[NWN1] Przedmioty w modułach

Mam pytanie odnośnie przedmiotów które można sobie samemu tworzyc w modułach. Na jakimś forum przeczytalem ze stworzona np broń, można uzywac w kampaniach pod warunkiem ze jesli postacią w module podniesiemy bron i zapiszemy postac i zaczniemy od nowa dany rozdzial ta postacia??
Odpowiedz
Tak, to prawda co przeczytałeś. Po zapisaniu postaci, która ma już w swoim ekwipunku dany przedmiot stworzony w module można bez przeszkód grać w kampanię niezależnie od tego czy to 3 rozdział podstawki, czy 2 SoU lub HotU. Lecz trzeba pamiętać, że dany epizod rozpoczynasz od samego początku.
Odpowiedz
no tak... ale zrobilem zrobilem wypasiony topor i teraz gram og poczatku 3 rozdzialu
Odpowiedz
W tym, że jeśli dasz mu unikalną moc to w kampani działać nie będzie... Znaczy będziesz mógł użyć unikalnej mocy ale nic się nie stanie, chyba że dodasz odpowiedni skrypt do kampanii.
Odpowiedz
mi wszystko śmiga bez skryptów...
Odpowiedz
Powiedziałem że tak jest gdy przedmiot ma unikalną moc, twój najwidoczniej nie ma...
Odpowiedz
Ech... nie ma nic bardziej irytującego niż konieczność dopisywania skryptów by moce unikalne działały.

Kiedyś kilka godzin bawiłem sie na nad skryptem do kamienia, który przywoływał na 40 rund prastarego srebrnego smoka. Pograłem, pograłem, aż tu nagle system padł, zrobiłem format i po ptokach .
Odpowiedz
ja nie dodawałem żadnych wielkich ulepszeń(żeby gra nie stała się poprostu nudna), bo potrzebowałem topora który w miare ułatwiłby mi życie
Odpowiedz
Ja tam tylko zrobiłem sobie niemagiczną szatę i płaszcz... Nareszcie w moim kolorze i stylu.
Odpowiedz
Taa... teraz trudno trafić na serwer akceptujący lokalne postacie, na którym nie ma napakowanych magicznymi item'ami kolesi.

[Dodano po chwili]

Jak ja nienawidzę power-gamingu, uch....
Odpowiedz
← Neverwinter Nights

Przedmioty w modułach - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...