[TESIII] Początki w grze - dobre 'rozstawienie' postaci

Witam,

na samym poczatku chciałem się z wszystkimi przywitać - jestem tu nowy i mam nadzieje, że długo tu zostanę
Dobra, przejdźmy do sedna sprawy. W Morrowinda grałem już dawnoo daaawnoo temu, teraz mam zamiar znów zacząć w to grać (planuje w końcu przejść go do końca...) i w związku z tym mam do Was pare dość ważnych (jak dla mnie) pytań. Czytałem już wiele o 'morrku' na różnych stronach i forach, jednak dalej mnie coś trapi . Otóż na samym poczatku wg. mnie jest kluczowy moment w grze (przy wybieraniu rasy itp.). Bardzo podoba mi się Mroczny Elf i nim mam zamiar grać. Chciałbym być mago-wojownikiem - i tu pytanie, czy tak się wogóle da zrobić, żeby po części być magiem, a po części wojem. I czy to wogóle dobre rozwiązanie? Kolejną sprawą jest "zbudowanie" swojej postaci. Udajemy się tam do takiego staruszka i on każe nam wybierać spośród 3 opcji. Ja wybrałem tą ostanią - wg. własnego "projektu" (chodzi tu ofc o budowanie postaci) i później wybieramy sobie cechy, jakie chcielibyśmy, żeby nasza postać posiadała. I tu pytanie - jakie mam wybrać cechy główne, umiejętności itp., żebym stał się (tak jak juz wcześniej pisałem) mago-wojem?. No i później znak zodiaku - jaki wybrać, by pasował do mojego stylu?

Mam nadzieje, że ktoś będzie tak dobry i odpowie na wszystkie moje pytania. Zawsze wolę się upewnić, niż potem podczas gry żałować swoich nie dokońca przemyślanych wyborów. Licze na Was. Z góry dziękuje

Pozdrawiam,
Paweł.
Odpowiedz
Człeku dobry, wielkie wyzwanie żeś przed sobą postawił, a chociaż ścieżka którą przebyć pragniesz trudną jest, to możliwą do przejścia. Nie rzeknę ci natomiast czy droga ta słuszną się prezentuje, każdy z nas sam bowiem pracuje w kuźni swego przeznaczenia, los swój według własnych zamiarów kształtując. Starożytna i dumna rasa Dunmerów (Mrocznych Elfów) od wieków sprawowała rządy w Morrowind, gdy tylko przegnali swych Norskich nieprzyjaciół ze Skyrim. Wsławili się swą biegłością zarówno w sztuce oręża, jak i mocy magicznej, toteż mądry szlak obrałeś, jeśli pragniesz w obydwu tych dziedzinach kunszt zdobywać. Co do Twych zdolności - polecałbym ci przeto wzmacniać swą Siłę, by stać się mięśni górą, oraz Siłę Woli, by umysłem przenosić góry. Ucz się sztuki Długiego Ostrza, poznawaj sztukę magii przywróceń oraz zniszczenia. Magia mistyczna (mistycyzm) również wiele sekretów umożliwi ci poznać. Do tych natomiast umiejętności, które wolniej, acz sumiennie poznawać pragniesz, pamiętaj by przydzielić Akrobatykę, jako że nada ci zdolności, które wielce będą ci potrzebne w chwilach przyszłych oraz pozwoli ci szybko pnąć się po drabinie nowych doświadczeń i wiedzy. A co do Znaku Twych narodzin... Dama swym łagodnym uśmiechem drogę ci wskaże, a jej majestat nada ci wytrwałości w trudach. Czeladnik użyczy ci mocy większej, aczkolwiek wysokim kosztem, podobnież Żywioł Potężny - Atronach, który dla początkującego poszukiwacza przygód zbyt trudnym może być przewodnikiem. Tako rzeczę ci ja, awanturnik i zaklęć mistrz dawny, żywię nadzieję że rady me w przygodach Twych dopomogą. Niech Azura ma Cię w swej opiece płomiennoki wędrowcze.
"Ten oto wróbel do lotu jest gotów... na Twój rozkaz oczywiście"
"Przeznaczenie daje nam wszystkim znak..."
Odpowiedz
Dzięki za obszerną wypowiedź

Mam jeszcze parę pytań, a żeby nie zakładać nowego tematu i nie zaśmiecać forum napiszę to tutaj

