[NWN1] Ustawienia przycisku ataku

Witam
Jestem kompletnie zielony w grze NeverWinter Nights. Podkreślam że gra mi się podoba, właśnie zacząłem grać. Mam jednak kilka pytać, na które nie znalazłem odpowiedzi w poradniku na tej stronie.
Otóż problem polega na tym a raczej moja niewiedza, czy można i jak to trzeba zrobić, aby atakować podstawową bronią która się trzyma w ręku klikając lewym myszy na potwora?
Konkretnie jestem na początku gry, akademia została zaatakowana i na razie mam za przeciwników gobliny i szkielety. I jak z nimi walczę to za każdym razem muszę klikać prawym na potworka a potem lewym na atakuj. Jest to dosyć uciążliwe i czasochłonne. Jak oglądałem na youtube filmiki, jak się gra, to gracze mieli w lewym i prawym górnym rogu ekranu ustawione przyciski ataku i klikali normalnie. Konkretnie jeden miał w lewym górnym rogu ekranu ustawiony atak mieczem i klikali normalnie raz lewym na potworka i go zabijał. Jak to sie ustawia. Jak daje kursor na Lewy górny róg to jest przycisk ale nie mogę go zmienić.
Proszę o pomoc!!
Podkreślam że jestem laikiem w dziedzinie tej gry
Czekam na wszelkie sugestie
Za wszystkie z góry dziękuje !!
Odpowiedz
Witaj.Aby zaakować wroga nie potrzeba wykonywać żadnych zbędnych procedur-wystarczy na wroga po prostu kliknąć lewym przyciskiem myszy .A więc życzę dobrej zabawy i sukcesów w NWN
Odpowiedz
Co do porady poprzednika: Taki sposób ataku działa wyłącznie na istoty wrogie. Aby zaatakować istoty neutralne musisz użyć menu prawego przycisku...

Ps. Mała rada: Nie zaczynaj grać w NWN... Ta gra wciąga i uzależnia gorzej niż najgorsze prochy... Przestaniesz normalnie funkcjonować!!! Chcesz przykład, ok... Ja! Jestem w domu - gram w NWN, Idę spać - myślę o NWN, jestem w szkole - obmyślam optymalne zaklęcia w księdze... Ta gra to zUo!
Odpowiedz

Użytkownik Enether dnia śro, 28 lis 2007 - 21:56 napisał