[GII] łuk

Mam problem jestem dopiero początkującym graczem i ne wiem jak sie posługiwac łukiem łuk załaduje ale wtedy strzał nie moge załadowac... czeba sie tej zdolnosci jakos uczyć?
Odpowiedz
Nie, lecz można poprawić umiejętności strzeleckie. Z tego co pamiętam strzał nie trzeba ładować, wystarczy że masz łuk i normalnie możesz walczyć Pamiętaj jednak żeby dłużej przytrzymać klawisz, wtedy strzał będzie celniejszy / mocniejszy.
Odpowiedz
nie kapuje ;/ mam strzały i łuk ładuje łuk klikam 1 czyli gotowosc do walki podchodze do potwora i walczy nogami i rękami ;/
Odpowiedz
W ekwipunku zaznacz łuk (o ile masz dość zręczności, żeby go używać). Po wyjściu z ekwipunku wciśnij 2. Podejdź do wroga na pewną odległość (łuk ma to do siebie, że żeby kogoś zaatakować, nie musisz stać tuż obok niego ). Wciśnij i przytrzymaj chwilę Ctrl, po czym wciśnij pojedynczo strzałkę do przodu. Puść Ctrl. Koniec. A ze strzałami nic nie kombinuj, wystarczy że masz je w ekwipunku.
Ech, te RPGi.
Odpowiedz

Użytkownik SzewczyK dnia pon, 24 wrz 2007 - 19:11 napisał

nie kapuje ;/ mam strzały i łuk ładuje łuk klikam 1 czyli gotowosc do walki podchodze do potwora i walczy nogami i rękami ;/

[post="86303"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Nie 1 Tylko 2 Cała filozofia odkryta jest w tej kwestii Powodzenia i miłej gry

Odpowiedz
A łuku i tak nie rozwijaj tylko kusze - Są leprzejsze

[font="Georgia"]Każdy z nas jest śniącym, lecz tylko niektórzy są lunatykami.[/font]
Głaszcze muchy, jem pająki w sygnaturze mam danonki.
Jeśli ciągle masz zły dzień to przypakuj z dyńki w cień.
Czy to Tesco czy Biedronka - mamo, mamo kup danonka.
[color="#A0522D"]Mam 0 ShoutBoxów i jestem z tego dumny!
ZORG daje, ZORG odbiera.[/color]
Oddaj cześć wodzowi i złóż pokłon ZORG'owi!
Nie cuda tworzą wiarę lecz wiara cuda.
Buffalo Soldier Dreadlock Rasta
My name is...
Vrishnak Merkulash

\"Strach przed głupotą stanowi początek mądrości.\" - Morrowind!
\"Nikt inny ale tylko my sami możemy być wolni od naszych myśli.\" - Bob Marley