Dostałem pierwszą misję, w której musiałem udać się do takiego gościa. U niego wstąpiłem do Organizacji Ostrzy (dobrze?). Dał mi kase, żebym kupił sobie jakąś zbroje i broń, ale gdzie mam ją kupić? Szukałem w Balmorze i nie znalazłem...
Odpowiedz
Zbroję możesz zakupić w sklepie płatnerskim w centrum, chociaż zbroi, które dostać tam można nie polecam raczej, jako że są to jedynie pancerze kościane. A oręż dobry dostać można w sklepie "Pod Brzytwą" (znajduje się on pod daszkiem kończącym swoisty pomost nadziemny), odnajdziesz tam wiele gatunków broni metalowych, tudzież srebrnych i żelaznych
"Ten oto wróbel do lotu jest gotów... na Twój rozkaz oczywiście"
"Przeznaczenie daje nam wszystkim znak..."
Odpowiedz
Równierz do Suran jest dobrze zaglądnąc. Ciekawe Itemy, a i można je prosto zdobyc za darmo, bo kupcy słabi, więc szybko ich się zabija
Odpowiedz
Polecam zabicie Umbry na początek, ponieważ ma on dobry miecz.


Odpowiedz
Uważam, że bez sensu jest zakładanie nowego tematu, gdy istnieje już podobny.

Użytkownik Banza napisał

Mam jeszcze parę pytań, a żeby nie zakładać nowego tematu i nie zaśmiecać forum napiszę to tutaj wink.gif

Dostałem pierwszą misję, w której musiałem udać się do takiego gościa. U niego wstąpiłem do Organizacji Ostrzy (dobrze?). Dał mi kase, żebym kupił sobie jakąś zbroje i broń, ale gdzie mam ją kupić? Szukałem w Balmorze i nie znalazłem...


Najbardziej zaśmiecają forum pytania nie na temat. Problemy z misjami zgłaszasz tutaj.
Polecam zaznajomić się z opcją wyszukiwania na forum.
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
Dobra, dobra sorry - nie wiedziałem. Jeszcze tylko jedno pytanie do SaintMaster'a - gdzie znajde Umbre?
Odpowiedz
Dowiesz się o nim z plotek. Umbra jest na wschód od Suran, na południe od Saturan i na zachód od Telasero. Szukaj go na terenie górzystym za Suran. To ciężki przeciwnik - jednak jego miecz jest wart wysiłku. Można też ten miecz przywołać kodem, ale po co sobie psuć zabawę?
Znalazłem jedyne źródło i cel wszelkiej racji
Odpowiedz
Umbra jest wymagającym przeciwnikiem, więc możesz w razie potrzeby zmniejszyć poziom trudności.


Odpowiedz
Moim zdaniem jak na mago-wojownika głównymi umiejętnościami muszą być Zaklinanie, Długie Ostrze i jakiś pancerz (najlepiej średni, mag nie powinien mieć za ciężkiej zbroi). Dodatkowo można dać Przywoływanie ponieważ jest to jedna z najpotężniejszych dziedzin magii (przywołanie Złotego Bóstwa robi masakrę przy silniejszych przeciwnikach). Oczywiście Atletyka i Akrobatyka bardzo się przydają więc to obowiązek. Skradanie jest idealne jak na początek, Zabezpieczenia już nie bo mamy czary do otwierania
Odpowiedz
jak ja robiłem mago-woja to główne umiejętności były takie:
1. magia zniszczenia - uderzasz w przeciwników z daleka (np. kula ognia którą możesz kupić u pierwszego kupca w pierwszym mieście)
2. magia przywołania - kogoś do pomocy
3. długi miecz - nooo do walki
4. tarcza - to chyba było do obrony
5. średni pancerz - to też

Możesz oczywiście zamiast przywołania wziąć coś innego, ale jak ja grałem to przydawało sie czasem (np. anarche ognia która strzelała za tobą).

Tera cechy hmm....... tutaj pamiętaj po prostu że nie będziesz potrzebować dużo many ( tylko do przyzwania i różnych czarów na odległość..... no a ta odległość szybko się skraca )

Ja z mojej postaci byłem zadowolony, ale rób jak zechcesz.

PS Jak mam jakieś błędy to soory, ale dawno nie grałem w morrka.
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Początki w grze - dobre 'rozstawienie' postaci - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...