER – Włóczęga
Orc_2001_Sklave – Ork-niewolnik
Orc_2002_Sklave – Ork-niewolnik
ORC_Priest_1 – Varrag-Hashor
ORC_Priest_2 – Varrag-Kasorg
ORC_Priest_3 – Varrag-Unhilqt
ORC_Priest_4 – Varrag-Ruuushk
ORC_Priest_5 – Grash-Varrag-Arushat
OrcBiter – Kąsacz
OrcDog – Orkowy Pies
OrcPeasantDance – Tańczący ork
OrcPeasantDrum – Palący ork
OrcPeasantEatAndDrink – Ork jedzący i pijący
Orc_Rockefeller – Ork Rockefeller, posiadający dużą liczbę przedmiotów
OrcScout – Ork Myśliwy
OrcScoutGYD – Ork Myśliwy z Cmentarzyka Orków
OrcShaman – Ork Szaman
OrcWarrior1 – Ork Wojownik, uzbrojony w Krush Pach
OrcWarrior2 – Ork Żołnirz, uzbrojony w Krush UrRok
OrcWarrior3 – Ork Wiarus, uzbrojony w Krush Agash
OrcWarrior4 – Ork Strażnik, Uzbrojony w Krush BrokDar
OTDemon – Pomniejszy Demon z Świątyni Śniącego
OTMinecrawler – Świątynny Pełzacz
Razor – Brzytwa
Scavenger – Ścierwojad
Shadowbeast – Cieniostwór
Skeleton – Szkielet
SkeletonMage – Szkielet Mag
SkeletonMage_fogtower – Szkielet Mag z Wieży Cieni
SkeletonScout – Szkielet Zwiadowca
SkeletonSH – Szkielet z Kamiennej Krypty
SkeletonWarrior – Szkielet Wojownik
SLEEPER – Śniący
Snapper – Zębacz
StoneGolem – Kamienny Golem
Swampshark – Wąż Błotny
troll – Troll
UndeadOrcWarrior – Nieumarły Ork Wojownik
Waran – Jaszczur
Wolf – Wilk
Ymolerat – Młody Kretoszczur
Yscavenger – Młody Ścierwojad
Youngtroll – Młody Troll
Zombie – Zombie
Zombie2 – Zombie
Zombie3 – Zombie
Zombie4 – Zombie
ZombieTheKeeper – Zombie Nadzorca

To na pewno nie wszystkie kody do Gothica – jeśli znasz jakiś, którego tu nie ma, pisz w komentarzach.

Komentarze

0
·
FH nie chce mi działać!
0
·
Działa na pewno, ale to zmieniasz wygląd Facehelperowi, a nie Bezimiennemu
0
·
znam super kod na pc_roman
0
·
Fajne ale na zombi to nie ma
0
·
nie dziala w Gothic I ten znak _
0
·
ten znak _ działa tylko zamiast niego klikasz shift i ? u mnie działa
0
·
Nie działa kod FH i Lam_armor, reszta bez zastrzeżeń.
0
·
fajne kody zkożystam z nih
0
·

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Gość_Xardas* dnia piątek, 16 listopada 2012, 18:13 napisał

znam super kod na pc_roman
0
·
Epickie kody, dzięki!!!
0
·
A jak tu wpisać w kodach dużą literę?
0
·
CAPS LOCK nie działa ?
0
·
Zajebiste kody skorzystam napewno
0
·
Znam taki kod... wystarczy tylko i lester i samo wyskoczy.... będzie jakaś księga napisana bo niemiecku
0
·
lub jeszcze inne np... recruitjoint tylko że będzie nie widzialne... wystarczy stanąć i wpisać i recruitjoint i wyskoczy a dalej to się sami domyślcie
0
·
jeszcze jeden... to testratte
0
·
te kody nie działają
0
·
Zna ktoś może kod na stare ostrze które dostaje się po zabiciu 3 orkowego kapłana? (Varrag-Unhilqt)

Przy próbie przełączenia 3 przełącznika mam buga związanego z brakiem jego grafiki.

Stoję teraz przed śniącym i nie mogę przebić 5 serca, bo nie mam tego ostrza (

Rockefeler zwykły ani orkowy go nie mają, proszę o pomoc.
0
·
Hejka. Popraw kod na 1000 ore, powinno być garrett (nie garret).
0
·
Siema kto Jeszcze gra w Gothic?
Pozdrawiam cieplutko

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...